Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één

De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.

Erkenning vanuit de consument; het is iets waar iedere softwareontwikkelaar ontzettend blij van wordt. Dat zijn immers de meningen die er het meeste toe doen. Tijdens de jaarlijkse editie van de ‘Best Software Awards’ van G2, een vergelijkingswebsite voor business-software en -diensten, werd maar weer eens benadrukt hoe tevreden de gebruikers van HubSpot’s CRM-tools wel niet zijn. 

Erkenningen

HubSpot’s CRM-platform is, net als bij de meeste anderen, opgedeeld in bepaalde modules die ieder een ander taakgebied tackelen. Tijdens deze jaarlijkse prijsuitreiking mochten de zogeheten Sales, Marketing en Service Hubs allemaal op mooie erkenning rekenen. Wij zetten de awards op een rij. 

 HubSpot's Sales Hub   HubSpot's Marketing Hub  Hubspot's Service Hub
 Sales-product: 1e   plaats  Marketing & Digital   Advertising-product: 1e   plaats  Beste oplossing voor het   MKB: 2e plaats
 Beste oplossing voor     het MKB: 9e plaats  Beste oplossing voor het   MKB: 6e plaats  Beste oplossing voor de   klantenservice: 7e plaats
   Beste oplossing voor   middelgrote bedrijven: 6e   plaats  

Naast de erkenning voor deze individuele oplossingen, werd de Amerikaanse softwaregigant tevens uitgeroepen tot de op een-na-beste softwareontwikkelaar ter wereld. Hiermee belandde het in een illuster rijtje, dat wordt aangevoerd door een andere gigant: Salesforce. 

Slechts het begin?

Voor de softwareontwikkelaar zijn deze erkenningen alleen maar motivatie voor het verbeteren van hun product. Andy Pitre, EVP of Product bij HubSpot is blij met de erkenning van hun gebruikers: 

“Alles wat we bij HubSpot doen is gebaseerd op een simpel, maar krachtig principe: oplossen voor de klant. Daarom zijn deze G2-awards, die zijn gebaseerd op feedback van de klant, zo motiverend voor ons team. Nu Sales- en Marketing Hub dit jaar de topposities hebben bemachtigd, zijn we nog enthousiaster geworden om door te gaan met het bouwen van de beste producten op ons uniforme klantenplatform, en dat allemaal om onze klanten te helpen met het realiseren van nog meer groei.”

Meer HubSpot: "Lead scoring met behulp van AI en HubSpot"

CRM-software voor iedereen

Het feit dat de software van HubSpot in de categorieën voor het MKB en middelgrote bedrijven hoge ogen gooit, benadrukt wederom het feit dat er voor werkelijk iedere organisatie een geschikt CRM-systeem bestaat. Sterker nog: het maakt tegenwoordig zelfs bijna niet meer uit in welke branche of sector uw organisatie zich bevindt. 

Eén van de voornaamste trends op het gebied van Customer Relationship Management (CRM), is de toenemende vraag naar een branchespecifieke softwareoplossing. Organisaties zijn steeds vaker op zoek naar een leverancier met ervaring binnen de sector. Logisch, want zij zijn immers degenen die uw alledaagse uitdagingen en activiteiten als geen ander kennen, en kunnen er daarom ook voor zorgen dat de software hier perfecte ondersteuning in biedt.

Zo bespaart u aanzienlijk veel tijd in uw zoektocht naar de juiste marketing-, customer support- of sales-software, en kan u zo snel mogelijk aan de slag met datgene dat er het meeste toe doet: optimale dienstverlening voor uw klant. 

Bron

HubSpot: “HubSpot Ranks #1 in Sales and Marketing in G2’s 2024 Best Software Awards” - 12 februari 2024.

28 februari 2024

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing

Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.

Lees verder

Event: alles over retailmedia ontdekt u hier

De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.

Lees verder