CRM nieuws
Evenementen Evenementen archiefSalesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan
Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.
26 september 2023
Zoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties
Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.
13 september 2023
Alles over de Content Assistant en Chatspot.ai van HubSpot
In een tijdperk waarin kunstmatige intelligentie een steeds prominentere rol krijgt op de werkvloer, houden wij u graag op de hoogte van de handigste tools op de markt.
8 september 2023
AI-tools: wat kosten ze momenteel?
Van Microsoft 365 Copilot tot gratis tools: wat kosten de meest populaire AI-applicaties op het moment voor bedrijven die willen profiteren van de voordelen van kunstmatige intelligentie?
25 augustus 2023
Harvey AI: revolutie in de advocatuur
Het verhaal van een Amerikaans techbedrijf dat het dagelijks leven van de advocaat probeert te versimpelen.
22 augustus 2023
Januari 2023: Tijd voor klantrelatiebeheer voor belastingadviseurs
2022 is afgesloten. Dat betekent weer extra veel werk en klantcontact voor belastingadviseurs. CRM helpt bij het communiceren met de klant.
2 januari 2023
CRM-software ter ondersteuning voor de feestdagen
De feestdagen zijn weer aangebroken. Dat betekent voor bedrijven een drukke tijd. CRM-software kan een helpende hand bieden.
13 december 2022
Dit zijn de CRM-trends voor 2023
Lees hier wat de verwachte trends zijn van CRM in 2023 en de toekomst.
6 december 2022
Clickup en Hubspot gaan een partnerschap aan
In een recent persbericht kondigde HubSpot een partnerschap met Clickup aan.
24 november 2022
Hubspot kondigt Whatsapp integratie aan
In een recent persbericht kondigde CRM-expert HubSpot de algemene beschikbaarheid van de WhatsApp-integratie aan.
22 november 2022
Freshworks' productlease in de herfst van 2022
Freshworks introduceert nieuwe functionaliteiten over hun gehele productportfolio. Lees hier wat de nieuwe functionaliteiten zijn en welke voordelen ze bieden.
20 november 2022
CRM aanbieder Salesflow gaat verder onder de naam Mydesk
CRM leverancier Salesflow gaat verder onder de naam Mydesk. Lees hier over de naamsverandering en de groei van het bedrijf.
25 oktober 2022
IFS neemt ULTIMO over
IFS breidt uit op het gebied van EAM-software met de productiecapaciteiten, klantenbestand en deskundig team van ULTIMO. ULTIMO's SaaS-aanbod onderscheidt zich door een snelle time-to-value, hoge mate van flexibiliteit en configureerbaarheid.
8 juli 2022
SuperOffice evenementen om aan deel te nemen
Het aankomende jaar heeft SuperOffice een zes tal seminars georganiseerd om iedereen te animeren, inspireren en te verbazen.
25 april 2022
Drive-in event van SuperOffice: Structureer je verkoopproces
Op donderdag 24 maart organiseert SuperOffice een drive-in event waarbij je met 3 specialisten om tafel kunt om je verkoopprocessen te optimaliseren.
14 februari 2022
SuperOffice: Veranderen door samen te werken
Op 9 december is Jan van Halst gastspreker op het Eindhovense kantoor van SuperOffice. Dan vertelt hij over zijn ervaring in de topsport cultuur, het bedrijfsleven en over zijn deelname aan Expeditie Robinson.
5 november 2021
Highlights Xapti Spring 21 Release
Het Xapti team ontwikkelt continu door aan de functionaliteiten van de software. De Spring21 release is inmiddels doorgevoerd bij alle klanten en gebruikers.
11 oktober 2021
Zoho lanceert Canvas
De eerste designstudio in de industrie die de CRM-beleving voor ondernemingen opnieuw vormgeeft.
8 september 2021
Wat u moet weten over de huidige Outlook-bug
Een recente fout in Microsoft 365 voorkomt dat tekst correct wordt weergegeven in Outlook. Lees hier meer.
26 juli 2021
Salesforce's nieuwe kortingsbeheer functie
Salesforce kondigt de release aan van een nieuwe kortingsbeheer functie voor zijn CRM-oplossing.
19 juli 2021
Marktplaats retailers ontevreden over Amazon
Een recent onderzoek onder Amazon's Marketplace-retailers toont hun ontevredenheid over de online verzendgigant.
12 juli 2021
Cybercriminelen vertrouwen op valse Outlook-uitnodigingen
Consumentenvoorvechters waarschuwen voor nep-Outlook-vergaderingen.
5 juli 2021
SAP rapporteert sterke groei Cloud
Het in Walldorf gevestigde softwareconcern maakt aanzienlijke winsten bij de conversie van zijn kernprogramma's naar de Cloud.
28 juni 2021
Google stopt met gepersonaliseerde advertenties
Advertenties die mensen op meerdere sites kunnen volgen, behoren binnenkort tot het verleden.
21 juni 2021
Douglas vernieuwt e-commerce strategie
Een van de grootste parfumerieketens optimaliseert zijn eigen online activiteiten met eendaagse levering en een marktplaats voor retailers.
