Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één
De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.
Erkenning vanuit de consument; het is iets waar iedere softwareontwikkelaar ontzettend blij van wordt. Dat zijn immers de meningen die er het meeste toe doen. Tijdens de jaarlijkse editie van de ‘Best Software Awards’ van G2, een vergelijkingswebsite voor business-software en -diensten, werd maar weer eens benadrukt hoe tevreden de gebruikers van HubSpot’s CRM-tools wel niet zijn.
Erkenningen
HubSpot’s CRM-platform is, net als bij de meeste anderen, opgedeeld in bepaalde modules die ieder een ander taakgebied tackelen. Tijdens deze jaarlijkse prijsuitreiking mochten de zogeheten Sales, Marketing en Service Hubs allemaal op mooie erkenning rekenen. Wij zetten de awards op een rij.
HubSpot's Sales Hub | HubSpot's Marketing Hub | Hubspot's Service Hub |
Sales-product: 1e plaats | Marketing & Digital Advertising-product: 1e plaats | Beste oplossing voor het MKB: 2e plaats |
Beste oplossing voor het MKB: 9e plaats | Beste oplossing voor het MKB: 6e plaats | Beste oplossing voor de klantenservice: 7e plaats |
Beste oplossing voor middelgrote bedrijven: 6e plaats |
Naast de erkenning voor deze individuele oplossingen, werd de Amerikaanse softwaregigant tevens uitgeroepen tot de op een-na-beste softwareontwikkelaar ter wereld. Hiermee belandde het in een illuster rijtje, dat wordt aangevoerd door een andere gigant: Salesforce.
Slechts het begin?
Voor de softwareontwikkelaar zijn deze erkenningen alleen maar motivatie voor het verbeteren van hun product. Andy Pitre, EVP of Product bij HubSpot is blij met de erkenning van hun gebruikers:
“Alles wat we bij HubSpot doen is gebaseerd op een simpel, maar krachtig principe: oplossen voor de klant. Daarom zijn deze G2-awards, die zijn gebaseerd op feedback van de klant, zo motiverend voor ons team. Nu Sales- en Marketing Hub dit jaar de topposities hebben bemachtigd, zijn we nog enthousiaster geworden om door te gaan met het bouwen van de beste producten op ons uniforme klantenplatform, en dat allemaal om onze klanten te helpen met het realiseren van nog meer groei.”
Meer HubSpot: "Lead scoring met behulp van AI en HubSpot"
CRM-software voor iedereen
Het feit dat de software van HubSpot in de categorieën voor het MKB en middelgrote bedrijven hoge ogen gooit, benadrukt wederom het feit dat er voor werkelijk iedere organisatie een geschikt CRM-systeem bestaat. Sterker nog: het maakt tegenwoordig zelfs bijna niet meer uit in welke branche of sector uw organisatie zich bevindt.
Eén van de voornaamste trends op het gebied van Customer Relationship Management (CRM), is de toenemende vraag naar een branchespecifieke softwareoplossing. Organisaties zijn steeds vaker op zoek naar een leverancier met ervaring binnen de sector. Logisch, want zij zijn immers degenen die uw alledaagse uitdagingen en activiteiten als geen ander kennen, en kunnen er daarom ook voor zorgen dat de software hier perfecte ondersteuning in biedt.
Zo bespaart u aanzienlijk veel tijd in uw zoektocht naar de juiste marketing-, customer support- of sales-software, en kan u zo snel mogelijk aan de slag met datgene dat er het meeste toe doet: optimale dienstverlening voor uw klant.
Bron
HubSpot: “HubSpot Ranks #1 in Sales and Marketing in G2’s 2024 Best Software Awards” - 12 februari 2024.
28 februari 2024
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Salesforce introduceert zelfstandige, AI-gestuurde verkoopmedewerkers
Gebruikers van de CRM-software kunnen hiermee de druk op sales-teams verlichten. Hoe? Dat leest u hier.
Lees verderDe integratie van sociale media in het CRM-systeem
Sociale media zijn tegenwoordig voor velen een essentieel onderdeel van het dagelijks leven. Bedrijven kunnen hier goed op inspelen door ze te integreren in hun CRM-systeem.
Lees verder