Clickup en Hubspot gaan een partnerschap aan
In een recent persbericht kondigde HubSpot een partnerschap met Clickup aan.
ClickUp, het productiviteitsplatform dat werk op één plek samenbrengt, en HubSpot, het CRM-platform voor schaalvergrotingsbedrijven, hebben vandaag de lancering aangekondigd van een veelgevraagd partnerschap om klanten te helpen efficiëntere workflows te creëren en beter samen te werken tussen teams. Door de krachtige mogelijkheden van ClickUp en HubSpot samen te brengen, profiteren belanghebbenden gedurende de hele levenscyclus van de klant van een hogere productiviteit en zijn ze beter uitgerust met de kennis die ze nodig hebben om klantrelaties te onderhouden en te laten groeien.
Veranderende marktomstandigheden en economische onzekerheid hebben bedrijven onder nieuwe druk gezet om de omzetgroei te handhaven en tegelijkertijd de uitgaven terug te dringen. Volgens een Forrester-studie uit 2021 kijkt zo'n 63% van de Noord-Amerikaanse C-suite executives naar nieuwe klantenwerving om groei te realiseren, terwijl 23% verwacht de marketinguitgaven te optimaliseren om de kosten te verlagen. In de huidige omgeving vechten bedrijven om nieuwe klant te krijgen en tegelijkertijd bestaande klanten succesvoller te maken.
“Het opbouwen van diepere relaties met klanten begint met het hebben van een team dat op één lijn zit en samenwerkt aan het creëren van een betere klantervaring. Daarom ben ik zo enthousiast over onze samenwerking met ClickUp. De kracht van HubSpot en ClickUp stelt groeiende bedrijven in staat om sterke verbindingen te creëren op elk punt in het koperstraject”,
zegt Yamini Rangan, CEO van HubSpot.
“ClickUp geeft teams de mogelijkheid om een naadloze, collaboratieve ervaring op het werk te creëren die resulteert in geweldige ervaringen voor hun klanten. We delen een missie om organisaties te voorzien van krachtige en gebruiksvriendelijke tools die de manier waarop ze zaken doen transformeren. Ik kan niet wachten om te zien hoe onze samenwerking onze gedeelde klanten helpt groeien en betekenisvollere verbindingen te ontwikkelen.”
De basis van een succesvol bedrijf is het faciliteren van een end-to-end klanttraject door uitzonderlijke klantbetrokkenheid en reactievermogen. Moderne bedrijven hebben zowel een robuust CRM-systeem als een geavanceerd werkbeheerplatform nodig om de efficiëntie van hun bedrijf te vergroten en ervoor te zorgen dat belanghebbenden hun volledige potentieel benutten.
Verbeteringen binnen de systemen en werkwijzes
De tweerichtingssynchronisatie tussen ClickUp en HubSpot automatiseert urenlang vervelend handmatig werk, versnelt de workflow voor klantensucces en biedt alle relevante teamleden inzicht in de laatste status en volgende stappen.
Enkele voordelen zijn:
- Tweerichtingsintegratie tussen platforms: voor de volgende generatie van de integratie hebben ClickUp- en HubSpot-gebruikers nu de unieke mogelijkheid om gegevens tussen platforms te synchroniseren, zodat alle informatie toegankelijk en bijgewerkt is zonder dat handmatige invoer vereist is. Door dit te doen, brengen we klantgerichte teams dichter bij de operaties voor een betere zichtbaarheid en samenwerking.
- Naadloze automatisering: met HubSpot en ClickUp, wanneer klantteams verder werken, worden overdrachten nu automatisch en met de juiste informatie gedaan. Hierdoor kunnen belanghebbenden op de hoogte blijven van elke fase van het klanttraject terwijl klanten van levering naar vernieuwing gaan.
- Gereduceerde prijzen voor gebruikers: klanten die ClickUp of HubSpot al gebruiken, krijgen tijdens de implementatie toegang tot een exclusieve korting van 20% op de voorheen ongebruikte software van de leverancier.
“Ik ben ongelooflijk trots op deze samenwerking. Ik heb HubSpot lang gezien als een rolmodel voor het soort bedrijf dat ClickUp wil zijn. HubSpot herdefinieerde de manier waarop marketing wordt gedaan door een geheel nieuwe categorie te creëren en gaandeweg een ongelooflijke aanhang op te bouwen. Evenzo verandert ClickUp de manier waarop bedrijven werken en samenwerken en heeft het zijn eigen toegewijde gemeenschap opgebouwd. HubSpot en ClickUp samenkomen is een echt huwelijk van productiviteitskrachtpatsers. We kunnen niet wachten om alle geweldige dingen te zien die onze gezamenlijke klanten kunnen bereiken met de gecombineerde impact van deze dynamische tools.”,
aldus Zeb Evans, CEO en oprichter van ClickUp.
Andrew Dymski, mede-oprichter van ZenPilot vertelt: “ClickUp en HubSpot bundelen hun krachten is een game changer! We waren early adopters op beide platforms, HubSpot in 2013 en ClickUp in 2017. Beide bedrijven zijn erin geslaagd waar weinig anderen zijn geslaagd door de manier waarop mensen over hun werk denken te veranderen. Deze integratie en samenwerking zijn als cake en ijs, goed op zichzelf, maar zoveel beter samen. Duizenden bedrijven zullen van deze nieuwe verbinding kunnen profiteren.”
24 november 2022
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Salesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan
Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.
Lees verderZoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties
Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.
Lees verder