Freshworks' productlease in de herfst van 2022

Freshworks introduceert nieuwe functionaliteiten over hun gehele productportfolio. Lees hier wat de nieuwe functionaliteiten zijn en welke voordelen ze bieden.

Als onderdeel van de productrelease in de herfst van 2022 introduceerde Freshworks aanvullende conversatie-kunstmatige intelligentie en automatiseringsmogelijkheden die worden uitgerold over hun gehele productportfolio. De release bevat updates voor Freshchat, Freshdesk, Freshmarketer en Freshsales om bedrijven te helpen hun volledige klantlevenscyclus te automatiseren. Hun CRM-systeem biedt daardoor meer nieuwe voordelen.

Welke updates worden geïntroduceerd?

Freshsales en Freshmarketer krijgen meerdere updates. Deze omvatten het volgende:

  • Intelligente leadscores, waarmee marketing- en salesteams kunnen begrijpen hoe klanten hun producten gebruiken en wie mogelijk klaar is voor betrokkenheid via extra contactpunten. Ingebouwde AI identificeert positieve en negatieve koopsignalen op het internet en in applicaties.
  • Social media-campagnes, die marketeers helpen om in contact te komen met doelgroepen op Instagram en Facebook. Social media-berichten plannen en publiceren via verschillende kanalen, en hun prestaties analyseren.

Freshchat updates

Ook voor Freshcat zijn er updates geïntroduceerd. Hieronder staat wat de updates omvatten:

  • Smart Reply, dat klantproblemen oplost met door AI aangedreven automatisch aangevulde antwoorden en dynamische suggesties voor salesmedewerkers terwijl ze antwoorden aan klanten typen. Intelligente aanbevelingen zijn afgestemd op de laatste berichten van gebruikers, de volledige context van gesprekken en het eerdere koopgedrag van klanten.
  • E-mail in de Freshchat Inbox, waarmee medewerkers gepersonaliseerde omnichannel-gesprekken met klanten kunnen voeren en waarmee bedrijven hun e-mailadressen voor ondersteuning kunnen configureren en e-mails rechtstreeks in Freshchat kunnen plaatsen.
  • Gesprekswidget, waarmee ondersteuningsteams één enkele widget kunnen gebruiken om live chat en zelfbedienings-AI mogelijk te maken.

Freshdesk

Naast Freshchat zijn er ook updates voor Freshdesk. De release heeft de volgende updates betreffende Freshdesk:

  • Auto Triage, waarmee tickets automatisch worden gecategoriseerd, geprioriteerd en doorgestuurd naar de juiste ondersteuningsmedewerkers of -groepen.
  • Integraties met Slack en Microsoft Teams, zodat ondersteuningsagenten gesprekken over Slack kunnen beginnen vanuit de Freshdesk Customer Success-interface en Microsoft Teams kunnen gebruiken om op de hoogte te blijven van toegewezen tickets.

De chief product officer van Freshworks licht de updates toe

Prakash Ramamurthy, chief product officer van Freshworks vertelt in een verklaring: "Conversatie-informatie over verkoop, marketing en ondersteuning is de volgende stap die bedrijven moeten nemen om de klantervaring te verenigen en te personaliseren. In tegenstelling tot sommige legacy-leveranciers, geloven wij dat bedrijfssoftware mensen moet versterken, niet frustreren. Onze ingebouwde AI-functionaliteit maakt het gemakkelijker dan ooit en is ontworpen om aan de eisen van klanten en werknemers te voldoen."

De release bevat ook de nieuwe Freshservice for Business Teams, een enterprise service management-oplossing waarmee afdelingen buiten IT, waaronder human resources, facilitair, juridische zaken en financiën, ononderbroken service kunnen bieden.

Freshservice for Business Teams beschikt over Workspaces-modules waarmee teams taken kunnen beheren en automatiseren met behulp van Freshservice en waarschuwingsbeheermeldingen via WhatsApp, Microsoft Teams en de Freshservice mobiele app om incidentbeheer te stroomlijnen en 24/7 beschikbaarheid van agenten mogelijk te maken.

"Duizenden Freshworks-klanten gebruiken Freshservice al naast IT om interne belanghebbenden te ondersteunen. Met Freshservice for Business Teams kunnen bedrijven van elke omvang profiteren van servicemanagementprincipes in niet-IT-afdelingen. Elk onderdeel van het bedrijf verdient een ononderbroken dienstverlening", aldus Ramamurthy.

20 november 2022

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

User-generated content blijft aan populariteit winnen

Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.

Lees verder

Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid

Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?

Lees verder