CRM blog

De perfecte CRM-software voor groepen

Bedrijven met complexe structuren stellen speciale eisen aan CRM-software. Lees hier hoe systemen aan deze eisen voldoen.

Leverancier van de maand

Hoe Rotterdam Sport Support meer inzicht krijgt dankzij Sugar

Rotterdam Sport Support maakt al meer dan tien jaar gebruik van Sugar. Met deze klantencase geven ze daar graag inzicht in.

Leverancier van de maand

Hoe het platform Tess tot stand is gekomen

Tess is het door Acuity zelf gemaakte platform. Hier vertellen ze over diens ontwikkeling en mogelijkheden.

Leverancier van de maand

De voordelen van het gebruik van Salesforce

Salesforce is het nummer 1 CRM-platform van de wereld. Acuity legt uit waarom.

CRM software voor grote bedrijven

We laten u de meest opwindende en belangrijke functies zien van een adequate CRM software voor grote bedrijven.

CRM software voor het MKB

Steeds meer kleine en middelgrote bedrijven flirten met de introductie van CRM-software. We laten je zien wat er echt toe doet.

Leverancier van de maand

Sugar Sell biedt tijdsbesparing, automatisering en mobiel gebruik

Sugar Sell geeft salesafdelingen een boost dankzij sterke ontwikkelkracht, no touch management en mobiel gebruik.

Leverancier van de maand

Sugar Market biedt overzicht, data en contentcreatie

Sugar Market is de marketing automation oplossing van Sugar. Acuity legt uit wat de applicatie allemaal biedt.

Leverancier van de maand

De talloze mogelijkheden van SugarCRM

SugarCRM is één van de oplossingen die Acuity biedt. In dit artikel geven ze een overzicht ervan.

3 kenmerken van CRM software voor kleine bedrijven

Hier leest u welke eisen kleine bedrijven stellen aan CRM-software en hoe de juiste software daaraan kan voldoen.

De ideale CRM software voor zelfstandigen

Geen enkel bedrijf is te klein voor CRM-software. Welke functies CRM-software voor zelfstandigen moet hebben, leest u hier.

Leverancier van de maand

Tips voor het kiezen van een CRM-systeem

Er gaat veel vooraf aan het kiezen van een CRM-systeem. Acuity geeft hier graag advies in.

Leverancier van de maand

Acuity's aanpak op het gebied van CRM

Acuity heeft diverse fases voor hun CRM-projecten. In dit artikel leggen zij uit welke dat zijn.

Leverancier van de maand

Maak kennis met Acuity

Wanneer wij het idee hebben dat een CRM leverancier uitgelicht mag worden maken we graag kennis met deze partij. De aankomende weken is dat Acuity.

Waarom het belangrijk is om een situatie analyse te maken

Bij het zoeken naar geschikte CRM-software is het belangrijk om vooraf te evalueren waar u daadwerkelijk naar op zoek bent. Een as-is-analyse helpt u hierbij.

Het belang van een specificatieblad

Lees waarom een ​​gedetailleerd specificatieblad zo belangrijk is en hoe u er zelf een kunt opstellen.

Wat zijn de algemene voorwaarden van CRM software?

Lees hier welke randvoorwaarden u moet definiëren voordat u met uw CRM zoektocht begint.

Hoe bruikbaar zijn casestudys?

Casestudy's van zowel de leverancier van de software als de gebruiker kunnen een goede toevoeging zijn aan uw zoektocht.

Waarom het vormen van een projectteam noodzakelijk is

Vanaf het begin van uw zoektocht naar geschikte CRM-software, moet u een projectteam samenstellen dat bestaat uit key-users.

Hoe nuttig zijn de top 10 CRM-software lijstjes nou echt?

U kunt hier lezen waarom u niet op dergelijke ranglijsten moet vertrouwen bij het kiezen van geschikte CRM-software.

5 punten die op geen enkele CRM checklist mogen ontbreken

Met de CRM checklist begint u goed voorbereidt aan uw zoektocht naar CRM software.

CRM advies van kennissen. Goed idee of niet?

Goed advies bij het kiezen van CRM is zeer waardevol. Des te beter als u kunt terugvallen op de ervaring van goede kennissen.

Is op internet zoeken naar een nieuw CRM een goed idee?

Ontdek hoe veelbelovend de zoektocht naar geschikte CRM-software op internet is en wat bedrijven hier in overweging moeten nemen

Is het inhuren van een CRM-consultant wel een goed idee?

Een CRM consultant inhuren is een van de manieren om te zoeken naar CRM software. Maar is dit wel de beste oplossing?

Oriëntatie

Hoe lang kan ik mijn CRM-software gebruiken?

Zo zorgt u ervoor dat u zo lang mogelijk gebruik kunt maken van uw CRM-software.

