CRM blog

Casestudy

Casestudy: Jaga - Scapta

Waarom Jaga, wereldspeler in de ontwikkeling en productie van radiatoren, kiest voor Microsoft Dynamics 365 van Scapta.

CRM expert

Hoe vind je de juiste CRM voor jouw organisatie in 2021

Er is één constante factor die bepalend is voor het voortbestaan, de stabiliteit en het succes van een onderneming: relaties.

CRM selectie

Wat is een CRM pakket?

CRM pakketten spelen een steeds belangrijkere rol voor bedrijven. Maar hoe verschilt het ene CRM pakket van andere bedrijfssoftware en welke functie vervult een CRM pakket in een onderneming?

CRM expert

8 tips voor de implementatie van een succesvol CRM systeem

Het implementeren van een CRM systeem is een serieuze uitdaging. Er worden op elk niveau veranderingen doorgevoerd en alle medewerkers krijgen ermee te maken.

Verborgen kosten van een CRM-implementatie 

Vaak zijn bedrijven verrast door de uiteindelijke kosten van een CRM-implementatie. Wij laten u zien met welke kosten u werkelijk rekening moet houden.

Hoeveel kost gehoste CRM-software?

Lees alles over de kosten van gehoste CRM-software. 

De kosten van hybride CRM-software

De kosten van CRM-software is sterk gerelateerd aan het licentiemodel. Lees hier alles over de kosten van hybride CRM-software. 

De kosten van cloud CRM-software

De kosten van Cloud CRM-software wordt voornamelijk opgebouwd uit gebruikers, rekenkracht, onderhoud en beveiliging.

De kosten van on-premises CRM-software

Er is vaak een vooroordeel dat lokale CRM-software duur is. Maar is dat wel zo? Dat is precies wat we op dit moment tot op de bodem willen uitzoeken.

Dit is hoe klantenservice profiteert van CRM-software

Bied uw klanten optimale service met de juiste CRM-software en verhoog uw klantloyaliteit.

Optimaliseer uw verkoop met CRM-software

Lees hier hoe u uw omzet naar een nieuw niveau tilt met geschikte CRM-software en hoe u sleutelfiguren kunt overtreffen.

CRM-software voor geoptimaliseerde marketing

Op deze gebieden profiteert marketing van het gebruik van holistische CRM-software.

CRM-software voor de publieke sector

Ook overheden, onderwijsinstellingen en ngo's hebben veel baat bij het gebruik van CRM-software. Hoe lees je hier.

CRM-software voor nutsbedrijven

Hulpprogramma's zijn fundamenteel voor ons moderne leven. Ontdek hier hoe geschikte CRM-software een revolutie teweeg kan brengen in deze branche.

CRM-software voor leasemaatschappijen

Lees hier welke eisen leasemaatschappijen stellen aan CRM-software en hoe moderne CRM-oplossingen daaraan voldoen.

CRM-software voor de horeca

Lees hier hoe de horeca branche profiteert van het gebruik van geschikte CRM-software.

CRM-software voor ambachtslieden

Ook in de ambacht heeft CRM-software het potentieel om klantrelatieprocessen aanzienlijk te optimaliseren.

CRM-software voor de gezondheidszorg

Hier leest u hoe medische praktijken, ziekenhuizen enz. Digitale patiëntendossiers kunnen gebruiken om processen te optimaliseren en AVG-naleving te garanderen.

CRM-software voor de financiële dienstverlening

Financiële dienstverleners moeten rekening houden met een groot aantal wettelijke randvoorwaarden op CRM-gebied. De juiste CRM-software kan hierbij helpen.

CRM-software voor e-commerce

E-commerce wordt steeds populairder. Hier leest u hoe bedrijven kunnen omgaan met het groeiende aantal klanten met adequate CRM-software.

CRM-software voor productie

CRM-software voor productie. In het tijdperk van digitalisering zijn maakbedrijven ook steeds meer afhankelijk van geschikte CRM-software.

CRM-software voor de detailhandel

Dit zijn de basiskenmerken en -functies die CRM-software voor de detailhandel tegenwoordig zou moeten hebben.

CRM-software voor groothandel

Ontdek hier wat CRM-software voor groothandels zo bijzonder maakt.

CRM-software voor zakelijke dienstverlening

CRM-software voor zakelijke dienstverlening moet voldoen aan een aantal speciale eisen.

3 kenmerken van een CRM-software voor start-ups

Aan deze 3 criteria moet worden voldaan door CRM-software voor start-ups.

