CRM blog

Oriëntatie

Hoe lang kan ik mijn CRM-software gebruiken?

Zo zorgt u ervoor dat u zo lang mogelijk gebruik kunt maken van uw CRM-software.

Oriëntatie

Evalueer uw CRM om het maximale eruit te halen

Hoe kom je erachter of de CRM-software oplevert waarvoor je deze hebt aangeschaft?

Oriëntatie

Waarom het belangrijk is om voldoende trainingen te volgen

Verandering is voor iedereen lastig en zeker op de werkvloer, daarom is training van cruciaal belang.

Oriëntatie

Hoe snel kan ik mijn nieuwe CRM-software gebruiken?

Kom erachter hoelang het duurt voordat u met uw CRM-software aan de slag kunt.

Oriëntatie

Hoe kiest ik de juiste CRM-software?

Met deze checklist weet je zeker dat je de juiste CRM-software kiest.

Oriëntatie

Is er CRM-software voor mijn branche?

Ontdek waarom uw altijd moet kiezen voor branchespecifieke CRM-software.

Oriëntatie

Zo bereid u zich voor op een zoektocht naar CRM-software

Volg deze stappen en ga goed voorbereidt op zoek naar uw nieuwe CRM-sofware.

Oriëntatie

3 nadelen van CRM-software

De 3 belangrijkste nedelen van CRM-software.

Oriëntatie

5 voordelen van CRM-software

De 5 belangrijkste voordelen van CRM-software voor ieder bedrijf.

on-premises

Is een on-premises CRM-systeem geschikt voor zelfstandigen?

Lees hier wat zelfstandigen aan een CRM-systeem hebben en wanneer er een on-premises oplossing interessant is.

on-premises

3 Kenmerken van een on-premises CRM-systeem voor het MKB

Kleine en middelgrote bedrijven stellen speciale eisen aan een on-premises CRM-systeem. Lees hier welke panden een must zijn.

on-premises

Van het on-premises CRM-systeem naar de cloud

Lees hier hoe u van een on-premises CRM-systeem naar de Cloud kunt gaan.

on-premises

Wanneer is een lokaal open source CRM-systeem geschikt?

Lees hier wanneer het de moeite waard is om een ​​lokaal open source CRM-systeem in uw eigen bedrijf te gebruiken.

on-premises

On-premises CRM-systeem of SaaS?

U moet deze dingen overwegen voordat u een beslissing neemt over een on-premises CRM-systeem of SaaS.

on-premises

Een on-premses CRM-systeem moet deze integraties bevatten

Het volledige potentieel van een on-premises CRM-systeem ontwikkelt zich alleen via bepaalde integraties. Meer informatie vind je hier.

on-premises

7 standaard functies van een on-premises CRM-systeem

Lokale CRM-systemen hebben verschillende functies die bedrijven helpen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Lees hier wat ze zijn.

on-premises

Dit is hoeveel het kost om een on-premises CRM-systeem te kopen

De kosten van een CRM-project spelen voor veel bedrijven een belangrijke rol. Lees hier hoeveel een lokaal systeem kost.

on-premises

Zijn uw gegevens veilig in een on-premises CRM-systemen?

Bedrijven kiezen vaak om redenen van gegevensbescherming voor een lokaal CRM-systeem. Hier leest u of de data echt veiliger zijn.

on-premises

Wat zijn de nadelen van een on-premises CRM-systeem?

Een on-premises CRM-systeem heeft verschillende nadelen in vergelijking met andere licentie- en gebruiksmodellen. Lees hier wat ze zijn.

on-premises

Wat zijn de voordelen van een on-premises CRM-systeem?

Het gebruik van een lokaal CRM-systeem heeft veel voordelen. Je komt hier erachter komen welke dat zijn.

on-premises

Zo slaagt een on-premises CRM-implementatie

Bij het implementeren van een on-premises CRM-systeem zijn er een paar belangrijke zaken waarmee u rekening moet houden. Je kunt erachter komen wat ze zijn.

Artificial intelligence

Verbeter nu de datakwaliteit van CRM om AI te kunnen gebruiken

Om ​​AI in CRM te kunnen gebruiken, is de database cruciaal. We laten u zien hoe u de datakwaliteit in uw CRM-systeem duurzaam kunt verbeteren.

Artificial intelligence

Hoe de 4 soorten machine learning in CRM worden gebruikt

Machine learning wordt op 4 verschillende manieren ingezet voor CRM. Je kunt hier lezen hoe.

Artificial intelligence

Voorspel de toekomst met artifical intelligence

We laten u zien hoe kunstmatige intelligentie voorspellingen doet voor uw bedrijf en helpen u de juiste beslissingen te nemen.

