CRM nieuws
Evenementen Evenementen archiefMarketeers opgelet: HubSpot onthult 3 cruciale marketingtrends (2024)
U raadt het misschien al: AI speelt, zoals wel vaker de laatste maanden, een belangrijke rol.
24 juli 2024
AI in klantenservice: niet iedereen is even enthousiast
Een recent onderzoek van Gartner laat zien dat niet iedere consument even blij is met de komst van kunstmatige intelligentie (AI) in customer service.
18 juli 2024
AI voice-overs: een rage of de toekomst?
Zal de rol van stemacteur nog een toekomst hebben? Alles over AI-ondersteunde voice-overs, leest u hier.
10 juli 2024
De consument wil meer AI en een gepersonaliseerde klantreis
Alles over de bevindingen uit het Adobe Digital Trends-rapport, waarin duidelijk wordt dat een gepersonaliseerde klantervaring alsmaar belangrijker wordt.
5 juli 2024
Nederlandse retailer blinkt uit in marketing en klantloyaliteit
Alles over de resultaten van de Omnichannel Index 2024, waarin de staat van Nederlandse retailers onder de loep werd genomen.
27 juni 2024
Talpa meet conversieratio van reclames met ‘QRomo’
Via een QR-code rechtstreeks naar de website van de adverteerder gebracht worden: is dit de toekomst van tv-advertenties?
20 juni 2024
Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren
Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.
11 juni 2024
Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO
Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.
30 mei 2024
HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update
Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.
28 mei 2024
Innovatie in klantenservice: de meest actuele trends en ontwikkelingen
Onderzoek wijst uit dat innovatie loont: bedrijven die op de hoogte zijn van actuele technologische ontwikkelingen, zijn beter in staat om hun processen te optimaliseren.
24 mei 2024
Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter
De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.
21 mei 2024
Microsoft deelt cijfers: klanttevredenheid toegenomen dankzij Copilot
Dit heeft de Amerikaanse techgigant bekendgemaakt tijdens het ‘Dynamics 365 Business Applications launch event’.
15 mei 2024
Third-party cookies verdwijnen: wat betekent dit voor adverteerders?
Het verdwijnen van third-party cookies is slechts een kwestie van tijd. Voor adverteerders dus de hoogste tijd om zich hierop voor te bereiden.
13 mei 2024
Gamification in de praktijk: spelletjes spelen op LinkedIn
Netwerken, zakelijke successen delen en.. gamen? Als het aan LinkedIn ligt, kan het binnenkort allemaal.
2 mei 2024
AI-influencers: TikTok wil adverteren met fictieve verkopers
De Chinese social media-gigant wil een bijzondere volgende stap zetten in de toepassing van kunstmatige intelligentie.
29 april 2024
Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing
Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.
25 april 2024
Event: alles over retailmedia ontdekt u hier
De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.
22 april 2024
DynamicHands en ESC slaan de handen ineen
Het doel van de strategische samenwerking is om de expertise in Microsoft Dynamics 365 verder uit te breiden.
16 april 2024
Meer AI in Google Maps en Google Foto’s
Steeds meer techgiganten voorzien hun applicaties van slimme AI-technologieën.
8 april 2024
De kracht van het verhaal: zo past u B2B-storytelling toe
Alles over storytelling en nog veel meer vindt u terug in het nieuwe e-book van CRM-leverancier SuperOffice.
5 april 2024
Retailers omarmen AI voorzichtig, maar het blijft onwennig
Een recent onderzoek laat zien dat de sector AI wil gebruiken om de winkelervaring te verbeteren, maar moeite heeft met de implementatie ervan.
3 april 2024
User-generated content blijft aan populariteit winnen
Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.
25 maart 2024
Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid
Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?
18 maart 2024
Microsoft Copilot for Sales: dit moet u weten
Alles wat u moet weten over de slimme assistent van softwaregigant Microsoft.
12 maart 2024
Salesforce Marketing Cloud Growth: CRM, data en AI voor MKB
De nieuwste editie van het softwarepakket moet het midden- en kleinbedrijf gaan ondersteunen bij de efficiënte groei van hun organisatie.
29 februari 2024
Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één
De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.
28 februari 2024
Mobile CRM: waarom is dat zo belangrijk?
Omdat bijna iedereen tegenwoordig over een smartphone beschikt, lijken mobiele applicaties voor bedrijfssoftware steeds essentiëler te worden.
22 februari 2024
Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan
19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.
16 februari 2024
Spraakassistenten: de nieuwste trend in sales?
