CRM blog
De voordelen van Cloud CRM voor het mkb
Ontdek waarom een Cloud CRM bijzonder geschikt is voor het midden- en kleinbedrijf.
Is een on-premises CRM geschikt voor zelfstandigen?
Ontdek waarom ook deze ondernemers kunnen profiteren van een CRM-systeem en of een on-premises oplossing interessant is.
5 punten die op geen enkele CRM-checklist mogen ontbreken
Met behulp van een CRM-checklist begint u goed voorbereid aan uw zoektocht naar het perfecte CRM-systeem.
CRM-software voor de bouwsector
Projectmanagement, mobiele beschikbaarheid en planning-software: dit zijn de manieren waarop bouwbedrijven kunnen profiteren van CRM-software.
Verbeter de samenwerking tussen marketing en sales met CRM-software
Wat kan CRM voor uw bedrijf betekenen? Wij laten zien hoe de software de onderlinge samenwerking tussen uw marketeers en verkopers aanzienlijk kan verbeteren.
Een papierloos kantoor met behulp van CRM-software
CRM-software met een geïntegreerd DMS stelt u in staat om te transformeren naar een ‘paperless office’.
De betekenis van Customer Relationship Management (CRM)
De betekenis van CRM is afhankelijk van de manier waarop het wordt gebruikt: hebben we het namelijk over de strategie, of de software?
Customer Relationship Management-software voor detailhandel
De moderne detailhandelaar kan niet langer om CRM-software heen: dit zijn de functies en kenmerken die ieder systeem zou moeten hebben.
Dit zijn de verschillen tussen CRM en ERP
Het zijn twee van de populairste bedrijfssoftware-systemen: maar hoe verschillen beiden nu eigenlijk van elkaar?
Micro-marketing: een 'goedkoop' alternatief voor influencer marketing?
Samenwerkingen met influencers zijn niet voor ieder bedrijf haalbaar en realistisch. Zij kunnen zich veel beter focussen op micro-marketing.
Wat is het verschil tussen CRM en xRM?
Alles over de functionaliteiten en voordelen van Extended Relationship Management (xRM).
Branchespecifieke CRM-software: er is een systeem voor iedereen
Ontdek waarom u altijd, indien mogelijk, moet kiezen voor een branchespecifiek CRM-systeem.
Waarom back-ups van uw CRM-gegevens van cruciaal belang zijn
De veilige opslag van CRM-gegevens is van cruciaal belang. Waarom? Dat leest u hier.
Een CRM-systeem voor zzp’ers
CRM-software kan ondersteuning bieden bij contact met opdrachtgevers, salesactiviteiten en projectmanagement.
CRM-software voor kledingwinkels
De retailbranche is continu in verandering. Kledingwinkels zijn daarom verplicht om bij te blijven en doen dat met behulp van een geschikt CRM-systeem.
Community management en CRM: optimaliseer uw klantervaring
De moderne consument heeft behoefte aan een ‘menselijk’ merk. Wat dat precies inhoudt en welke rol community management hierin speelt, dat leest u hier.
Een CRM-systeem voor start-ups: dit moet u weten
Iedere organisatie kan profiteren van de juiste CRM-software; dit geldt dus ook voor een start-up. Wij laten zien hoe u met de juiste oplossing snel een gevestigde naam in uw markt kunt worden.
Geef uw boodschappen écht betekenis met purpose marketing
Alles over de definitie, voordelen en toepassingsmogelijkheden van purpose marketing.
Account Based Marketing en CRM: een handleiding
ABM draait om het targeten van specifieke bedrijven. Want die ene droomklant kan weleens het verschil maken.
Composable commerce: wat houdt dat precies in?
Als u op zoek bent naar e-commerce software die precies op uw behoeften aansluit, dan is het hoog tijd om alles te leren over composable commerce.
Inspireren werkt: dit moet u weten over Founder Marketing
Want iedere ondernemer heeft wel een bijzonder verhaal te vertellen.
Alles over het Sales CRM: onmisbaar voor de moderne verkoper
Met behulp van een Sales CRM is men in staat om verkoopprocessen zo efficiënt mogelijk in te richten.
Wat kan uw bedrijf doen met WhatsApp Business?
Alles over de voordelen en toepassingsmogelijkheden van WhatsApp Business, leest u hier.
Influencer marketing: de do’s en don’ts
Influencer marketing: we hebben er allemaal weleens van gehoord. Maar wat zou het uw organisatie kunnen opleveren?
