CRM blog
Creëer diepgaande klantprofielen met een Customer Data Platform
Een Customer Data Platform (CDP) is software waarmee u de momenten van contact en interactie met uw klant vast kan leggen.
Hoe kiest u het beste CRM-systeem voor uw bedrijf?
Aan het kijken naar een CRM-systeem, maar weet u niet waar u op moet letten? Dat hebben wij hier voor u op een rij gezet.
De zes stappen van een CRM-implementatie
Waar moet u op letten bij het implementeren van een CRM-systeem? Wij leggen het uit in zes stappen.
Voor wat voor soort bedrijven is CRM geschikt?
CRM is geschikt voor iedere bedrijfsgrootte. Wij voorzien u van een aantal praktische voordelen van CRM-software waardoor uw bedrijf beter presteert.
Wat is de toegevoegde waarde van een Data Flow Diagram?
Eén van de meest voorkomende oorzaken achter het falen van een CRM-project is het ontbreken van een goede voorbereiding. Wij leggen u graag uit hoe een DFD (Data Flow Diagram) u hierbij kan helpen.
Cybersecurity: investeer in een veilige werkomgeving
Lees waarom het steeds belangrijker wordt voorzichtig en oplettend te zijn in een continu wijzigend digitaal landschap.
CRM: klanten binden aan uw merk
Trouwe klanten leveren het meeste op voor bedrijven. Lees hier hoe CRM-software u kan helpen om het meeste te halen uit uw klanten.
Tips om de klantenservice op een juiste wijze in te zetten
De klantenservice is een belangrijk onderdeel om klanten te behouden. Wij leggen uit hoe u uw customer support het beste in kan richten.
Hoe kan sales gebruik maken van CRM?
De salesafdeling binnen elke organisatie kan profiteren van CRM en CRM-software. Wij leggen uit wat de voordelen zijn.
Wat is leadnurturing?
Leadnurturing helpt bedrijven om meer omzet te genereren. Wij leggen u uit wat het is en geven u best practices mee.
Klantloyaliteit: wat is het en hoe kan u het vergroten?
Loyale klanten leveren het meeste op. Hoe kunt u het beste de loyaliteit onder uw klanten verhogen om de winst te vergroten? Dat leggen wij u uit.
Wat is CRM-datamanagement?
Persoonlijke en snelle service bieden is belangrijk voor klantenbehouden, daarom is datamanagement belangrijk. Wij geven 6 tips om datamanagement juist aan te pakken.
Binding met de klanten verhogen met CRM-software
CRM-software helpt bedrijven om het klantrelatieproces te beheren, te optimaliseren en te automatiseren.
Verbeterde samenwerking tussen marketing en sales met CRM-software
Wat kan CRM voor uw B2B-bedrijf betekenen? In dit artikel leggen wij uit wat CRM is en waarom u niet zonder kunt als u zakelijke relaties wilt laten groeien.
Zo verhoogt u de klantenbinding met CRM
De klantverbinding verhogen en meer waarde halen uit uw klanten. Wij leggen u uit hoe CRM dit mogelijk maakt.
Met CRM uw customer experience verbeteren
Hoe u met behulp van CRM-software de CX optimaliseert en van tevreden klanten enthousiaste merkambassadeurs maakt.
Social CRM: CRM en sociale media koppelen
Ontdek hier hoe u uw CRM-strategie kunt uitbreiden met behulp van social media.
Churn rate en churn management
Churn rate meten en verminderen met CRM-software: de definitie, berekening, voorbeelden en tips.
CRM voor mediabedrijven
CRM-software voor mediabedrijven: Lees meer over de belangrijkste functies, voordelen en de branche zelf.
Marketingmodellen die klantenbinding bevorderen
Lees hier hoe CRM en marketingmodellen uw omzet kan verhogen.
3 tips om de customer journey te optimaliseren met CRM
De klantreis in CRM: fasen, reiskaart en hoe u uw klantreis optimaliseert met CRM-software.
CRM voor de ICT-branche
ICT-organisaties kunnen profijt hebben bij goed contactbeheer. CRM-software helpt hierbij. Wij leggen uit hoe dit mogelijk is.
CRM voor bedrijven in de metaalbewerking
Bedrijven in de metaalbewerking moeten voorzichtig zijn bij het kiezen van CRM-software. Wij helpen u graag bij uw zoektocht. Lees hier hoe.
Wat betekent CRM-software voor NGO’s?
Het belang van CRM voor NGO's is niet altijd even duidelijk. Daarom willen wij graag u duidelijkheid bieden in dit artikel.
Wat is het SAD-model binnen de marketing?
Het nieuwe SAD-model optimaliseert uw marketingactiviteiten door deze te structureren. Wij leggen u het nieuwe SAD-model uit.
Belangrijke CRM-data voor ieder bedrijf
Data is belangrijk voor ieder bedrijf om gefundeerde marketingbeslissingen beslissingen te nemen. Wij leggen hoe u uw data up-to-date houdt.
