CRM blog

on-premises

Dit is hoeveel het kost om een on-premises CRM-systeem te kopen

De kosten van een CRM-project spelen voor veel bedrijven een belangrijke rol. Lees hier hoeveel een lokaal systeem kost.

on-premises

Zijn uw gegevens veilig in een on-premises CRM-systemen?

Bedrijven kiezen vaak om redenen van gegevensbescherming voor een lokaal CRM-systeem. Hier leest u of de data echt veiliger zijn.

on-premises

Wat zijn de nadelen van een on-premises CRM-systeem?

Een on-premises CRM-systeem heeft verschillende nadelen in vergelijking met andere licentie- en gebruiksmodellen. Lees hier wat ze zijn.

on-premises

Wat zijn de voordelen van een on-premises CRM-systeem?

Het gebruik van een lokaal CRM-systeem heeft veel voordelen. Je komt hier erachter komen welke dat zijn.

on-premises

Zo slaagt een on-premises CRM-implementatie

Bij het implementeren van een on-premises CRM-systeem zijn er een paar belangrijke zaken waarmee u rekening moet houden. Je kunt erachter komen wat ze zijn.

Artificial intelligence

Verbeter nu de datakwaliteit van CRM om AI te kunnen gebruiken

Om ​​AI in CRM te kunnen gebruiken, is de database cruciaal. We laten u zien hoe u de datakwaliteit in uw CRM-systeem duurzaam kunt verbeteren.

Artificial intelligence

Hoe de 4 soorten machine learning in CRM worden gebruikt

Machine learning wordt op 4 verschillende manieren ingezet voor CRM. Je kunt hier lezen hoe.

Artificial intelligence

Voorspel de toekomst met artifical intelligence

We laten u zien hoe kunstmatige intelligentie voorspellingen doet voor uw bedrijf en helpen u de juiste beslissingen te nemen.

Artificial intelligence

Gebieden waar artificial intelligence de marketing verrijkt

Artificial intelligence brengt de marketing afdeling naar een geheel nieuw niveau. Lees hier hoe u uw marketing aanzienlijk kunt verbeteren.

Artificial intelligence

AI analyseert communicatie op emotioneel niveau

De analyse van tekst op emotioneel niveau zorgt voor nieuwe inzichten. Ontdek hoe u sentimentanalyse in CRM kunt gebruiken.

Artificial intelligence

Gebruik spraakherkenning efficiënt in klantenservice

We zullen u laten zien hoe spraakherkenningssoftware vandaag zijn weg vindt in ons dagelijks leven en waar we het in de toekomst waarschijnlijk vaker zullen tegenkomen.

Artificial intelligence

Natural language processing vindt zijn weg naar CRM

Ontdek hier hoe u natural language processing ook winstgevend kunt gebruiken in CRM.

Artificial intelligence

7 eenvoudige stappen naar je eigen chatbot

Ontdek hoe chatbots enorme waarde aan de klantenservice kunnen toevoegen en hoe u uw eigen chatbot kunt opzetten.

Artificial intelligence

Succes met artificial intelligence in klantenservice

Artificial intelligence kan uw klantenservice duurzaam verbeteren. Je kunt hier lezen hoe.

Artificial intelligence

5 voorbeelden hoe AI de verkoop in het CRM-systeem optimaliseert

Artificial intelligence is meer dan alleen een tijdelijke trend. Lees hier hoe u uw verkoop duurzaam kunt verbeteren met op AI gebaseerde CRM-systemen.

CRM implementatie

Meet het succes van uw CRM met deze doelstellingen

Evalueer aan de hand van deze doelstellingen of de CRM-implementatie een succes is.

CRM implementatie

Onderhoud uw CRM-systeem en deze gaat nog jaren mee

Onderhoud aan uw CRM-systeem zorgt voor een langere levenscycles maar kan men dit zelf doen of is het beter om het uit te besteden?

CRM implementatie

4 tips om vanaf dag 1 het maximale te halen uit uw nieuwe CRM

Met deze 4 tips haalt u vanaf dag 1 het maximale resultaat uit uw nieuwe CRM-systeem.

CRM implementatie

Waarom het trainen van het personeel het succes bepaalt

Lees hier waarom uitgebreide training van medewerkers cruciaal is voor het succes van het nieuwe CRM-systeem.

CRM implementatie

Zonder problemen alle data overzetten naar het nieuwe CRM

Het overzetten van alle oude data naar het nieuwe CRM-systeem kan heel eenvoudig als men hier op let.

CRM implementatie

Test uw nieuwe CRM-systeem op deze belangrijke punten

De test-fase bepaalt de geschiktheid van het CRM-systeem. Ontdek op welke punten de software zeker moet worden getest.

CRM implementatie

Welk type installatie past bij uw bedrijf? Cloud of on-premises?

