CRM blog

Leverancier van de maand

Wat doet Blisss ná de aanschaf van de Salesflow?

Na de aanschaf van onze app is het voor ons erg belangrijk dat gebruikers de app door en door kennen en alle functies kunnen gebruiken indien nodig.

Leverancier van de maand

Klant aan het woord: PVN

Waarom Projectvloeren Nederland (PVN) kiest voor de CRM-software van Blisss Software.

Leverancier van de maand

Wachtende klanten

Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.

Leverancier van de maand

Salesflow van Blisss Software

Effectief klantbeheer door slechts 4 vragen

Leverancier van de maand

Maak kennis met Blisss Software

Bij Leverancier van de maand maken we iedere keer uitgebreid kennis met één CRM leverancier. Deze maand is dat Blisss Software.

Cloud CRM

Cloud CRM voor MKB

Cloud CRM voor MKB is specifiek ontwikkeld voor de kleine en middenbedrijven en is ingericht om mee te groeien met het bedrijf.

Cloud CRM

Cloud CRM voor ZZP

Cloud CRM voor ZZP is specifiek ontwikkeld voor zelfstandigen en is heel makkelijk te implementeren en is al verkrijgbaar vanaf enkele euro's per maand.

Cloud CRM

CRM integraties

Een CRM systeem moet met al uw andere software kunnen koppelen en zo soepel mogelijk samenwerken. Lees hier alles over de mogelijkheden van de verschillende CRM integraties.

Cloud CRM

CRM app

Met een CRM app heeft u altijd de toegang tot het CRM systeem en zijn uw medewerkers altijd op de hoogte van de benodigde informatie.

Cloud CRM

Functionaliteiten Cloud CRM

Ontdek wat de belangrijkste functionaliteiten van een Cloud CRM zijn en hoe deze u op een dagelijkse basis uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Cloud CRM

Kosten Cloud CRM

Ontdek wat de kosten voor een Cloud CRM systeem zijn en welke factoren het meeste invloed hebben op de prijs van uw systeem.

Cloud CRM

Cloud of on-premises

Ontdek de verschillen tussen een Cloud CRM systeem en een on-premises CRM systeem.

Cloud CRM

Online CRM systeem

Wat is een online CRM-systeem en wat de voordelen daarvan zijn lees je hier. Een Online CRM systeem kan overal ter wereld worden gebruikt zolang er een internetverbinding is.

Cloud CRM

Nadelen Cloud CRM

De nadelen van een Cloud CRM zijn voornamelijk gebaseerd op beveiliging, wettelijke voorschriften en privacy. Lees hoe je hier goed mee omgaat.

Cloud CRM

Voordelen Cloud CRM

De voordelen van Cloud CRM zijn een verbetering van de winstgevendheid, productiviteit en schaalbaarheid.

Wat betekent GDPR voor jouw klantgegevens

Aankopen kunnen nu gemakkelijk digitaal en online worden gedaan en de digitale wereld heeft zijn eigen regels. Regels waar we ons allemaal bewust van moeten zijn.

Hoe digitale transformatie de klantgegevens stuurt

Klanten verwachten altijd en overal de juiste content voorgeschoteld te krijgen op het apparaat van hun keuze. Om niet achter te blijven op “de online klant”, moeten bedrijven technologie gaan toepassen waarmee ze een ongeëvenaarde klantervaring kunnen bieden.

7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Customer Experience (CX) wordt bepaald door de wisselwerking tussen de klant en de organisatie voor de duur van hun zakelijke relatie. Die wisselwerking houdt onder meer in: bewustwording, ontdekking, cultivering, aanbeveling, aankopen en service.

Wat is CRM?

CRM of klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. Het is bedoeld om de opbrengsten en winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en de klantentrouw te verbeteren.

Verkoopproces: Een roadmap naar betere verkoopprestaties

Als je in de verkoop werkt, ben je min of meer onafhankelijk bij het indelen van je dagelijkse taken. Als verkoper moet je flexibel zijn en bereid om te improviseren, om de potentiële klant zover te krijgen dat hij het felbegeerde “Akkoord!” uitspreekt.

10 tips voor uitstekende klantenservice

Klantenservice goeroe, Shep Hyken, drukte het treffend uit, “Een fantastische klantervaring komt hierop neer - je verkoopt een goed product of dienst en je behandelt de klant zoals je zelf behandeld wilt worden. Zo simpel is het.”

Customer Journey: Hoe stimuleer je winstgevende groei

Bedrijven die de klant centraal stellen groeien sneller en zijn winstgevender dan hun concurrenten. De grootste sleutel tot hun succes is dat ze zich richten op het klanttraject.

CRM-systeem voor non-profit organisaties

Contact met leden is van centraal belang voor non-profitorganisaties (NGO's) en daarom worden CRM-systemen steeds belangrijker voor hen.

7 manieren om aan de slag te gaan met e-mail marketing

E-mail marketing kan uitstekende resultaten voor jouw bedrijf opleveren. Er zitten echter wat haken en ogen aan.

Voordelen van CRM: hoe CRM de klantrelatie kan verbeteren

Iedereen heeft weleens gehoord van CRM, wat staat voor Customer Relationship Management of klantrelatiebeheer. Klanten zijn belangrijk; een bedrijf kan niet bestaan zonder zijn klantenbestand.

10 redenen waarom verkopers CRM nodig hebben

Sales managers zien meestal wel in wat de voordelen zijn van het gebruik van een Customer Relationship Management (CRM) systeem.

21 krachtige verkooptechnieken ondersteunt door onderzoek

De laatste paar decennia zijn er tal van wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar hoe het menselijke brein keuzes maakt en welke factoren van invloed kunnen zijn op wat we zeggen en doen en wat we uiteindelijk kopen.

Hoe kun je CRM gebruiken om de klantervaring te verbeteren

De klant koopt niet meer bij je vanwege de prijs of het product. Alles draait om de klantervaring.

Hoe maak je een strategie waarbij je de klant centraal stelt?

De klant centraal stellen is een manier van bedrijfsvoering die een positieve klantervaring biedt zowel voor als na de uiteindelijke verkoop met als doel om herhaal verkopen, loyaliteit en winst te realiseren.

Voordelen van een CRM-implementatie

Vrijwel ieder bedrijf is gebaat bij een CRM implementatie. Maar niet iedereen ziet dit ook in. Ontdek hier de voordelen van een CRM-implementatie.

Een CRM systeem voor ZZP-ers

Een CRM systeem kan ondersteuning bieden bij de communicatie, de salesactiviteiten en project management van een ZZP-er.

De kosten van een CRM systeem

De kosten van een CRM systeem worden voornamelijk opgebouwd uit 5 hoofdfactoren. Ontdek waar u rekening mee moet houden bij de aanschaf van uw CRM systeem.

De betekenis van CRM

De betekenis van CRM is Customer Relationship Management. Echter, de betekenis en hoe deze term wordt gebruikt, ligt tegenwoordig aan de context en kan een strategie of software omschrijven.

Een Cloud CRM systeem

Of een bedrijf nu 1 of 100 medewerkers telt maakt niet meer uit. Tegenwoordig kan ieder bedrijf, klein of groot, profiteren van de voordelen dankzij een Cloud CRM systeem.

CRM software voor het MKB

Ontdek waarom CRM software ook zeer geschikt is voor het MKB.

De definitie van relatiebeheer

Goed relatiebeheer komt neer op het inventariseren van de individuele klantenbehoeftes om vervolgens hier direct aan te voldoen.

Wat is ERP?

Wat is ERP? Hoe werkt het? En waarom het vinden van de juiste leverancier zo belangrijk is.