Artificial intelligence

Gebieden waar artificial intelligence de marketing verrijkt

Artificial intelligence brengt de marketing afdeling naar een geheel nieuw niveau. Lees hier hoe u uw marketing aanzienlijk kunt verbeteren.

Artificial intelligence

AI analyseert communicatie op emotioneel niveau

De analyse van tekst op emotioneel niveau zorgt voor nieuwe inzichten. Ontdek hoe u sentimentanalyse in CRM kunt gebruiken.

Artificial intelligence

Gebruik spraakherkenning efficiënt in klantenservice

We zullen u laten zien hoe spraakherkenningssoftware vandaag zijn weg vindt in ons dagelijks leven en waar we het in de toekomst waarschijnlijk vaker zullen tegenkomen.

Artificial intelligence

Natural language processing vindt zijn weg naar CRM

Ontdek hier hoe u natural language processing ook winstgevend kunt gebruiken in CRM.

Artificial intelligence

7 eenvoudige stappen naar je eigen chatbot

Ontdek hoe chatbots enorme waarde aan de klantenservice kunnen toevoegen en hoe u uw eigen chatbot kunt opzetten.

Artificial intelligence

Succes met artificial intelligence in klantenservice

Artificial intelligence kan uw klantenservice duurzaam verbeteren. Je kunt hier lezen hoe.

Artificial intelligence

5 voorbeelden hoe AI de verkoop in het CRM-systeem optimaliseert

Artificial intelligence is meer dan alleen een tijdelijke trend. Lees hier hoe u uw verkoop duurzaam kunt verbeteren met op AI gebaseerde CRM-systemen.

CRM implementatie

Meet het succes van uw CRM met deze doelstellingen

Evalueer aan de hand van deze doelstellingen of de CRM-implementatie een succes is.

CRM implementatie

Onderhoud uw CRM-systeem en deze gaat nog jaren mee

Onderhoud aan uw CRM-systeem zorgt voor een langere levenscycles maar kan men dit zelf doen of is het beter om het uit te besteden?

CRM implementatie

4 tips om vanaf dag 1 het maximale te halen uit uw nieuwe CRM

Met deze 4 tips haalt u vanaf dag 1 het maximale resultaat uit uw nieuwe CRM-systeem.

CRM implementatie

Waarom het trainen van het personeel het succes bepaalt

Lees hier waarom uitgebreide training van medewerkers cruciaal is voor het succes van het nieuwe CRM-systeem.

CRM implementatie

Zonder problemen alle data overzetten naar het nieuwe CRM

Het overzetten van alle oude data naar het nieuwe CRM-systeem kan heel eenvoudig als men hier op let.

CRM implementatie

Test uw nieuwe CRM-systeem op deze belangrijke punten

De test-fase bepaalt de geschiktheid van het CRM-systeem. Ontdek op welke punten de software zeker moet worden getest.

CRM implementatie

Welk type installatie past bij uw bedrijf? Cloud of on-premises?

Waar moet u op letten bij het installeren van een CRM-systeem en welke uitdagingen komt u tegen?

CRM implementatie

De vier factoren die de kosten van een CRM-systeem bepalen

De kosten van een CRM-systeem zijn voornamelijk opgebouwd uit 4 factoren. Lees hier welke dat zijn.

CRM implementatie

7 stappen naar een succesvolle CRM-implementatie

Doorloop deze 7 stappen en garandeerd uw bedrijf van een succesvolle CRM-implementatie.

CRM implementatie

"Het CRM-implementatie plan 2020" als startpunt

"Het CRM-implementatie plan 2020" vertelt waar u op moet letten en begint u goed voorbereidt aan uw CRM-implementatie.

CRM implementatie

Zo stelt u een roadmap voor een CRM-implementatie op

Ontdek hoe u een roadmap opstelt en wat de voordelen zijn van het gebruik van een roadmap voor uw CRM-implementatie.

CRM Privacy

Gegevensbescherming mobiele data

Gegevens worden ook in CRM-systemen met een mobiele verbinding beschermd.

CRM Privacy

Veiligheid in de interface

Welke beveiligingsmaatregelen bij de gebruikersinterface zorgen voor een betere gegevensbescherming in CRM-systemen?

CRM Privacy

Database beveiliging

De veiligheid van CRM-gegevens is en blijft een centraal thema. Hoe werkt een database en hoe garandeert men de veiligheid?

CRM Privacy

Privacyschendingen en de gevolgen daarvan

Wat gebeurt er als een bedrijf de wetgeving inzake gegevensbescherming schendt en wat zijn de gevolgen?