16 juni 2021
Lyft’s speciaal ontwikkelde CRM software
Individuele of standaard software? Het Amerikaanse ride-hailing bedrijf Lyft heeft op deze vraag geen antwoord.
14 juni 2021
Meer AI in Google Maps en Google Foto's
Google verhoogt het gebruik van AI-functies in kaarten en foto's. Lees hier meer.
9 juni 2021
SuperOffice Drive-In Event “Leads & Sales”
Woensdag 7 juli organiseert SuperOffice weer een fysiek event op het mooie kantoor in Eindhoven!
8 juni 2021
SAP en Microsoft verlengen samenwerking
De langdurige samenwerking tussen Microsoft en SAP wordt uitgebreid met integraties tussen Microsoft Teams en SAP producten.
7 juni 2021
Bereken CO2-voetafdruk met Salesforce Sustainability Cloud
Salesforce heeft onlangs haar Sustainability Cloud uitgebreid. Nu moet de volledige milieubalans van een bedrijf worden berekend.
2 juni 2021
SugarCRM publiceert Full CRM and Sales Impact Report
Een recent onderzoek van CRM-leverancier SugarCRM laat zien waar CRM vaak in de praktijk nog problemen oplevert.
31 mei 2021
Belangrijkste updates van Creatio
Creatio kondigt zijn productstrategie en belangrijke updates van zijn low-code platform voor procesbeheer en CRM aan op ‘Creatio Live’.
24 mei 2021
Salesforce presenteert Service Cloud 360
Salesforce heeft de nieuwe generatie van zijn Service Cloud onthuld: Service Cloud 360. Wat de nieuwe versie allemaal kan, lees je hier.
23 mei 2021
IKUU zet met IKUU Pages een krachtige web engine op de markt met rijke features
IKUU zet IKUU Pages op de markt, een krachtige engine voor de ontwikkeling van corporate- en marketingwebsites.
18 mei 2021
Retailers blijken favoriete target van hackers
Het nieuwe halfjaarlijkse rapport van de Amerikaanse dienstverlener Crowdstrike onthult dat cybercriminaliteit blijft stijgen. Vooral detailhandelaren worden getroffen.
6 februari 2020
E-mail campagnes met een CRM-systeem
E-mail is nog altijd een essentieel onderdeel van de marketing en met een CRM-systeem beheer je eenvoudig al je campagnes.
14 oktober 2019
Mobile CRM - Waarom is dat belangrijk?
Omdat bijna iedereen tegenwoordig zijn smartphones gebruikt, lijken mobiele bedrijfstoepassingen steeds essentiëler te worden. Maar geldt dat ook voor CRM?
1 oktober 2019
Zorg CRM voor patiëntenwerving
Het feit dat klantrelaties belangrijk zijn, is ondertussen bij ieder bedrijf bekend. Maar hoe zit het met de gezondheidszorg?
25 september 2019
B2B en B2C - parallellen en verschillen
B2B-handel loopt traditioneel achter op B2C-handel. Maar dit neemt momenteel sterk af en de B2C kan veel leren van B2B.
18 september 2019
ERP en CRM koppelen
De integratie van het CRM-systeem in het ERP-systeem biedt tal van voordelen. Maar welke zijn dat precies?
16 september 2019
Webshop en CRM koppelen
Bijna geen enkele retailer kan zonder zijn eigen webshop, maar nieuwe regels voor veilig betalen zijn met name een zorg voor kleine webshops.
10 september 2019
De klassieke winkelbon
Van bijna alle aankopen worden nog steeds bonnen gemaakt. Hoe een softwarebureau dit gevecht nu aangaat en de handel duurzaam wil veranderen.
9 september 2019
De meest waardevolle bedrijven ter wereld
Microsoft verslaat Apple voor het eerst in zeven jaar en staat vanaf nu op de lijst van de meest waardevolle bedrijven van het accountantskantoor PwC.
5 september 2019
Integratie van sociale media in het CRM-systeem
Sociale media zijn tegenwoordig een essentieel onderdeel van het dagelijks leven voor de meeste mensen en ook bedrijven gebruiken deze optimaal door ze te integreren in hun CRM-systeem.
3 september 2019
Spam-e-mails kosten bedrijven veel geld
Een mailbox vol met spam. Bijna een alledaags beeld, ook in bedrijven. Schattingen gaan ervan uit dat tot 70% van al het e-mailverkeer spam is.
2 september 2019
Ifunds organiseert WATT's UP
Op 18 juni organiseert Ifunds een nieuwe WATT's UP. Tijdens deze kennissessie vertelt Ifunds je alles over de digitale transformatie in de Nederlandse én Duitse non-profitsector.
9 mei 2019
Adverteren via mobile devices doe je zo!
Er wordt verwacht dat binnen 5 jaar bijna de helft van alle aankopen via mobiel gedaan worden. Maar waar nu op te letten bij het adverteren via mobile devices?
6 december 2018
3 Manieren om de band met uw klanten te verbeteren
Hier zijn 3 manieren om het contact met uw klant te verbeteren en hoe deze in uw voordeel te gebruiken is.
4 december 2018
Het dilemma van de ongeopende nieuwsbrief
Send Time Optimisation moet meer inzichten geven in de openingstijden van de verstuurde e-mails.
3 december 2018