Salesflow

Salesflow van Blisss Software

Effectief klantbeheer door slechts 4 vragen

Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken!

Met de Salesflow verwerkt elke vertegenwoordiger het klantbezoek binnen twee minuten via hun iPad/mobiel. Zij hoeven aan de hand van de volgende 4 vragen alléén de minimale hoeveelheid informatie in te voeren in de Salesflow.

  • Wat is de verwachte ordergrootte en de bijbehorende slagingskans?
  • Welke gespreksnotities wilt u opslaan?
  • Welke taken zijn er voor de vertegenwoordiger of de binnendienst?
  • Wilt u een vervolgafspraak inplannen?

De CRM-software slaat deze antwoorden op en verwerkt deze vervolgens in het dagrapport. Het dagrapport wordt elke ochtend naar alle commerciële medewerkers verstuurd. Zo is iedereen, van buitendienst tot binnendienst, altijd op de hoogte van de laatste commerciële informatie en worden er geen verkoopkansen gemist. 

Planning buitendienst 

Salesflow helpt de accountmanagers bij het organiseren van hun werk en bij het maken van een efficiënte buitendienst planning. Dit zorgt voor een optimaal samenspel tussen buitendienst en binnendienst. 

Dankzij de Salesflow kan er eenvoudig worden gefilterd welke (potentiële) klanten binnenkort bezocht dienen te worden in een bepaald rayon. Hierdoor is het mogelijk dat de planning zo gemaakt wordt dat klanten in een bepaald rayon op dezelfde dag bezocht worden.

EFFICIËNTE SALESPLANNING

Met de salesoplossing maakt u een efficiënte salesplanning op basis van urgentie, de locatie van klanten en de ingestelde bezoekfrequentie.

MIS NOOIT MEER EEN VERKOOPKANS

Ontvang per mail rapportages die zeer toegankelijk zijn en overzichtelijke informatie geven over verkoopkansen, weekrapporten, de verkooppijplijn e.d.

AUTOMATISCHE SALES RAPPORTAGES

Door het beantwoorden van 4 vragen na elk verkoopgesprek heeft u altijd en overal scherp inzicht in openstaande verkoopkansen, klantnotities en uit te voeren taken.

De perfecte CRM-software voor groepen

Bedrijven met complexe structuren stellen speciale eisen aan CRM-software. Lees hier hoe systemen aan deze eisen voldoen.

Lees verder
Leverancier van de maand

Hoe Rotterdam Sport Support meer inzicht krijgt dankzij Sugar

Rotterdam Sport Support maakt al meer dan tien jaar gebruik van Sugar. Met deze klantencase geven ze daar graag inzicht in.

Lees verder