Januari 2023: Tijd voor klantrelatiebeheer voor belastingadviseurs
2022 is afgesloten. Dat betekent weer extra veel werk en klantcontact voor belastingadviseurs. CRM helpt bij het communiceren met de klant.
In januari hebben belastingadviseurs het extra druk. Mensen komen weer langs met belastingvragen over het voorgaande jaar. Belastingadviseurs verwerken in deze tijd veel gevoelige informatie wat gaat over inkomen, belastingen, persoonsgegevens en het gunstig toepassen van de wet voor de klant.
U wilt natuurlijk uw klanten goed informeren over hun belastingszaken. Ook wilt u natuurlijke nieuwe klanten aantrekken. Wij hebben in deze blog uiteengezet hoe een CRM-systeem een waardevolle toevoeging is voor belastingadviseurs.
Meer informatie over CRM
Wilt u in het algemeen meer weten over CRM-software? Dan kunt u hier meer lezen over wat CRM is, wat de voordelen zijn en waar u op moet letten als u CRM-software wilt gaan implementeren.
2 januari 2023
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Onderzoek: 60% van consumenten wil meer betalen voor échte menselijke betrokkenheid
De mens maakt ruimte voor AI: maar is dat wel de juiste keuze?
Lees verder‘Zelfservice en live chats vóór 2027 de belangrijkste vormen van klantcontact’
We pakken steeds minder de telefoon en schrijven niet graag e-mails. Wat verandert er de komende jaren in de klantenservice?
Lees verder