SuperOffice: Veranderen door samen te werken

SuperOffice: Veranderen door samen te werken

Op 9 december is Jan van Halst gastspreker op het Eindhovense kantoor van SuperOffice. Dan vertelt hij over zijn ervaring in de topsport cultuur, het bedrijfsleven en over zijn deelname aan Expeditie Robinson.

Het event is gericht op management en directieleden welke te maken hebben met veranderen binnen hun organisatie. Motivatie en samenwerking is key.

Wat Veranderen door samen te werken met Jan van Halst
Wie SuperOffice
Waar SuperOffice Benelux B.V.
Emmasingel 29.41
5611 AZ  Eindhoven
Wanneer Donderdag 9 december 2021
Tijd

10:00 - Ontvangst
12:15 - Afsluiting met lunch

Prijs Kosteloos

Na aanmelding ontvang je een deelnamebevestiging. De regels van het RIVM worden nageleefd en indien nodig wordt de coronacheck gedaan.

AANMELDEN

Jan van Halst

Over Jan van Halst

Tijdens het event komt vooral aan bod wat zijn motivatie toen was en wat dat nu is:

In mijn jaren op het voetbalveld en in het bedrijfsleven, hebben leiderschapsprocessen en teamontwikkeling mij altijd enorm geboeid. Het fascineerde mij hoe het kwam dat een groep individualisten met topkwaliteiten als team niet het maximale bereikte en een groep individualisten met gemiddelde kwaliteiten boven zichzelf uit kon stijgen.

Doorlopend kwam ik tot nieuwe inzichten en ik ontwikkelde in de loop der tijd een duidelijke visie. Ik vulde mijn kennis en ervaring op het gebied van leiderschap- en teamontwikkeling aan met diverse specialistische opleidingen. 

Kennis is macht, maar kennis delen is kracht.

5 november 2021

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren

Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.

Lees verder

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

Lees verder