acuity

Maak kennis met Acuity

Wanneer wij het idee hebben dat een CRM leverancier uitgelicht mag worden maken we graag kennis met deze partij. De aankomende weken is dat Acuity.

Hallo, wij zijn Acuity, een CRM-dienstverlener gespecialiseerd in het creëren van digitale werkomgevingen. Wij laten professionals efficiënter, effectiever en innovatiever samenwerken. De komende maand zullen wij jou via meerdere blogs vertellen over onze oplossingen. Verder geven we jullie onze toekomstvisie over CRM en advies over hoe je het beste CRM-systeem kan kiezen. Daarnaast komen ook onze klanten aan het woord, die hun ervaringen met ons en onze applicaties delen.

Al onze oplossingen zijn ontwikkeld op basis van één of meerdere best of breed softwareproducten. Hierbij staat niet de techniek maar de mens centraal. Het is belangrijk dat de technologie helpt je doelen te bereiken, in plaats van dat je doelen gebaseerd worden op de mogelijkheden van de technologie. De door ons aangeboden software is gebruiksvriendelijk, veilig en toekomstbestendig. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten dagelijks met veel plezier onze software gebruiken. Zo maken we samen het verschil.

Een kort overzicht van Acuity

Acuity is in 2001 opgericht, waarna ons softwareportfolio en kennis daarover alleen maar zijn uitgebreid. Anno 2020 leveren wij diensten met betrekking tot portalen, intranet, extranet en natuurlijk CRM-applicaties. Dit doen wij vanuit ons kantoor in ’s-Hertogenbosch, waar wij met plezier de Nederlandse en Belgische markt bedienen.

Het adviseren over en implementeren van CRM-applicaties is dus onze voornaamste business. Onze CRM-consultants geven graag advies over welke applicatie het beste past bij jouw wensen en behoeften. De combinatie van sterk ontwikkelde technologieën en goede samenwerking zal voor jouw bedrijf slechts positieve gevolgen hebben.

Be smart, work together

Uiteraard staat de wereld van CRM niet stil. Regelmatig zijn er nieuwe releases en ontwikkelingen op het gebied van deze technologie. Acuity houdt zichzelf, klanten en prospects up to date. Wij schrijven en delen immers zelf blogs over nieuwe ontwikkelingen zodat we iedereen op de hoogte kunnen houden. Na talloze succesvolle CRM-implementaties en samenwerkingen hebben wij dan ook veel ervaring over dit onderwerp opgebouwd. Deze zetten we natuurlijk graag in om jullie te helpen. Hoe onze CRM-filosofie er precies uit ziet, gaan we in een aankomend blog verder beschrijven.

Ervaring bouw je natuurlijk op in samenwerking met een grote hoeveelheid klanten. CRM draait immers om het centraal stellen van de klant. In de loop van de maand zullen we dan ook een aantal klanten van ons aan het woord laten. De betreffende organisaties geven in alle eerlijkheid aan waarom het gebruik van CRM, en de samenwerking met Acuity, hen zoveel oplevert. Zo krijg je een helder en eerlijk beeld van hoe een samenwerking met Acuity eruitziet. Ons motto is niet voor niets; be smart, work together.

Ook na de implementatie kunnen wij ondersteuning bieden

Maar die samenwerking eindigt natuurlijk niet zodra de CRM-implementatie is afgerond. Wat bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten is de support die wij daarna kunnen bieden. Onze supportafdeling staat klaar om vragen te beantwoorden en uitdagingen met jullie aan te gaan. Zowel via de mail als telefonisch kunnen wij jou te woord staan.

Dit blog is, zoals eerder aangegeven, slechts de eerste in een maandlange reeks op crmoverzicht.nl. In de komende artikelen zullen we dieper ingaan op onze CRM-filosofie, de verschillende applicaties die wij bieden en een greep uit de klantreferenties die daaruit zijn voortgekomen.

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Dit moet u weten over after-sales management

Leer hoe u uw klantbehoud na de verkoop kunt optimaliseren met behulp van de juiste CRM-software.

Lees verder

8 cruciale functies van callcenter-software

CRM-software kan een callcenter op verschillende manieren ondersteunen. Hoe u uw callcenter-processen kunt optimaliseren met CRM, dat leest u hier.

Lees verder