Salesflow

Salesflow van Blisss Software

Effectief klantbeheer door slechts 4 vragen

Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken!

Met de Salesflow verwerkt elke vertegenwoordiger het klantbezoek binnen twee minuten via hun iPad/mobiel. Zij hoeven aan de hand van de volgende 4 vragen alléén de minimale hoeveelheid informatie in te voeren in de Salesflow.

  • Wat is de verwachte ordergrootte en de bijbehorende slagingskans?
  • Welke gespreksnotities wilt u opslaan?
  • Welke taken zijn er voor de vertegenwoordiger of de binnendienst?
  • Wilt u een vervolgafspraak inplannen?

De CRM-software slaat deze antwoorden op en verwerkt deze vervolgens in het dagrapport. Het dagrapport wordt elke ochtend naar alle commerciële medewerkers verstuurd. Zo is iedereen, van buitendienst tot binnendienst, altijd op de hoogte van de laatste commerciële informatie en worden er geen verkoopkansen gemist. 

Planning buitendienst 

Salesflow helpt de accountmanagers bij het organiseren van hun werk en bij het maken van een efficiënte buitendienst planning. Dit zorgt voor een optimaal samenspel tussen buitendienst en binnendienst. 

Dankzij de Salesflow kan er eenvoudig worden gefilterd welke (potentiële) klanten binnenkort bezocht dienen te worden in een bepaald rayon. Hierdoor is het mogelijk dat de planning zo gemaakt wordt dat klanten in een bepaald rayon op dezelfde dag bezocht worden.

EFFICIËNTE SALESPLANNING

Met de salesoplossing maakt u een efficiënte salesplanning op basis van urgentie, de locatie van klanten en de ingestelde bezoekfrequentie.

MIS NOOIT MEER EEN VERKOOPKANS

Ontvang per mail rapportages die zeer toegankelijk zijn en overzichtelijke informatie geven over verkoopkansen, weekrapporten, de verkooppijplijn e.d.

AUTOMATISCHE SALES RAPPORTAGES

Door het beantwoorden van 4 vragen na elk verkoopgesprek heeft u altijd en overal scherp inzicht in openstaande verkoopkansen, klantnotities en uit te voeren taken.

Casestudy

Casestudy: Mauritshuis - Xapti

Waarom het Maurishuis, het museum met wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de tijd van Rembrandt en Vermeer, kiest voor CRM software van Xapti.

Lees verder

De nadelen van een CRM systeem

De nadelen van een CRM systeem zijn de veiligheid van gegevens, de kosten en het vinden van het gebruik van een enkele database.

Lees verder