Oriëntatie

Evalueer uw CRM om het maximale eruit te halen

Hoe kom je erachter of de CRM-software oplevert waarvoor je deze hebt aangeschaft?

Oriëntatie

Waarom het belangrijk is om voldoende trainingen te volgen

Verandering is voor iedereen lastig en zeker op de werkvloer, daarom is training van cruciaal belang.

Oriëntatie

Hoe snel kan ik mijn nieuwe CRM-software gebruiken?

Kom erachter hoelang het duurt voordat u met uw CRM-software aan de slag kunt.

Oriëntatie

Hoe kiest ik de juiste CRM-software?

Met deze checklist weet je zeker dat je de juiste CRM-software kiest.

Oriëntatie

Kan mijn bedrijf CRM-software betalen?

Ontdek of ook uw bedrijf CRM software kan betalen.

Oriëntatie

Moet ik kiezen voor Cloud of on-premises?

Als u het gebruik van een CRM-systeem in uw eigen bedrijf overweegt, staat u vroeg of laat voor de keuze van een passend gebruiks- en licentiemodel.

Oriëntatie

Is er CRM-software voor mijn branche?

Ontdek waarom uw altijd moet kiezen voor branchespecifieke CRM-software.

Oriëntatie

Zo bereid u zich voor op een zoektocht naar CRM-software

Volg deze stappen en ga goed voorbereidt op zoek naar uw nieuwe CRM-sofware.

Oriëntatie

3 nadelen van CRM-software

De 3 belangrijkste nedelen van CRM-software.

Oriëntatie

5 voordelen van CRM-software

De 5 belangrijkste voordelen van CRM-software voor ieder bedrijf.

on-premises

Is een on-premises CRM-systeem geschikt voor zelfstandigen?

Lees hier wat zelfstandigen aan een CRM-systeem hebben en wanneer er een on-premises oplossing interessant is.

on-premises

3 Kenmerken van een on-premises CRM-systeem voor het MKB

Kleine en middelgrote bedrijven stellen speciale eisen aan een on-premises CRM-systeem. Lees hier welke panden een must zijn.

on-premises

Van het on-premises CRM-systeem naar de cloud

Lees hier hoe u van een on-premises CRM-systeem naar de Cloud kunt gaan.

on-premises

Wanneer is een lokaal open source CRM-systeem geschikt?

Lees hier wanneer het de moeite waard is om een ​​lokaal open source CRM-systeem in uw eigen bedrijf te gebruiken.

on-premises

On-premises CRM-systeem of SaaS?

U moet deze dingen overwegen voordat u een beslissing neemt over een on-premises CRM-systeem of SaaS.

on-premises

Een on-premses CRM-systeem moet deze integraties bevatten

Het volledige potentieel van een on-premises CRM-systeem ontwikkelt zich alleen via bepaalde integraties. Meer informatie vind je hier.

on-premises

7 standaard functies van een on-premises CRM-systeem

Lokale CRM-systemen hebben verschillende functies die bedrijven helpen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Lees hier wat ze zijn.

on-premises

Dit is hoeveel het kost om een on-premises CRM-systeem te kopen

De kosten van een CRM-project spelen voor veel bedrijven een belangrijke rol. Lees hier hoeveel een lokaal systeem kost.

on-premises

Zijn uw gegevens veilig in een on-premises CRM-systemen?

Bedrijven kiezen vaak om redenen van gegevensbescherming voor een lokaal CRM-systeem. Hier leest u of de data echt veiliger zijn.

on-premises

Wat zijn de nadelen van een on-premises CRM-systeem?

Een on-premises CRM-systeem heeft verschillende nadelen in vergelijking met andere licentie- en gebruiksmodellen. Lees hier wat ze zijn.

on-premises

Wat zijn de voordelen van een on-premises CRM-systeem?

Het gebruik van een lokaal CRM-systeem heeft veel voordelen. Je komt hier erachter komen welke dat zijn.

on-premises

Zo slaagt een on-premises CRM-implementatie

Bij het implementeren van een on-premises CRM-systeem zijn er een paar belangrijke zaken waarmee u rekening moet houden. Je kunt erachter komen wat ze zijn.

Artificial intelligence

Verbeter nu de datakwaliteit van CRM om AI te kunnen gebruiken

Om ​​AI in CRM te kunnen gebruiken, is de database cruciaal. We laten u zien hoe u de datakwaliteit in uw CRM-systeem duurzaam kunt verbeteren.

Artificial intelligence

Hoe de 4 soorten machine learning in CRM worden gebruikt

Machine learning wordt op 4 verschillende manieren ingezet voor CRM. Je kunt hier lezen hoe.

Artificial intelligence

Voorspel de toekomst met artifical intelligence

We laten u zien hoe kunstmatige intelligentie voorspellingen doet voor uw bedrijf en helpen u de juiste beslissingen te nemen.