Drive-in event van SuperOffice: Structureer je verkoopproces
Op donderdag 24 maart organiseert SuperOffice een drive-in event waarbij je met 3 specialisten om tafel kunt om je verkoopprocessen te optimaliseren.
Wie | SuperOffice |
Wat | Structureer je verkoopproces event |
Voor wie | Tijdens dit event richten wij ons op directie & management van B2B organisaties (MKB+) |
Datum | 24-03-2022 |
Tijd | 09:00 - 15:00 |
Locatie | Emmasingel 29.41,5611 AZ Eindhoven |
Na aanmelding ontvang je een deelnamebevestiging.
Wat kun je verwachten van ons Drive-In Event?
Tijdens dit Drive-In Event ben je de gelegenheid om in 75 minuten, 1-op-1, met 3 specialisten te spreken over het thema 'Structureer je verkoopproces'. Het unieke is: omdat het 1-op-1 is, heb je zelf dus invloed op de inhoud van het gesprek! Hoe gaaf is dat?!
Je hebt dus 3 individuele sessies van circa 25 minuten. Na ruim 75 minuten sta je weer buiten met kennis en inspiratie op het gebied van leadgeneratie, het optimaliseren van je salesproces en CRM als stuurmiddel voor je salesmeetings.
Sessie 1 - Hoe kom ik aan tafel bij mijn droomklant?
Optimaal leadgeneratie - Viola Markus
Viola Markus is Koningin van de leadgeneratie. Met de inzet van haar unieke formule wordt elk ogenschijnlijk onbereikbaar salesdoel haalbaar. Want koude acquisitie is geen koud kunstje, dat is een vak en Viola Markus is de specialist. In slechts vijf jaar groeide haar bedrijf uit tot een organisatie met 20 salestijgers. Wat zij doen gaat veel verder dan koud bellen. Zij brengt jou aan tafel met beslissers van organisaties waarvoor jij graag wilt werken. En dat doen ze niet enkel door te bellen. Viola’s zelf ontwikkelde, unieke formule omvat veel meer dan alleen een salesgesprek en levert aantoonbaar goede resultaten op. Sales is de motor voor elke organisatie maar hoe onderscheid je jouw organisatie? Viola deelt haar unieke formule hiervoor met jou.
Sessie 2 - Het optimaliseren van je salesproces
BridgeMoore Business School - Dustin Zweers
Om in de pas te blijven met de groei van het bedrijf en de veranderingen in de markt passen de meeste bedrijven hun verkooporganisatie hierop aan met (kleine) ingrepen om de gaten die zijn ontstaan op te vullen. Vanwege deze organische groei blijkt in de praktijk dat de inrichting van de commerciële organisatie hierdoor niet optimaal is afgestemd op de strategie van het bedrijf, wat (vaak onopgemerkt) ten koste gaat van de resultaten. Daarnaast blijkt regelmatig dat onderdelen van het verkoopproces bij bedrijven niet efficiënt en/of optimaal zijn ingericht, waardoor er een flink financieel nadeel ontstaat. Het loont dus om ook regelmatig je verkoopprocessen onder de loep te nemen en zo nodig te optimaliseren.
Sessie 3 - CRM als stuurmiddel voor je salesmeetings
SuperOffice Benelux
Hoe breng je structuur aan in je sales meetings? Zorg voor de focus op de juiste verkoopkansen en maak je targets en resultaten zichtbaar. Tijdens deze sessie inspireren we je over hoe je CRM in kunt zetten om je sales meetings gestructureerd te laten verlopen. In 25 minuten helpen we je om deze meetings effectiever te maken.
14 februari 2022
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Populariteit van audioreclame blijft toenemen
In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.
Lees verderCode Telemarketing herzien: nieuwe regels benadrukken het belang van CRM-software
De nieuwe regelgeving, die na goedkeuring door de Stichting Reclame Code op 15 oktober van kracht is gegaan, geeft consumenten meer controle over hun eigen rechten.
Lees verder