![SuperOffice: Veranderen door samen te werken](https://cdn.softwaresystemen.nl/nodes/superoffice-veranderen-door-samen-te-werken.jpg)
SuperOffice: Veranderen door samen te werken
Op 9 december is Jan van Halst gastspreker op het Eindhovense kantoor van SuperOffice. Dan vertelt hij over zijn ervaring in de topsport cultuur, het bedrijfsleven en over zijn deelname aan Expeditie Robinson.
Het event is gericht op management en directieleden welke te maken hebben met veranderen binnen hun organisatie. Motivatie en samenwerking is key.
Wat | Veranderen door samen te werken met Jan van Halst |
Wie | SuperOffice |
Waar | SuperOffice Benelux B.V. Emmasingel 29.41 5611 AZ Eindhoven |
Wanneer | Donderdag 9 december 2021 |
Tijd |
10:00 - Ontvangst |
Prijs | Kosteloos |
Na aanmelding ontvang je een deelnamebevestiging. De regels van het RIVM worden nageleefd en indien nodig wordt de coronacheck gedaan.
Over Jan van Halst
Tijdens het event komt vooral aan bod wat zijn motivatie toen was en wat dat nu is:
In mijn jaren op het voetbalveld en in het bedrijfsleven, hebben leiderschapsprocessen en teamontwikkeling mij altijd enorm geboeid. Het fascineerde mij hoe het kwam dat een groep individualisten met topkwaliteiten als team niet het maximale bereikte en een groep individualisten met gemiddelde kwaliteiten boven zichzelf uit kon stijgen.
Doorlopend kwam ik tot nieuwe inzichten en ik ontwikkelde in de loop der tijd een duidelijke visie. Ik vulde mijn kennis en ervaring op het gebied van leiderschap- en teamontwikkeling aan met diverse specialistische opleidingen.
Kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
5 november 2021
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Marketeers opgelet: HubSpot onthult 3 cruciale marketingtrends (2024)
U raadt het misschien al: AI speelt, zoals wel vaker de laatste maanden, een belangrijke rol.
Lees verderAI in klantenservice: niet iedereen is even enthousiast
Een recent onderzoek van Gartner laat zien dat niet iedere consument even blij is met de komst van kunstmatige intelligentie (AI) in customer service.
Lees verder