CRM blog

CRM Privacy

Privacyschendingen en de gevolgen daarvan

Wat gebeurt er als een bedrijf de wetgeving inzake gegevensbescherming schendt en wat zijn de gevolgen?

CRM Privacy

Documentatie eisen

Hoe aan de documentatievereisten kan worden voldaan met behulp van een CRM-systeem.

CRM Privacy

Verwijderingsperioden

Hoe CRM-systemen de naleving van de verwijderingsperioden en deadlines voor verwijdering kunnen ondersteunen naar richtlijnen van de AVG.

CRM Privacy

Lokale gegevensopslag

Hoe veilig zijn uw gegevens van het CRM-systeem op een lokale server?

CRM Privacy

Gegevensbescherming in het tijdperk van de Cloud

Hoe veilig zijn gegevens in een Cloud CRM-systeem?

CRM Privacy

Versleutelde gegevensoverdracht

Veilige gegevenscodering in het CRM-systeem in het tijdperk van digitalisering.

CRM Privacy

Data back-up

Een goede back-up van de CRM-gegevens is voor elke onderneming essentieel. Maar waarom is zo’n back-up van CRM-gegevens zo belangrijk?

CRM Privacy

Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

Met de inwerkingtreding van de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) moeten ook CRM-systemen aan bepaalde eisen voldoen.

CRM Privacy

Toegangsrechten

Waarom zijn toegangsrechten relevant in een CRM-systeem?

CRM selectie

Voorbeeld CRM-systeem

Een voorbeeld van een CRM-systeem met de meest voorkomende functies die in vrijwel elke oplossing zijn opgenomen.

CRM selectie

Een CRM-shortlist opstellen

Hoe stel je een CRM-shortlist op? Hoe gaat men bij de keuze van een CRM-systeem van een longlist naar een shortlist, en hoe kiest men uiteindelijk het geschikte systeem?

CRM selectie

Top 10 CRM-systemen

Is een top 10 CRM-systemen de juiste manier om een CRM-systeem te vinden?

CRM selectie

CRM-selectie checklist

Vind hier een complete checklist voor het selecteren van het juiste CRM-systeem.

CRM selectie

CRM-systeem voor start-ups

Waar moeten start-ups op letten bij het kiezen van een CRM-systeem?

CRM selectie

CRM-systemen vergelijken

Waar moet je op letten als je CRM-systemen gaat vergelijken?

CRM selectie

CRM-functionaliteiten

Welke functies van een CRM-systeem zijn werkelijk noodzakelijk in uw onderneming, en waarop moet men letten bij de keuze van een CRM-systeem?

CRM selectie

CRM-leverancier kiezen

Waar moet je op letten bij het kiezen van de juiste CRM-leverancier?

CRM selectie

Gratis CRM-systeem

Waarom zou je betalen voor een CRM-systeem als er ook gratis CRM-systemen zijn?

CRM selectie

Cloud CRM of on-premises CRM

Wat zijn de voor- en nadelen van Cloud en on-premises CRM en welke type installatie past het best bij uw organisatie?

CRM selectie

Voorbereiding CRM selectie

Welke voorbereidingen kunnen er worden getroffen voorafgaand aan de selectie van een CRM-systeem?

Blisss Klantendag

Blisss organiseert jaarlijks een klanten dag voor al haar klanten binnen de afdeling CRM-Voor Sales.

Casestudy

Klant aan het woord: Plinten & profielen centrale

Waarom Plinten & profielen centrale kiest voor de CRM-software van Blisss Software.

5 Tips om ervoor te zorgen dat uw medewerkers graag werken met een CRM

Er zijn een aantal basisregels die bepalen of uw CRM-systeem een succes wordt of niet.

Morgen anders werken

Voor twijfel of een van onze CRM-oplossingen past in uw bedrijf, biedt Blisss Software een workshop waarin uw werknemers zelf op zoek gaan hoe zij het verkoopproces binnen het bedrijf kunnen verbeteren. 

Rapportages met CRM

Gezien de hoeveelheid data die in je CRM kan staan, zijn ook de mogelijkheden voor rapportages eindeloos.

Blisss Software partner Agro IT

Sinds 2015 is Agro IT officieel reseller van de Salesflow van Blisss Software. Agro IT is een jong bedrijf met een rijke historie.

Wat doet Blisss ná de aanschaf van de Salesflow?

Na de aanschaf van onze app is het voor ons erg belangrijk dat gebruikers de app door en door kennen en alle functies kunnen gebruiken indien nodig.

Casestudy

Klant aan het woord: PVN

Waarom Projectvloeren Nederland (PVN) kiest voor de CRM-software van Blisss Software.