CRM voor de scheepsbouw
De maritieme sector, met name de scheepsbouw heeft profijt bij CRM. Wij leggen uit waarom CRM zo belangrijk is voor de maritieme sector.
Gefundeerde marketingbesluiten door CRM
Keuzes maken voor marketing zonder gefundeerde basis is net gokken. De keuzes goed of fout uitpakken. Keuzes gebaseerd op data uit CRM-software hebben meer kans op slagen. Wij leggen het graag uit hoe dit werkt.
Hoe kan CRM accountantbureaus ondersteunen?
Het goed onderhouden van het contact met klanten is voor accountants van hoog belang. Zonder goed contact lopen de opdrachten niet goed. CRM helpt voor een goed proces. Wij leggen uit hoe.
Klantenbinding door het gebruik van online marketing
Elk bedrijf kan niet bestaan zonder klanten, want zonder klanten wordt er geen winst gemaakt. Klantbinding is in de digitale wereld belangrijker dan ooit. Wij leggen uit waarom dat zo is.
CRM voor reisbureaus
Reisbureaus kunnen met CRM klantrelatiebeheer optimaliseren en meer omzet halen. Lees hier hoe dat kan.
E-mailmarketing voor klantrelatiebeheer
Klantbinding is belangrijk voor elk bedrijf van belang. Door e-mailmarketing in te zetten optimaliseert u de klantrelatie tot een hoger niveau. Wij leggen uit hoe dat mogelijk is.
Hoe kan CRM de financiële dienstverlening ondersteunen?
CRM is voor de financiële dienstverlening een handige tool om op een juiste wijze met klantgegevens om te gaan. Wij leggen uit hoe CRM werkt voor de financiële dienstverlening.
Klantloyaliteit optimaliseren met CRM: 4 tips
Klantloyaliteit is van uiterst belang om klanten te behouden. Wij leggen uit hoe CRM klantloyaliteit en klantbehoud kan versterken.
Hoe kan CRM-software belastingadviseurs ondersteunen?
Lees hier hoe CRM belastingadviseurs kan ondersteunen.
Big data en CRM, gaat dat samen?
In de digitale wereld is Big Data het gene wat organisaties doen groeien. Wij leggen u graag uit hoe Big Data samen met CRM meer omzet kan betekenen voor bedrijven.
CRM voor verzekeraars
CRM helpt verzekeraars om klantcontact te optimaliseren. Wij leggen u uit hoe dit mogelijk is.
Hoe verhoogt CRM de omzet van supermarktketens?
Supermarkten willen graag meer klanten en loyalere klanten aantrekken. Wij leggen graag u uit hoe CRM daarmee kan helpen.
CRM-software voor bedrijven in het openbaar vervoer
Lees hier hoe bedrijven in het openbaar vervoer meer winst kunnen behalen door CRM-systemen.
CRM-software voor de filmindustrie
Lees hier hoe de filmindustrie meer rendement kan halen met behulp van CRM-software.
CRM-software voor huisartsen
Lees hier hoe CRM uw huisartsenpraktijk kan ondersteunen.
Software voor dierenasielen en dierenwelzijnsorganisaties
Van leden- en donatiebeheer tot nieuwsbrieftools en webshopkoppelingen, zo kunnen dierenasielen profiteren van CRM-software.
Wat is digital marketing?
Met digital marketing automatiseert u veel marketingactiviteiten en heeft u meer (meetbaar) bereik met uw bedrijf.
CRM-software voor banken
Lees hier hoe banken kunnen profiteren van CRM-software
Technische ontwikkelingen maken CRM aantrekkelijker
De CRM-markt ontwikkelt zich hard door nieuwe ontwikkelingen. Voor veel bedrijven en uw concurrenten wordt het interessanter om een CRM-systeem te gebruiken. Wij willen u graag vertellen hoe waarom het nu juist interessant is om in te stappen vanwege nieuwe technologieën.
CRM-software voor de entertainmentbranche
De evenemtensector heeft het zwaar gehad tijdens de pandemie. Nu alles weer op volle toeren kan draaien, willen bedrijven in de evenementbranche weer winst boeken. Met de juiste CRM-software is het mogelijk om de winst te verhogen.
CRM voor de toerismebranche
CRM-systemen kunnen voor bedrijven in de sector toerisme een enorme bijdrage leveren. Het beheren van boekingen, inkopen en planningen maken voor uw personeel is allemaal mogelijk met de juiste CRM-software.
CRM software voor ledenadministratie
Met ledenadministratie software voor uw vereniging beheert u eenvoudig de clubadministratie, public relations, documentbeheer en nog veel meer.
CRM software voor de bouwsector
Bouwbedrijven kunnen profiteren van het gebruik van CRM-software met geïntegreerd projectmanagement, mobiele beschikbaarheid en uitgebreid planning software.
Papierloos kantoor of paperless office met CRM-software
Een CRM-software met een geïntegreerd DMS maakt het papierloze kantoor of paperless office werkelijkheid. Meer informatie over digitaal werken met CRM en DMS.