CRM nieuws

Evenementen Evenementen archief

Highlights Xapti Spring 21 Release

Het Xapti team ontwikkelt continu door aan de functionaliteiten van de software. De Spring21 release is inmiddels doorgevoerd bij alle klanten en gebruikers.

11 oktober 2021

Zoho lanceert Canvas

De eerste designstudio in de industrie die de CRM-beleving voor ondernemingen opnieuw vormgeeft.

8 september 2021

Wat u moet weten over de huidige Outlook-bug

Een recente fout in Microsoft 365 voorkomt dat tekst correct wordt weergegeven in Outlook. Lees hier meer.

26 juli 2021

Salesforce's nieuwe kortingsbeheer functie

Salesforce kondigt de release aan van een nieuwe kortingsbeheer functie voor zijn CRM-oplossing.

19 juli 2021

Marktplaats retailers ontevreden over Amazon

Een recent onderzoek onder Amazon's Marketplace-retailers toont hun ontevredenheid over de online verzendgigant.

12 juli 2021

Cybercriminelen vertrouwen op valse Outlook-uitnodigingen

Consumentenvoorvechters waarschuwen voor nep-Outlook-vergaderingen.

5 juli 2021

SAP rapporteert sterke groei Cloud

Het in Walldorf gevestigde softwareconcern maakt aanzienlijke winsten bij de conversie van zijn kernprogramma's naar de Cloud.

28 juni 2021

Google stopt met gepersonaliseerde advertenties

Advertenties die mensen op meerdere sites kunnen volgen, behoren binnenkort tot het verleden.

21 juni 2021

Douglas vernieuwt e-commerce strategie

Een van de grootste parfumerieketens optimaliseert zijn eigen online activiteiten met eendaagse levering en een marktplaats voor retailers.

16 juni 2021

Lyft’s speciaal ontwikkelde CRM software

Individuele of standaard software? Het Amerikaanse ride-hailing bedrijf Lyft heeft op deze vraag geen antwoord.

14 juni 2021

Meer AI in Google Maps en Google Foto's

Google verhoogt het gebruik van AI-functies in kaarten en foto's. Lees hier meer.

9 juni 2021

Event

SuperOffice Drive-In Event “Leads & Sales”

Woensdag 7 juli organiseert SuperOffice weer een fysiek event op het mooie kantoor in Eindhoven!

8 juni 2021

SAP en Microsoft verlengen samenwerking

De langdurige samenwerking tussen Microsoft en SAP wordt uitgebreid met integraties tussen Microsoft Teams en SAP producten.

7 juni 2021

Bereken CO2-voetafdruk met Salesforce Sustainability Cloud

Salesforce heeft onlangs haar Sustainability Cloud uitgebreid. Nu moet de volledige milieubalans van een bedrijf worden berekend.

2 juni 2021

SugarCRM publiceert Full CRM and Sales Impact Report

Een recent onderzoek van CRM-leverancier SugarCRM laat zien waar CRM vaak in de praktijk nog problemen oplevert.

31 mei 2021

Belangrijkste updates van Creatio

Creatio kondigt zijn productstrategie en belangrijke updates van zijn low-code platform voor procesbeheer en CRM aan op ‘Creatio Live’.

24 mei 2021

Salesforce presenteert Service Cloud 360

Salesforce heeft de nieuwe generatie van zijn Service Cloud onthuld: Service Cloud 360. Wat de nieuwe versie allemaal kan, lees je hier.

23 mei 2021

IKUU zet met IKUU Pages een krachtige web engine op de markt met rijke features

IKUU zet IKUU Pages op de markt, een krachtige engine voor de ontwikkeling van corporate- en marketingwebsites.

18 mei 2021

Retailers blijken favoriete target van hackers

Het nieuwe halfjaarlijkse rapport van de Amerikaanse dienstverlener Crowdstrike onthult dat cybercriminaliteit blijft stijgen. Vooral detailhandelaren worden getroffen.

6 februari 2020

E-mail campagnes met een CRM-systeem

E-mail is nog altijd een essentieel onderdeel van de marketing en met een CRM-systeem beheer je eenvoudig al je campagnes.

14 oktober 2019

Mobile CRM - Waarom is dat belangrijk?

Omdat bijna iedereen tegenwoordig zijn smartphones gebruikt, lijken mobiele bedrijfstoepassingen steeds essentiëler te worden. Maar geldt dat ook voor CRM?

1 oktober 2019

Zorg CRM voor patiëntenwerving

Het feit dat klantrelaties belangrijk zijn, is ondertussen bij ieder bedrijf bekend. Maar hoe zit het met de gezondheidszorg?

25 september 2019

B2B en B2C - parallellen en verschillen

B2B-handel loopt traditioneel achter op B2C-handel. Maar dit neemt momenteel sterk af en de B2C kan veel leren van B2B.

18 september 2019

ERP en CRM koppelen

De integratie van het CRM-systeem in het ERP-systeem biedt tal van voordelen. Maar welke zijn dat precies?

16 september 2019

Webshop en CRM koppelen

Bijna geen enkele retailer kan zonder zijn eigen webshop, maar nieuwe regels voor veilig betalen zijn met name een zorg voor kleine webshops.

10 september 2019

De klassieke winkelbon

Van bijna alle aankopen worden nog steeds bonnen gemaakt. Hoe een softwarebureau dit gevecht nu aangaat en de handel duurzaam wil veranderen.

9 september 2019

De meest waardevolle bedrijven ter wereld

Microsoft verslaat Apple voor het eerst in zeven jaar en staat vanaf nu op de lijst van de meest waardevolle bedrijven van het accountantskantoor PwC.

5 september 2019

Integratie van sociale media in het CRM-systeem

Sociale media zijn tegenwoordig een essentieel onderdeel van het dagelijks leven voor de meeste mensen en ook bedrijven gebruiken deze optimaal door ze te integreren in hun CRM-systeem.

3 september 2019

Spam-e-mails kosten bedrijven veel geld

Een mailbox vol met spam. Bijna een alledaags beeld, ook in bedrijven. Schattingen gaan ervan uit dat tot 70% van al het e-mailverkeer spam is.

2 september 2019

Ifunds organiseert WATT's UP

Op 18 juni organiseert Ifunds een nieuwe WATT's UP. Tijdens deze kennissessie vertelt Ifunds je alles over de digitale transformatie in de Nederlandse én Duitse non-profitsector.

9 mei 2019

Adverteren via mobile devices doe je zo!

Er wordt verwacht dat binnen 5 jaar bijna de helft van alle aankopen via mobiel gedaan worden. Maar waar nu op te letten bij het adverteren via mobile devices?

6 december 2018

3 Manieren om de band met uw klanten te verbeteren

Hier zijn 3 manieren om het contact met uw klant te verbeteren en hoe deze in uw voordeel te gebruiken is.

4 december 2018

Het dilemma van de ongeopende nieuwsbrief

Send Time Optimisation moet meer inzichten geven in de openingstijden van de verstuurde e-mails.

3 december 2018