De interactie tussen CRM en het IoT
Voor velen is de verbinding tussen ERP en het IoT duidelijk. Maar hoe zit dat met de interactie tussen CRM en het IoT?
Wat is een Point of Sale (POS)?
De functies en voordelen van de interactie tussen uw kassa- en CRM-systeem.
De 7 belangrijkste (en populairste) CRM-modules
CRM-software heeft vaak een modulaire structuur. Wat dit precies inhoudt en welke modules van cruciaal belang zijn, dat leest u hier.
CRM voor nutsbedrijven: een handleiding
CRM ontmoet het IoT: hoe nutsbedrijven kunnen profiteren van technologische vooruitgang op het gebied van klantrelatiebeheer.
Alles wat u moet weten over social search
Steeds vaker fungeren sociale media als zoekmachines. Lees hier alles over social search, want misschien wordt dit binnenkort wel dé manier om uw doelgroep te bereiken.
Upselling: een definitie, voordelen en strategieën
Met behulp van de juiste CRM-software kunt u klanten producten en diensten van een hogere kwaliteit aanbieden.
CRM-software voor de horeca
Van online reserveringen/bestellingen, tot de juiste kassasoftware: wij nemen de belangrijkste functies van horeca-software onder de loep.
Dit moet u weten over after-sales management
Leer hoe u uw klantbehoud na de verkoop kunt optimaliseren met behulp van de juiste CRM-software.
8 cruciale functies van callcenter-software
CRM-software kan een callcenter op verschillende manieren ondersteunen. Hoe u uw callcenter-processen kunt optimaliseren met CRM, dat leest u hier.
Alles over het Retail CRM: onmisbaar voor de detailhandel
POS, e-commerce, apps en het e-receipt: dit zijn de CRM-functies waarvan de detailhandel kan profiteren.
Alles wat u moet weten over het CRM-dashboard
We belichten de rol van CRM-dashboards en gaan dieper in op de belangrijkste kenmerken/functionaliteiten.
Datafication, wat is dat precies?
Alles wat u moet weten over dataficatie: de definitie, voordelen en toepassingsmogelijkheden voor uw bedrijf.
Cross-selling met behulp van CRM-software
Hoe u met behulp van CRM-software uw salespotentieel optimaal kunt benutten.
CRM-software voor het MKB: de 3 belangrijkste criteria
Flexibiliteit/bruikbaarheid, schaalbaarheid en het kostenplaatje: wij laten zien wat écht belangrijk is in CRM-software voor het MKB.
5 tips om vanaf dag één het meeste uit uw CRM te halen
Met deze handleiding weet u het nieuwe CRM-systeem vanaf de eerste dag optimaal te benutten.
Hoe kies ik de juiste CRM-software?
Dankzij deze checklist weet u zeker dat u voor een geschikte CRM-oplossing kiest.
CRM voor reisbureaus: een handleiding
Klantrelatiebeheer in de toeristische sector: ontdek wat CRM-software kan betekenen voor touroperators en reisbureaus.
Contextual Targeting: de ultieme marketingstrategie
De juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats: dit is alles wat u moet weten over Contextual Targeting.
Wat is een Content Management Systeem (CMS)?
Alles over het CMS: een definitie, voordelen, toepassingsgebieden en de koppeling met CRM-software leest u hier.
Wat is een operationeel CRM?
Het softwaresysteem ondersteunt bedrijven bij het automatiseren en verbeteren van verschillende klantrelatieprocessen.
De functies en voordelen van een collaboratief CRM
Strategisch netwerken en het volgen van interacties binnen uw bedrijf: een collaboratief CRM maakt het inrichten van deze processen eenvoudig mogelijk.
Alles wat u moet weten over communicatieve CRM
De voordelen, functies en toepassingsgebieden: alles wat u moet weten over communicatief klantrelatiebeheer.
Analytische CRM: dit moet u weten
Analytisch klantrelatiebeheer is een essentieel onderdeel van moderne CRM-software en helpt gebruikers om een 360° beeld van hun doelgroep te verkrijgen.
Wat houdt de ‘Single Source of Truth’ precies in?
Wij kijken naar de definitie en het belang van de Single Source of Truth (SSOT) in het kader van Customer Relationship Management.
Gamification in CRM: zo verhoogt u de klantloyaliteit
Wat is gamification en hoe kunnen organisaties het inzetten om klanten op lange termijn aan zich te binden?
Wat is de taak van een CRM-manager?
Wij kijken naar de functie van CRM-manager en diens taken en verplichtingen binnen een bedrijf.