Waar moet u op letten bij het installeren van een CRM-systeem en welke uitdagingen komt u tegen?

CRM implementatie

De vier factoren die de kosten van een CRM-systeem bepalen

De kosten van een CRM-systeem zijn voornamelijk opgebouwd uit 4 factoren. Lees hier welke dat zijn.

CRM implementatie

7 stappen naar een succesvolle CRM-implementatie

Doorloop deze 7 stappen en garandeerd uw bedrijf van een succesvolle CRM-implementatie.

CRM implementatie

"Het CRM-implementatie plan 2020" als startpunt

"Het CRM-implementatie plan 2020" vertelt waar u op moet letten en begint u goed voorbereidt aan uw CRM-implementatie.

CRM implementatie

Zo stelt u een roadmap voor een CRM-implementatie op

Ontdek hoe u een roadmap opstelt en wat de voordelen zijn van het gebruik van een roadmap voor uw CRM-implementatie.

CRM Privacy

Gegevensbescherming mobiele data

Gegevens worden ook in CRM-systemen met een mobiele verbinding beschermd.

CRM Privacy

Veiligheid in de interface

Welke beveiligingsmaatregelen bij de gebruikersinterface zorgen voor een betere gegevensbescherming in CRM-systemen?

CRM Privacy

Database beveiliging

De veiligheid van CRM-gegevens is en blijft een centraal thema. Hoe werkt een database en hoe garandeert men de veiligheid?

CRM Privacy

Privacyschendingen en de gevolgen daarvan

Wat gebeurt er als een bedrijf de wetgeving inzake gegevensbescherming schendt en wat zijn de gevolgen?

CRM Privacy

Documentatie eisen

Hoe aan de documentatievereisten kan worden voldaan met behulp van een CRM-systeem.

CRM Privacy

Verwijderingsperioden

Hoe CRM-systemen de naleving van de verwijderingsperioden en deadlines voor verwijdering kunnen ondersteunen naar richtlijnen van de AVG.

CRM Privacy

Lokale gegevensopslag

Hoe veilig zijn uw gegevens van het CRM-systeem op een lokale server?

CRM Privacy

Gegevensbescherming in het tijdperk van de Cloud

Hoe veilig zijn gegevens in een Cloud CRM-systeem?

CRM Privacy

Versleutelde gegevensoverdracht

Veilige gegevenscodering in het CRM-systeem in het tijdperk van digitalisering.

CRM Privacy

Data back-up

Een goede back-up van de CRM-gegevens is voor elke onderneming essentieel. Maar waarom is zo’n back-up van CRM-gegevens zo belangrijk?

CRM Privacy

Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

Met de inwerkingtreding van de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) moeten ook CRM-systemen aan bepaalde eisen voldoen.

CRM Privacy

Toegangsrechten

Waarom zijn toegangsrechten relevant in een CRM-systeem?

CRM selectie

Voorbeeld CRM-systeem

Een voorbeeld van een CRM-systeem met de meest voorkomende functies die in vrijwel elke oplossing zijn opgenomen.

CRM selectie

Een CRM-shortlist opstellen

Hoe stel je een CRM-shortlist op? Hoe gaat men bij de keuze van een CRM-systeem van een longlist naar een shortlist, en hoe kiest men uiteindelijk het geschikte systeem?

CRM selectie

Top 10 CRM-systemen

Is een top 10 CRM-systemen de juiste manier om een CRM-systeem te vinden?

CRM selectie

CRM-selectie checklist

Vind hier een complete checklist voor het selecteren van het juiste CRM-systeem.

CRM selectie

CRM-systeem voor start-ups

Waar moeten start-ups op letten bij het kiezen van een CRM-systeem?

CRM selectie

CRM-systemen vergelijken

Waar moet je op letten als je CRM-systemen gaat vergelijken?

CRM selectie

CRM-functionaliteiten

Welke functies van een CRM-systeem zijn werkelijk noodzakelijk in uw onderneming, en waarop moet men letten bij de keuze van een CRM-systeem?

CRM selectie

CRM-leverancier kiezen

Waar moet je op letten bij het kiezen van de juiste CRM-leverancier?

CRM selectie

Gratis CRM-systeem

Waarom zou je betalen voor een CRM-systeem als er ook gratis CRM-systemen zijn?

CRM selectie

Cloud CRM of on-premises CRM

Wat zijn de voor- en nadelen van Cloud en on-premises CRM en welke type installatie past het best bij uw organisatie?

CRM selectie

Voorbereiding CRM selectie

Welke voorbereidingen kunnen er worden getroffen voorafgaand aan de selectie van een CRM-systeem?

Blisss Klantendag

Blisss organiseert jaarlijks een klanten dag voor al haar klanten binnen de afdeling CRM-Voor Sales.