DynamicHands en ESC slaan de handen ineen
Het doel van de strategische samenwerking is om de expertise in Microsoft Dynamics 365 verder uit te breiden.
De ESC Groep staat bekend om zijn innovatieve benadering in de toepassing van bedrijfssoftware oplossingen. Als onderdeel van hun expansiestrategie is men continu bezig met het verzamelen van meer kennis op het gebied van Microsoft Dynamics 365. In die zoektocht is men dus uitgekomen bij CRM en Dynamics-expert DynamicHands, dat onder andere bekend is van diens oplossing HandsOn CRM.
Expertise en innovatie
Zoals vermeld is de voornaamste doelstelling van de samenwerking dus om onderling expertise en ervaringen uit te wisselen, waardoor men samen in staat is om de softwareoplossingen naar een hoger niveau te tillen. Het doel? Het helpen van de klant is altijd het voornaamste doel, hierdoor kan men namelijk profiteren van een oplossing die hen nog beter helpt om hun zakelijke potentieel te optimaliseren.
Een belangrijke stap in de groei
Gerben Kessen, CEO en oprichter van de CRM-leverancier, stelt dat deze kersverse samenwerking hen zal helpen in het stellen van nog grotere doelen. Tegelijkertijd weet hij zelf ook wat DynamicHands bij kan dragen:
“Voor de groep zijn we een mooie uitbreiding in NL op Dynamics 365 CE/CRM vlak en we hebben er veel zin in om dit verder uit te bouwen. Het creëert ook mogelijkheden voor samenwerking en kennisdeling onder de collega’s, wat onze expertise en dienstverlening verrijkt.”
CRM in opmars
Gezien de huidige ontwikkelingen op het gebied van klantrelatiebeheer, zijn samenwerkingen als deze heel goed te verklaren. De moderne klant is kritischer dan ooit, en bedrijven moeten alsmaar harder en vooral slimmer werken om te kunnen voldoen aan de verwachtingen van de klant. Lukt dit hen niet, dan is men zo overgestapt naar een ander.
Bedrijven zijn daarom anno 2024 druk op zoek naar het vergaren van een 360-graden klantbeeld. Dit inzicht zorgt er namelijk voor dat ze niet alleen weten wie hun klanten precies zijn, maar ook wat ze doen, waar ze te bereiken zijn en niet geheel onbelangrijk: wat ze van u nodig hebben.
Bedrijfssoftware wordt onmisbaar
Veel moderne bedrijven vertrouwen hiervoor op bijbehorende, geschikte bedrijfssoftware zoals het CRM-systeem. Dergelijke software zorgt ervoor dat bepaalde processen geautomatiseerd kunnen worden en stelt gebruikers tevens in staat om alle relevante klantgegevens en -processen binnen één centrale database in te zien. Hierdoor heeft men te allen tijde toegang tot de meest actuele en relevante gegevens. En het zijn vaak deze details, die weleens het verschil kunnen maken.
Over DynamicHands
Met de kernwaarden vertrouwen, passie, ontzorgen en optimaliseren hoog in het vaandel, is de doelstelling van DynamicHands om zijn gebruikers te voorzien van een systeem waarmee men vraagstukken en bedrijfsprocessen volop kan optimaliseren. Wilt u meer weten over hun CRM-systeem HandsOn CRM? Klik dan hier.
Bron
DynamicHands: “ESC Groep en DynamicHands gaan samenwerking aan in Nederland” - 2 april 2024.
16 april 2024
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Salesforce introduceert zelfstandige, AI-gestuurde verkoopmedewerkers
Gebruikers van de CRM-software kunnen hiermee de druk op sales-teams verlichten. Hoe? Dat leest u hier.
Lees verderDe integratie van sociale media in het CRM-systeem
Sociale media zijn tegenwoordig voor velen een essentieel onderdeel van het dagelijks leven. Bedrijven kunnen hier goed op inspelen door ze te integreren in hun CRM-systeem.
Lees verder