CRM nieuws

Evenementen Evenementen archief

AI voice-overs: een rage of de toekomst?

Zal de rol van stemacteur nog een toekomst hebben? Alles over AI-ondersteunde voice-overs, leest u hier.

10 juli 2024

De consument wil meer AI en een gepersonaliseerde klantreis

Alles over de bevindingen uit het Adobe Digital Trends-rapport, waarin duidelijk wordt dat een gepersonaliseerde klantervaring alsmaar belangrijker wordt.

5 juli 2024

Nederlandse retailer blinkt uit in marketing en klantloyaliteit

Alles over de resultaten van de Omnichannel Index 2024, waarin de staat van Nederlandse retailers onder de loep werd genomen.

27 juni 2024

Talpa meet conversieratio van reclames met ‘QRomo’

Via een QR-code rechtstreeks naar de website van de adverteerder gebracht worden: is dit de toekomst van tv-advertenties?

20 juni 2024

Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren

Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.

11 juni 2024

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

30 mei 2024

HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update

Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.

28 mei 2024

Innovatie in klantenservice: de meest actuele trends en ontwikkelingen

Onderzoek wijst uit dat innovatie loont: bedrijven die op de hoogte zijn van actuele technologische ontwikkelingen, zijn beter in staat om hun processen te optimaliseren.

24 mei 2024

Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter

De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.

21 mei 2024

Microsoft deelt cijfers: klanttevredenheid toegenomen dankzij Copilot

Dit heeft de Amerikaanse techgigant bekendgemaakt tijdens het ‘Dynamics 365 Business Applications launch event’.

15 mei 2024

Third-party cookies verdwijnen: wat betekent dit voor adverteerders?

Het verdwijnen van third-party cookies is slechts een kwestie van tijd. Voor adverteerders dus de hoogste tijd om zich hierop voor te bereiden.

13 mei 2024

Gamification in de praktijk: spelletjes spelen op LinkedIn

Netwerken, zakelijke successen delen en.. gamen? Als het aan LinkedIn ligt, kan het binnenkort allemaal.

2 mei 2024

AI-influencers: TikTok wil adverteren met fictieve verkopers

De Chinese social media-gigant wil een bijzondere volgende stap zetten in de toepassing van kunstmatige intelligentie.

29 april 2024

Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing

Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.

25 april 2024

Event: alles over retailmedia ontdekt u hier

De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.

22 april 2024

DynamicHands en ESC slaan de handen ineen

Het doel van de strategische samenwerking is om de expertise in Microsoft Dynamics 365 verder uit te breiden.

16 april 2024

Meer AI in Google Maps en Google Foto’s

Steeds meer techgiganten voorzien hun applicaties van slimme AI-technologieën.

8 april 2024

De kracht van het verhaal: zo past u B2B-storytelling toe

Alles over storytelling en nog veel meer vindt u terug in het nieuwe e-book van CRM-leverancier SuperOffice.

5 april 2024

Retailers omarmen AI voorzichtig, maar het blijft onwennig

Een recent onderzoek laat zien dat de sector AI wil gebruiken om de winkelervaring te verbeteren, maar moeite heeft met de implementatie ervan.

3 april 2024

User-generated content blijft aan populariteit winnen

Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.

25 maart 2024

Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid

Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?

18 maart 2024

Microsoft Copilot for Sales: dit moet u weten

Alles wat u moet weten over de slimme assistent van softwaregigant Microsoft.

12 maart 2024

Salesforce Marketing Cloud Growth: CRM, data en AI voor MKB

De nieuwste editie van het softwarepakket moet het midden- en kleinbedrijf gaan ondersteunen bij de efficiënte groei van hun organisatie.

29 februari 2024

Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één

De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.

28 februari 2024

Mobile CRM: waarom is dat zo belangrijk?

Omdat bijna iedereen tegenwoordig over een smartphone beschikt, lijken mobiele applicaties voor bedrijfssoftware steeds essentiëler te worden.

22 februari 2024

Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan

19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.

16 februari 2024

Spraakassistenten: de nieuwste trend in sales?

Sommigen zullen op dagelijkse basis gebruikmaken van digitale assistenten, maar hoe zit het met de mogelijke toepassingen op het gebied van sales?

6 februari 2024

Retailers opgelet: Google introduceert nieuwe AI-technologie

De retailbranche krijgt, net zoals de meeste sectoren, in 2024 opnieuw volop te maken met kunstmatige intelligentie (AI).

