CRM blog

CRM-software voor de publieke sector

Ook overheden, onderwijsinstellingen en ngo's hebben veel baat bij het gebruik van CRM-software. Hoe lees je hier.

CRM-software voor nutsbedrijven

Hulpprogramma's zijn fundamenteel voor ons moderne leven. Ontdek hier hoe geschikte CRM-software een revolutie teweeg kan brengen in deze branche.

CRM-software voor leasemaatschappijen

Lees hier welke eisen leasemaatschappijen stellen aan CRM-software en hoe moderne CRM-oplossingen daaraan voldoen.

CRM-software voor de horeca

Lees hier hoe de horeca branche profiteert van het gebruik van geschikte CRM-software.

CRM-software voor ambachtslieden

Ook in de ambacht heeft CRM-software het potentieel om klantrelatieprocessen aanzienlijk te optimaliseren.

CRM-software voor de gezondheidszorg

Hier leest u hoe medische praktijken, ziekenhuizen enz. Digitale patiëntendossiers kunnen gebruiken om processen te optimaliseren en AVG-naleving te garanderen.

CRM-software voor de financiële dienstverlening

Financiële dienstverleners moeten rekening houden met een groot aantal wettelijke randvoorwaarden op CRM-gebied. De juiste CRM-software kan hierbij helpen.

CRM-software voor e-commerce

E-commerce wordt steeds populairder. Hier leest u hoe bedrijven kunnen omgaan met het groeiende aantal klanten met adequate CRM-software.

CRM-software voor productie

CRM-software voor productie. In het tijdperk van digitalisering zijn maakbedrijven ook steeds meer afhankelijk van geschikte CRM-software.

CRM-software voor de detailhandel

Dit zijn de basiskenmerken en -functies die CRM-software voor de detailhandel tegenwoordig zou moeten hebben.

CRM-software voor groothandel

Ontdek hier wat CRM-software voor groothandels zo bijzonder maakt.

CRM-software voor zakelijke dienstverlening

CRM-software voor zakelijke dienstverlening moet voldoen aan een aantal speciale eisen.

3 kenmerken van een CRM-software voor start-ups

Aan deze 3 criteria moet worden voldaan door CRM-software voor start-ups.

De juiste CRM-software voor groeiende bedrijven

Lees hier hoe het juiste CRM-systeem groeiende bedrijven optimaal ondersteunt bij hun groei of uitbreiding naar nieuwe markten.

De toekomst van CRM is digitalisering, maar er zit meer achter

Hoewel digitalisering gezien kan worden als de toekomst van CRM, zitten er nog veel meer nuances aan. Deze leggen wij je graag uit

Tess is de spin in het web voor 216 Accountants

216 Accountants noemt Tess de bril waarmee ze intern goed naar hun klanten kunnen kijken. Hier leggen ze uit waarom.

Villa Pardoes helpt zieke kinderen met behulp van Salesforce

Dankzij de samenwerking met Acuity en Salesforce kan Villa Pardoes zieke kinderen een nog betere vakantie geven.

CRM software voor internationale bedrijven

Ontdek hier hoe bedrijven zich kunnen laten gelden in de internationale concurrentie met de juiste CRM-software.

De perfecte CRM-software voor groepen

Bedrijven met complexe structuren stellen speciale eisen aan CRM-software. Lees hier hoe systemen aan deze eisen voldoen.

Hoe Rotterdam Sport Support meer inzicht krijgt dankzij Sugar

Rotterdam Sport Support maakt al meer dan tien jaar gebruik van Sugar. Met deze klantencase geven ze daar graag inzicht in.

Hoe het platform Tess tot stand is gekomen

Tess is het door Acuity zelf gemaakte platform. Hier vertellen ze over diens ontwikkeling en mogelijkheden.

De voordelen van het gebruik van Salesforce

Salesforce is het nummer 1 CRM-platform van de wereld. Acuity legt uit waarom.

CRM software voor grote bedrijven

We laten u de meest opwindende en belangrijke functies zien van een adequate CRM software voor grote bedrijven.

CRM software voor het MKB

Steeds meer kleine en middelgrote bedrijven flirten met de introductie van CRM-software. We laten je zien wat er echt toe doet.

Sugar Sell biedt tijdsbesparing, automatisering en mobiel gebruik

Sugar Sell geeft salesafdelingen een boost dankzij sterke ontwikkelkracht, no touch management en mobiel gebruik.