Sommigen zullen op dagelijkse basis gebruikmaken van digitale assistenten, maar hoe zit het met de mogelijke toepassingen op het gebied van sales?
6 februari 2024
Retailers opgelet: Google introduceert nieuwe AI-technologie
De retailbranche krijgt, net zoals de meeste sectoren, in 2024 opnieuw volop te maken met kunstmatige intelligentie (AI).
31 januari 2024
Customer Relationship Management: 4 trends voor 2024
Kunstmatige intelligentie, het toenemende belang van data en nog harder werken aan een unieke klantervaring: dit zijn de CRM-trends waarmee we in 2024 te maken gaan krijgen.
26 januari 2024
Dit zijn dé (online) marketing trends van 2024
Organic marketing, social commerce, authenticiteit en de aanhoudende opmars van kunstmatige intelligentie: dit zijn de trends waar marketeers in 2024 op moeten letten.
18 januari 2024
Kunstmatige intelligentie in de horeca?
Technologie in de horeca: wat is het potentieel van kunstmatige intelligentie in deze sector?
15 januari 2024
Een blik op 2024: digitale transformatie in de zorg
Online interactie, virtual reality en de opkomst van AI: wij kijken naar de status van de digitalisering van de zorgsector anno 2024.
10 januari 2024
Een blik op 2024: de belangrijkste trends in e-commerce
Sociale media, duurzame verpakkingen en natuurlijk AI: wij blikken vooruit op de belangrijkste e-commerce trends van 2024.
4 januari 2024
Wat houdt de AI Act precies in?
AI is in een razend tempo enorm populair geworden. Daarom krijgt Europa te maken met een nieuwe wetgeving, die het eerlijke gebruik ervan moet stimuleren.
14 december 2023
Zo krijgt u uw marketingstrategie voor de feestdagen op orde
Het wordt kouder, de dagen worden weer korter en dat houdt maar één ding in.. de feestdagen zijn op komst. Tijd om de marketingstrategie op orde te krijgen.
24 november 2023
Effectievere klantwerving door partnership TikTok en HubSpot
Beide organisaties willen bedrijven helpen het proces van klantwerving eenvoudiger in te richten. Lees hier hoe ze dat gaan doen.
22 november 2023
Lead scoring met behulp van AI en HubSpot
Ontdek hier hoe HubSpot dankzij Artificiële Intelligentie ondersteuning kan bieden bij het prioriteren van uw leads.
16 november 2023
Overheid investeert in Nederlands AI-taalmodel: GPT-NL
Met een investering van maar liefst 13,5 miljoen euro gaat de Nederlandse overheid de strijd aan met grote Amerikaanse techbedrijven als OpenAI.
8 november 2023
Zou AI ons op de werkvloer kunnen vervangen?
KI heeft een alsmaar groeiende rol in ons dagelijks (werk)leven ingenomen. Maar zou het op de langere termijn ook menselijke werknemers kunnen vervangen?
30 oktober 2023
Klantenservice en technologie: klaar voor de toekomst?
Volgens onderzoeksbureau Gartner zullen digitale customer support, generatieve AI en CUI’s de grootste impact hebben op de toekomst van klantenservice.
20 oktober 2023
Stel uw klanten centraal met Artificial Intelligence
In dit artikel laten wij u zien hoe uw organisatie zich beter kan focussen op uw klant met behulp van kunstmatige intelligentie.
18 oktober 2023
Een gebrek aan servicegerichtheid: 3 actuele voorbeelden
Alleen met een goede klant- en servicegerichtheid kunnen bedrijven klanten op lange termijn behouden.
17 oktober 2023
CRM en verkoop vanuit huis
Een nieuwe manier van werken: zo kan verkoop en klantrelatiebeheer ook vanuit huis worden gedaan.
16 oktober 2023
Alles over de huidige staat van de AI-markt
AI-tools zijn momenteel de grootste rage. In dit artikel kijken wij naar de manier waarop de markt voor kunstmatige intelligentie zich ontwikkelt.
13 oktober 2023
Salesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan
Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.
26 september 2023
Zoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties
Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.
13 september 2023
Alles over de Content Assistant en Chatspot.ai van HubSpot
In een tijdperk waarin kunstmatige intelligentie een steeds prominentere rol krijgt op de werkvloer, houden wij u graag op de hoogte van de handigste tools op de markt.
8 september 2023
AI-tools: wat kosten ze momenteel?
Van Microsoft 365 Copilot tot gratis tools: wat kosten de meest populaire AI-applicaties op het moment voor bedrijven die willen profiteren van de voordelen van kunstmatige intelligentie?
25 augustus 2023