CRM nieuws

Evenementen Evenementen archief

Code Telemarketing herzien: nieuwe regels benadrukken het belang van CRM-software

De nieuwe regelgeving, die na goedkeuring door de Stichting Reclame Code op 15 oktober van kracht is gegaan, geeft consumenten meer controle over hun eigen rechten.

21 oktober 2024

HubSpot’s Fall 2024 Spotlight: een nieuwe AI-tool en nog veel meer

Een blik op de nieuwste toevoegingen aan het populaire CRM-platform.

11 oktober 2024

Marketeers vertrouwen steeds vaker op impressiekanalen

Er wordt steeds meer geïnvesteerd in platforms als YouTube en TikTok.

3 oktober 2024

Zelfstandige AI-medewerkers: Salesforce maakt het mogelijk

Het zogeheten Agentforce zal u helpen om de kwaliteit van uw sales, marketing en klantenservice te verbeteren.

27 september 2024

Kruidvat wil klantenbinding bevorderen met gamification

Gebruikers van de nieuwe app kunnen allerlei verschillende prijzen winnen.

24 september 2024

Salesforce introduceert zelfstandige, AI-gestuurde verkoopmedewerkers

Gebruikers van de CRM-software kunnen hiermee de druk op sales-teams verlichten. Hoe? Dat leest u hier.

10 september 2024

De integratie van sociale media in het CRM-systeem

Sociale media zijn tegenwoordig voor velen een essentieel onderdeel van het dagelijks leven. Bedrijven kunnen hier goed op inspelen door ze te integreren in hun CRM-systeem.

4 september 2024

De toepassingsmogelijkheden van AI in contentmarketing

We hebben het regelmatig over de voordelen en functies van AI in marketing. Maar hoe worden de tools nu concreet toegepast? Alles over AI in contentmarketing, leest u hier.

27 augustus 2024

AI-tools volop in gebruik bij Nederlandse bedrijven

Onderzoek laat zien dat we veel vertrouwen hebben in AI-tools: meer dan in welk land dan ook.

15 augustus 2024

Google: third-party cookies verdwijnen voorlopig niet

In een update deelt de techgigant dat de geplande uitfasering voorlopig is uitgesteld.

13 augustus 2024

HubSpot onthult alles over de huidige staat van klantenservice

Onderzoek wijst uit dat kunstmatige intelligentie (AI) en gestructureerd databeheer onmisbaar zijn geworden.

8 augustus 2024

Ken uw doelgroep: zo wordt het internet anno 2024 gebruikt

Weten hoe uw doelgroep zich online beweegt is een cruciaal inzicht dat u een voorsprong op de concurrent kan verschaffen. Hoe u tot deze inzichten komt? Dat leest u hier.

5 augustus 2024

Marketeers opgelet: HubSpot onthult 3 cruciale marketingtrends (2024)

U raadt het misschien al: AI speelt, zoals wel vaker de laatste maanden, een belangrijke rol.

24 juli 2024

AI in klantenservice: niet iedereen is even enthousiast

Een recent onderzoek van Gartner laat zien dat niet iedere consument even blij is met de komst van kunstmatige intelligentie (AI) in customer service.

18 juli 2024

AI voice-overs: een rage of de toekomst?

Zal de rol van stemacteur nog een toekomst hebben? Alles over AI-ondersteunde voice-overs, leest u hier.

10 juli 2024

De consument wil meer AI en een gepersonaliseerde klantreis

Alles over de bevindingen uit het Adobe Digital Trends-rapport, waarin duidelijk wordt dat een gepersonaliseerde klantervaring alsmaar belangrijker wordt.

5 juli 2024

Nederlandse retailer blinkt uit in marketing en klantloyaliteit

Alles over de resultaten van de Omnichannel Index 2024, waarin de staat van Nederlandse retailers onder de loep werd genomen.

27 juni 2024

Talpa meet conversieratio van reclames met ‘QRomo’

Via een QR-code rechtstreeks naar de website van de adverteerder gebracht worden: is dit de toekomst van tv-advertenties?

20 juni 2024

Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren

Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.

11 juni 2024

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

30 mei 2024

HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update

Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.

28 mei 2024

Innovatie in klantenservice: de meest actuele trends en ontwikkelingen

Onderzoek wijst uit dat innovatie loont: bedrijven die op de hoogte zijn van actuele technologische ontwikkelingen, zijn beter in staat om hun processen te optimaliseren.

24 mei 2024

Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter

De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.

21 mei 2024

Microsoft deelt cijfers: klanttevredenheid toegenomen dankzij Copilot

Dit heeft de Amerikaanse techgigant bekendgemaakt tijdens het ‘Dynamics 365 Business Applications launch event’.