Sugar Market biedt overzicht, data en contentcreatie

Sugar Market is de marketing automation oplossing van Sugar. Acuity legt uit wat de applicatie allemaal biedt.

De talloze mogelijkheden van SugarCRM

SugarCRM is één van de oplossingen die Acuity biedt. In dit artikel geven ze een overzicht ervan.

3 kenmerken van CRM software voor kleine bedrijven

Hier leest u welke eisen kleine bedrijven stellen aan CRM-software en hoe de juiste software daaraan kan voldoen.

De ideale CRM software voor zelfstandigen

Geen enkel bedrijf is te klein voor CRM-software. Welke functies CRM-software voor zelfstandigen moet hebben, leest u hier.

Tips voor het kiezen van een CRM-systeem

Er gaat veel vooraf aan het kiezen van een CRM-systeem. Acuity geeft hier graag advies in.

Acuity's aanpak op het gebied van CRM

Acuity heeft diverse fases voor hun CRM-projecten. In dit artikel leggen zij uit welke dat zijn.

Maak kennis met Acuity

Wanneer wij het idee hebben dat een CRM leverancier uitgelicht mag worden maken we graag kennis met deze partij. De aankomende weken is dat Acuity.

Waarom het belangrijk is om een situatie analyse te maken

Bij het zoeken naar geschikte CRM-software is het belangrijk om vooraf te evalueren waar u daadwerkelijk naar op zoek bent. Een as-is-analyse helpt u hierbij.

Het belang van een specificatieblad

Lees waarom een ​​gedetailleerd specificatieblad zo belangrijk is en hoe u er zelf een kunt opstellen.

Wat zijn de algemene voorwaarden van CRM software?

Lees hier welke randvoorwaarden u moet definiëren voordat u met uw CRM zoektocht begint.

Hoe bruikbaar zijn casestudys?

Casestudy's van zowel de leverancier van de software als de gebruiker kunnen een goede toevoeging zijn aan uw zoektocht.

Waarom het vormen van een projectteam noodzakelijk is

Vanaf het begin van uw zoektocht naar geschikte CRM-software, moet u een projectteam samenstellen dat bestaat uit key-users.

Hoe nuttig zijn de top 10 CRM-software lijstjes nou echt?

U kunt hier lezen waarom u niet op dergelijke ranglijsten moet vertrouwen bij het kiezen van geschikte CRM-software.

5 punten die op geen enkele CRM checklist mogen ontbreken

Met de CRM checklist begint u goed voorbereidt aan uw zoektocht naar CRM software.

CRM advies van kennissen. Goed idee of niet?

Goed advies bij het kiezen van CRM is zeer waardevol. Des te beter als u kunt terugvallen op de ervaring van goede kennissen.

Is op internet zoeken naar een nieuw CRM een goed idee?

Ontdek hoe veelbelovend de zoektocht naar geschikte CRM-software op internet is en wat bedrijven hier in overweging moeten nemen

Is het inhuren van een CRM-consultant wel een goed idee?

Een CRM consultant inhuren is een van de manieren om te zoeken naar CRM software. Maar is dit wel de beste oplossing?

Oriëntatie

Hoe lang kan ik mijn CRM-software gebruiken?

Zo zorgt u ervoor dat u zo lang mogelijk gebruik kunt maken van uw CRM-software.

Oriëntatie

Evalueer uw CRM om het maximale eruit te halen

Hoe kom je erachter of de CRM-software oplevert waarvoor je deze hebt aangeschaft?

Oriëntatie

Waarom het belangrijk is om voldoende trainingen te volgen

Verandering is voor iedereen lastig en zeker op de werkvloer, daarom is training van cruciaal belang.

Oriëntatie

Hoe snel kan ik mijn nieuwe CRM-software gebruiken?

Kom erachter hoelang het duurt voordat u met uw CRM-software aan de slag kunt.

Oriëntatie

Hoe kiest ik de juiste CRM-software?

Met deze checklist weet je zeker dat je de juiste CRM-software kiest.

Oriëntatie

Kan mijn bedrijf CRM-software betalen?

Ontdek of ook uw bedrijf CRM software kan betalen.

Oriëntatie

Moet ik kiezen voor Cloud of on-premises?

Als u het gebruik van een CRM-systeem in uw eigen bedrijf overweegt, staat u vroeg of laat voor de keuze van een passend gebruiks- en licentiemodel.

Oriëntatie

Is er CRM-software voor mijn branche?

Ontdek waarom uw altijd moet kiezen voor branchespecifieke CRM-software.