Wachtende klanten

Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.

Salesflow van Blisss Software

Effectief klantbeheer door slechts 4 vragen

Maak kennis met Blisss Software

Bij Leverancier van de maand maken we iedere keer uitgebreid kennis met één CRM leverancier. Deze maand is dat Blisss Software.

Cloud CRM

Cloud CRM voor MKB

Cloud CRM voor MKB is specifiek ontwikkeld voor de kleine en middenbedrijven en is ingericht om mee te groeien met het bedrijf.

Cloud CRM

Cloud CRM voor ZZP

Cloud CRM voor ZZP is specifiek ontwikkeld voor zelfstandigen en is heel makkelijk te implementeren en is al verkrijgbaar vanaf enkele euro's per maand.

Cloud CRM

CRM integraties

Een CRM systeem moet met al uw andere software kunnen koppelen en zo soepel mogelijk samenwerken. Lees hier alles over de mogelijkheden van de verschillende CRM integraties.

Cloud CRM

CRM app

Met een CRM app heeft u altijd de toegang tot het CRM systeem en zijn uw medewerkers altijd op de hoogte van de benodigde informatie.

Cloud CRM

Functionaliteiten Cloud CRM

Ontdek wat de belangrijkste functionaliteiten van een Cloud CRM zijn en hoe deze u op een dagelijkse basis uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Cloud CRM

Kosten Cloud CRM

Ontdek wat de kosten voor een Cloud CRM systeem zijn en welke factoren het meeste invloed hebben op de prijs van uw systeem.

Cloud CRM

Cloud of on-premises

Ontdek de verschillen tussen een Cloud CRM systeem en een on-premises CRM systeem.

Cloud CRM

Online CRM systeem

Wat is een online CRM-systeem en wat de voordelen daarvan zijn lees je hier. Een Online CRM systeem kan overal ter wereld worden gebruikt zolang er een internetverbinding is.

Cloud CRM

Nadelen Cloud CRM

De nadelen van een Cloud CRM zijn voornamelijk gebaseerd op beveiliging, wettelijke voorschriften en privacy. Lees hoe je hier goed mee omgaat.

Cloud CRM

Voordelen Cloud CRM

De voordelen van Cloud CRM zijn een verbetering van de winstgevendheid, productiviteit en schaalbaarheid.

Wat betekent GDPR voor jouw klantgegevens

Aankopen kunnen nu gemakkelijk digitaal en online worden gedaan en de digitale wereld heeft zijn eigen regels. Regels waar we ons allemaal bewust van moeten zijn.

Hoe digitale transformatie de klantgegevens stuurt

Klanten verwachten altijd en overal de juiste content voorgeschoteld te krijgen op het apparaat van hun keuze. Om niet achter te blijven op “de online klant”, moeten bedrijven technologie gaan toepassen waarmee ze een ongeëvenaarde klantervaring kunnen bieden.

7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Customer Experience (CX) wordt bepaald door de wisselwerking tussen de klant en de organisatie voor de duur van hun zakelijke relatie. Die wisselwerking houdt onder meer in: bewustwording, ontdekking, cultivering, aanbeveling, aankopen en service.

Wat is CRM?

CRM of klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. Het is bedoeld om de opbrengsten en winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en de klantentrouw te verbeteren.

Verkoopproces: Een roadmap naar betere verkoopprestaties

Als je in de verkoop werkt, ben je min of meer onafhankelijk bij het indelen van je dagelijkse taken. Als verkoper moet je flexibel zijn en bereid om te improviseren, om de potentiële klant zover te krijgen dat hij het felbegeerde “Akkoord!” uitspreekt.

10 tips voor uitstekende klantenservice

Klantenservice goeroe, Shep Hyken, drukte het treffend uit, “Een fantastische klantervaring komt hierop neer - je verkoopt een goed product of dienst en je behandelt de klant zoals je zelf behandeld wilt worden. Zo simpel is het.”

Customer Journey: Hoe stimuleer je winstgevende groei

Bedrijven die de klant centraal stellen groeien sneller en zijn winstgevender dan hun concurrenten. De grootste sleutel tot hun succes is dat ze zich richten op het klanttraject.

CRM-systeem voor non-profit organisaties

Contact met leden is van centraal belang voor non-profitorganisaties (NGO's) en daarom worden CRM-systemen steeds belangrijker voor hen.

7 manieren om aan de slag te gaan met e-mail marketing

E-mail marketing kan uitstekende resultaten voor jouw bedrijf opleveren. Er zitten echter wat haken en ogen aan.