15 mei 2024

Third-party cookies verdwijnen: wat betekent dit voor adverteerders?

Het verdwijnen van third-party cookies is slechts een kwestie van tijd. Voor adverteerders dus de hoogste tijd om zich hierop voor te bereiden.

13 mei 2024

Gamification in de praktijk: spelletjes spelen op LinkedIn

Netwerken, zakelijke successen delen en.. gamen? Als het aan LinkedIn ligt, kan het binnenkort allemaal.

2 mei 2024

AI-influencers: TikTok wil adverteren met fictieve verkopers

De Chinese social media-gigant wil een bijzondere volgende stap zetten in de toepassing van kunstmatige intelligentie.

29 april 2024

Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing

Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.

25 april 2024

Event: alles over retailmedia ontdekt u hier

De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.

22 april 2024

DynamicHands en ESC slaan de handen ineen

Het doel van de strategische samenwerking is om de expertise in Microsoft Dynamics 365 verder uit te breiden.

16 april 2024

Meer AI in Google Maps en Google Foto’s

Steeds meer techgiganten voorzien hun applicaties van slimme AI-technologieën.

8 april 2024

De kracht van het verhaal: zo past u B2B-storytelling toe

Alles over storytelling en nog veel meer vindt u terug in het nieuwe e-book van CRM-leverancier SuperOffice.

5 april 2024

Retailers omarmen AI voorzichtig, maar het blijft onwennig

Een recent onderzoek laat zien dat de sector AI wil gebruiken om de winkelervaring te verbeteren, maar moeite heeft met de implementatie ervan.

3 april 2024

User-generated content blijft aan populariteit winnen

Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.

25 maart 2024

Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid

Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?

18 maart 2024

Microsoft Copilot for Sales: dit moet u weten

Alles wat u moet weten over de slimme assistent van softwaregigant Microsoft.

12 maart 2024

Salesforce Marketing Cloud Growth: CRM, data en AI voor MKB

De nieuwste editie van het softwarepakket moet het midden- en kleinbedrijf gaan ondersteunen bij de efficiënte groei van hun organisatie.

29 februari 2024

Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één

De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.

28 februari 2024

Mobile CRM: waarom is dat zo belangrijk?

Omdat bijna iedereen tegenwoordig over een smartphone beschikt, lijken mobiele applicaties voor bedrijfssoftware steeds essentiëler te worden.

22 februari 2024

Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan

19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.

16 februari 2024

Spraakassistenten: de nieuwste trend in sales?

Sommigen zullen op dagelijkse basis gebruikmaken van digitale assistenten, maar hoe zit het met de mogelijke toepassingen op het gebied van sales?

6 februari 2024

Retailers opgelet: Google introduceert nieuwe AI-technologie

De retailbranche krijgt, net zoals de meeste sectoren, in 2024 opnieuw volop te maken met kunstmatige intelligentie (AI).

31 januari 2024

Customer Relationship Management: 4 trends voor 2024

Kunstmatige intelligentie, het toenemende belang van data en nog harder werken aan een unieke klantervaring: dit zijn de CRM-trends waarmee we in 2024 te maken gaan krijgen.

26 januari 2024

Dit zijn dé (online) marketing trends van 2024

Organic marketing, social commerce, authenticiteit en de aanhoudende opmars van kunstmatige intelligentie: dit zijn de trends waar marketeers in 2024 op moeten letten.

18 januari 2024

Kunstmatige intelligentie in de horeca?

Technologie in de horeca: wat is het potentieel van kunstmatige intelligentie in deze sector?

15 januari 2024

Een blik op 2024: digitale transformatie in de zorg

Online interactie, virtual reality en de opkomst van AI: wij kijken naar de status van de digitalisering van de zorgsector anno 2024.

10 januari 2024

Een blik op 2024: de belangrijkste trends in e-commerce

Sociale media, duurzame verpakkingen en natuurlijk AI: wij blikken vooruit op de belangrijkste e-commerce trends van 2024.

4 januari 2024

Wat houdt de AI Act precies in?

AI is in een razend tempo enorm populair geworden. Daarom krijgt Europa te maken met een nieuwe wetgeving, die het eerlijke gebruik ervan moet stimuleren.

14 december 2023

Zo krijgt u uw marketingstrategie voor de feestdagen op orde

Het wordt kouder, de dagen worden weer korter en dat houdt maar één ding in.. de feestdagen zijn op komst. Tijd om de marketingstrategie op orde te krijgen.

24 november 2023

Effectievere klantwerving door partnership TikTok en HubSpot

Beide organisaties willen bedrijven helpen het proces van klantwerving eenvoudiger in te richten. Lees hier hoe ze dat gaan doen.

22 november 2023