SuperOffice is één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. Onze software helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice.

SuperOffice

Het is ons doel om CRM software te ontwikkelen waarmee elke gebruiker sterke en loyale klantrelaties tot stand kan brengen. Wij geloven in onze mensen en in wat ze tot stand brengen. We houden ons aan onze belofte en staan open voor nieuwe ideeën.

Bekijk profiel

Week 36

Maandag - 2 september
Leverancier van de maand

Hoe maak je een strategie waarbij je de klant centraal stelt?

De klant centraal stellen is een manier van bedrijfsvoering die een positieve klantervaring biedt zowel voor als na de uiteindelijke verkoop met als doel om herhaal verkopen, loyaliteit en winst te realiseren.

Woensdag - 4 september
Leverancier van de maand

Hoe kun je CRM gebruiken om de klantervaring te verbeteren

De klant koopt niet meer bij je vanwege de prijs of het product. Alles draait om de klantervaring.

Vrijdag - 6 september
Leverancier van de maand

21 krachtige verkooptechnieken ondersteunt door onderzoek

De laatste paar decennia zijn er tal van wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar hoe het menselijke brein keuzes maakt en welke factoren van invloed kunnen zijn op wat we zeggen en doen en wat we uiteindelijk kopen.

Week 37

Maandag - 9 september
Leverancier van de maand

10 redenen waarom verkopers CRM nodig hebben

Sales managers zien meestal wel in wat de voordelen zijn van het gebruik van een Customer Relationship Management (CRM) systeem.

Woensdag - 11 september
Leverancier van de maand

Voordelen van CRM: hoe CRM de klantrelatie kan verbeteren

Iedereen heeft weleens gehoord van CRM, wat staat voor Customer Relationship Management of klantrelatiebeheer. Klanten zijn belangrijk; een bedrijf kan niet bestaan zonder zijn klantenbestand.

Vrijdag - 13 september
Leverancier van de maand

7 manieren om aan de slag te gaan met emailmarketing

E-mail marketing kan uitstekende resultaten voor jouw bedrijf opleveren. Er zitten echter wat haken en ogen aan.

Week 38

Maandag - 16 september
Leverancier van de maand

Customer Journey: Hoe stimuleer je winstgevende groei

Bedrijven die de klant centraal stellen groeien sneller en zijn winstgevender dan hun concurrenten. De grootste sleutel tot hun succes is dat ze zich richten op het klanttraject.

Woensdag - 18 september
Leverancier van de maand

10 tips voor uitstekende klantenservice

Klantenservice goeroe, Shep Hyken, drukte het treffend uit, “Een fantastische klantervaring komt hierop neer - je verkoopt een goed product of dienst en je behandelt de klant zoals je zelf behandeld wilt worden. Zo simpel is het.”

Vrijdag - 20 september
Leverancier van de maand

Verkoopproces: een roadmap naar betere verkoop

Als je in de verkoop werkt, ben je min of meer onafhankelijk bij het indelen van je dagelijkse taken. Als verkoper moet je flexibel zijn en bereid om te improviseren, om de potentiële klant zover te krijgen dat hij het felbegeerde “Akkoord!” uitspreekt.

Week 39

Maandag - 23 september
Leverancier van de maand

Wat is CRM?

CRM of klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. Het is bedoeld om de opbrengsten en winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en de klantentrouw te verbeteren.

Woensdag - 25 september
Leverancier van de maand

Hoe digitale transformatie de klantgegevens stuurt

Klanten verwachten altijd en overal de juiste content voorgeschoteld te krijgen op het apparaat van hun keuze. Om niet achter te blijven op “de online klant”, moeten bedrijven technologie gaan toepassen waarmee ze een ongeëvenaarde klantervaring kunnen bieden.

Vrijdag - 27 september
Leverancier van de maand

Gevolgen van GDPR voor je klantgegevens

Aankopen kunnen nu gemakkelijk digitaal en online worden gedaan en de digitale wereld heeft zijn eigen regels. Regels waar we ons allemaal bewust van moeten zijn.

Week 40

Maandag - 30 september
Leverancier van de maand

7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Customer Experience (CX) wordt bepaald door de wisselwerking tussen de klant en de organisatie voor de duur van hun zakelijke relatie. Die wisselwerking houdt onder meer in: bewustwording, ontdekking, cultivering, aanbeveling, aankopen en service.