31 januari 2024

Customer Relationship Management: 4 trends voor 2024

Kunstmatige intelligentie, het toenemende belang van data en nog harder werken aan een unieke klantervaring: dit zijn de CRM-trends waarmee we in 2024 te maken gaan krijgen.

26 januari 2024

Dit zijn dé (online) marketing trends van 2024

Organic marketing, social commerce, authenticiteit en de aanhoudende opmars van kunstmatige intelligentie: dit zijn de trends waar marketeers in 2024 op moeten letten.

18 januari 2024

Kunstmatige intelligentie in de horeca?

Technologie in de horeca: wat is het potentieel van kunstmatige intelligentie in deze sector?

15 januari 2024

Een blik op 2024: digitale transformatie in de zorg

Online interactie, virtual reality en de opkomst van AI: wij kijken naar de status van de digitalisering van de zorgsector anno 2024.

10 januari 2024

Een blik op 2024: de belangrijkste trends in e-commerce

Sociale media, duurzame verpakkingen en natuurlijk AI: wij blikken vooruit op de belangrijkste e-commerce trends van 2024.

4 januari 2024

Wat houdt de AI Act precies in?

AI is in een razend tempo enorm populair geworden. Daarom krijgt Europa te maken met een nieuwe wetgeving, die het eerlijke gebruik ervan moet stimuleren.

14 december 2023

Zo krijgt u uw marketingstrategie voor de feestdagen op orde

Het wordt kouder, de dagen worden weer korter en dat houdt maar één ding in.. de feestdagen zijn op komst. Tijd om de marketingstrategie op orde te krijgen.

24 november 2023

Effectievere klantwerving door partnership TikTok en HubSpot

Beide organisaties willen bedrijven helpen het proces van klantwerving eenvoudiger in te richten. Lees hier hoe ze dat gaan doen.

22 november 2023

Lead scoring met behulp van AI en HubSpot

Ontdek hier hoe HubSpot dankzij Artificiële Intelligentie ondersteuning kan bieden bij het prioriteren van uw leads.

16 november 2023

Overheid investeert in Nederlands AI-taalmodel: GPT-NL

Met een investering van maar liefst 13,5 miljoen euro gaat de Nederlandse overheid de strijd aan met grote Amerikaanse techbedrijven als OpenAI.

8 november 2023

Zou AI ons op de werkvloer kunnen vervangen?

KI heeft een alsmaar groeiende rol in ons dagelijks (werk)leven ingenomen. Maar zou het op de langere termijn ook menselijke werknemers kunnen vervangen?

30 oktober 2023

Klantenservice en technologie: klaar voor de toekomst?

Volgens onderzoeksbureau Gartner zullen digitale customer support, generatieve AI en CUI’s de grootste impact hebben op de toekomst van klantenservice.

20 oktober 2023

Stel uw klanten centraal met Artificial Intelligence

In dit artikel laten wij u zien hoe uw organisatie zich beter kan focussen op uw klant met behulp van kunstmatige intelligentie.

18 oktober 2023

Een gebrek aan servicegerichtheid: 3 actuele voorbeelden

Alleen met een goede klant- en servicegerichtheid kunnen bedrijven klanten op lange termijn behouden.

17 oktober 2023

CRM en verkoop vanuit huis

Een nieuwe manier van werken: zo kan verkoop en klantrelatiebeheer ook vanuit huis worden gedaan.

16 oktober 2023

Alles over de huidige staat van de AI-markt

AI-tools zijn momenteel de grootste rage. In dit artikel kijken wij naar de manier waarop de markt voor kunstmatige intelligentie zich ontwikkelt.

13 oktober 2023

Salesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan

Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.

26 september 2023

Zoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties

Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.

13 september 2023

Alles over de Content Assistant en Chatspot.ai van HubSpot

In een tijdperk waarin kunstmatige intelligentie een steeds prominentere rol krijgt op de werkvloer, houden wij u graag op de hoogte van de handigste tools op de markt.

8 september 2023

AI-tools: wat kosten ze momenteel?

Van Microsoft 365 Copilot tot gratis tools: wat kosten de meest populaire AI-applicaties op het moment voor bedrijven die willen profiteren van de voordelen van kunstmatige intelligentie?

25 augustus 2023

Harvey AI: revolutie in de advocatuur

Het verhaal van een Amerikaans techbedrijf dat het dagelijks leven van de advocaat probeert te versimpelen.

22 augustus 2023

Januari 2023: Tijd voor klantrelatiebeheer voor belastingadviseurs

2022 is afgesloten. Dat betekent weer extra veel werk en klantcontact voor belastingadviseurs. CRM helpt bij het communiceren met de klant.

2 januari 2023