Microsoft

SAP en Microsoft verlengen samenwerking

De langdurige samenwerking tussen Microsoft en SAP wordt uitgebreid met integraties tussen Microsoft Teams en SAP producten.

De afgelopen 12 maanden hebben de wereld van het werk zoals wij die kennen veranderd. Hoe duurzaam deze veranderingen zullen zijn, zal na de pandemie duidelijk worden. Maar in de huidige situatie is er meer vraag naar tools die digitale samenwerking faciliteren dan ooit. Microsoft Teams is bijvoorbeeld erg populair. 

SAP en Microsoft ontwikkelen nieuwe integratie

Om aan de groeiende vraag te voldoen, ontwikkelen SAP en Microsoft nu nieuwe integraties tussen Microsoft-teams en SAP-oplossingen zoals SAP S/4HANA, SAP SuccessFactors en SAP Customer Experience.

" (...) Door Microsoft-teams te integreren in ons hele oplossingsportfolio, verhogen we de samenwerking op één niveau. Samen geven we vorm aan de wereld van het werk van de toekomst en effenen we de weg voor het goed functionerende bedrijf. (...)," zegt Christian Klein, CEO van SAP SE.

SAP en Microsoft verlengen samenwerking

Daarnaast breiden de twee techreuzen het partnerschap uit, dat in 2019 werd gestart. Volgens het rapport breiden beide bedrijven de mogelijkheid uit om software op Microsoft Azure zo economisch en eenvoudig mogelijk te installeren en te bedienen, en tegelijkertijd de modernisering van bedrijfstoepassingen in de cloud te stimuleren. Het gaat met name om drie factoren.,Enerzijds is het doel om de verhuizing van on-premises software naar de cloud aan de klantzijde te vergemakkelijken. Aan de andere kant worden gezamenlijke projecten met klanten en partners uitgebreid. Hiertoe worden roadmaps voor het pad naar een digitale onderneming aan klanten verstrekt. Last but not least zullen zowel Microsoft als SAP in de toekomst gestroomlijnde activiteiten, betere monitoring, betere beveiligingsfuncties en geautomatiseerde migraties blijven ontwikkelen. Als gevolg hiervan verhogen beide bedrijven hun investeringen in platform en infrastructuur. 

Beide bedrijven willen klanten in staat stellen om "intelligente oplossingen voor de digitale toeleveringsketen en Industry 4.0 in de cloud- en netwerkrand te ontwikkelen en te implementeren", zoals Microsoft meldt.

7 juni 2021

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing

Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.

Lees verder

Event: alles over retailmedia ontdekt u hier

De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.

Lees verder