De juiste CRM-software voor groeiende bedrijven

Lees hier hoe het juiste CRM-systeem groeiende bedrijven optimaal ondersteunt bij hun groei of uitbreiding naar nieuwe markten.

De toekomst van CRM is digitalisering, maar er zit meer achter

Hoewel digitalisering gezien kan worden als de toekomst van CRM, zitten er nog veel meer nuances aan. Deze leggen wij je graag uit

Tess is de spin in het web voor 216 Accountants

216 Accountants noemt Tess de bril waarmee ze intern goed naar hun klanten kunnen kijken. Hier leggen ze uit waarom.

Villa Pardoes helpt zieke kinderen met behulp van Salesforce

Dankzij de samenwerking met Acuity en Salesforce kan Villa Pardoes zieke kinderen een nog betere vakantie geven.

CRM software voor internationale bedrijven

Ontdek hier hoe bedrijven zich kunnen laten gelden in de internationale concurrentie met de juiste CRM-software.

De perfecte CRM-software voor groepen

Bedrijven met complexe structuren stellen speciale eisen aan CRM-software. Lees hier hoe systemen aan deze eisen voldoen.

Hoe Rotterdam Sport Support meer inzicht krijgt dankzij Sugar

Rotterdam Sport Support maakt al meer dan tien jaar gebruik van Sugar. Met deze klantencase geven ze daar graag inzicht in.

Hoe het platform Tess tot stand is gekomen

Tess is het door Acuity zelf gemaakte platform. Hier vertellen ze over diens ontwikkeling en mogelijkheden.

De voordelen van het gebruik van Salesforce

Salesforce is het nummer 1 CRM-platform van de wereld. Acuity legt uit waarom.

CRM software voor grote bedrijven

We laten u de meest opwindende en belangrijke functies zien van een adequate CRM software voor grote bedrijven.

CRM software voor het MKB

Steeds meer kleine en middelgrote bedrijven flirten met de introductie van CRM-software. We laten je zien wat er echt toe doet.

Sugar Sell biedt tijdsbesparing, automatisering en mobiel gebruik

Sugar Sell geeft salesafdelingen een boost dankzij sterke ontwikkelkracht, no touch management en mobiel gebruik.

Sugar Market biedt overzicht, data en contentcreatie

Sugar Market is de marketing automation oplossing van Sugar. Acuity legt uit wat de applicatie allemaal biedt.

De talloze mogelijkheden van SugarCRM

SugarCRM is één van de oplossingen die Acuity biedt. In dit artikel geven ze een overzicht ervan.

3 kenmerken van CRM software voor kleine bedrijven

Hier leest u welke eisen kleine bedrijven stellen aan CRM-software en hoe de juiste software daaraan kan voldoen.

De ideale CRM software voor zelfstandigen

Geen enkel bedrijf is te klein voor CRM-software. Welke functies CRM-software voor zelfstandigen moet hebben, leest u hier.

Tips voor het kiezen van een CRM-systeem

Er gaat veel vooraf aan het kiezen van een CRM-systeem. Acuity geeft hier graag advies in.

Acuity's aanpak op het gebied van CRM

Acuity heeft diverse fases voor hun CRM-projecten. In dit artikel leggen zij uit welke dat zijn.

Maak kennis met Acuity

Wanneer wij het idee hebben dat een CRM leverancier uitgelicht mag worden maken we graag kennis met deze partij. De aankomende weken is dat Acuity.

Waarom het belangrijk is om een situatie analyse te maken

Bij het zoeken naar geschikte CRM-software is het belangrijk om vooraf te evalueren waar u daadwerkelijk naar op zoek bent. Een as-is-analyse helpt u hierbij.

Het belang van een specificatieblad

Lees waarom een ​​gedetailleerd specificatieblad zo belangrijk is en hoe u er zelf een kunt opstellen.

Wat zijn de algemene voorwaarden van CRM software?

Lees hier welke randvoorwaarden u moet definiëren voordat u met uw CRM zoektocht begint.

Hoe bruikbaar zijn casestudys?

Casestudy's van zowel de leverancier van de software als de gebruiker kunnen een goede toevoeging zijn aan uw zoektocht.

Waarom het vormen van een projectteam noodzakelijk is

Vanaf het begin van uw zoektocht naar geschikte CRM-software, moet u een projectteam samenstellen dat bestaat uit key-users.

Hoe nuttig zijn de top 10 CRM-software lijstjes nou echt?

U kunt hier lezen waarom u niet op dergelijke ranglijsten moet vertrouwen bij het kiezen van geschikte CRM-software.