Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter
De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.
Op woensdag 8 mei 2024 heeft softwareleverancier CRMCompany wereldkundig gemaakt dat het managementteam, bestaand uit Ron Kessels, Manfred Verheij en Tom Schokkenbroek, gezamenlijk de aandelen heeft overgenomen van oprichter en directeur Richard Badenhop.
Doel blijft ongewijzigd
Het doel van de management buy-out is om de continuïteit van de organisatie te blijven waarborgen. De bijbehorende missie, visie en strategie voor de toekomst blijven onveranderd. Men zal dus op de huidige koers blijven voortborduren.
Volgens grootaandeelhouder Ron Kessels is de buy-out niet alleen de meest logische en beste stap voor de toekomst van de organisatie, maar ook voor diens klanten en medewerkers:
“Onze visie voor de toekomst blijft ongewijzigd en ons team heeft zich unaniem geschaard achter deze beslissing. Daardoor kunnen we blijven bouwen aan het succes van onze klanten door middel van In2CRM.”
Investeren in de toekomst
Om deze belofte waar te kunnen maken heeft CRMCompany in de afgelopen maanden volop geïnvesteerd in de uitbreiding van het team. De nieuwe collega’s zullen zich gaan storten op vakgebieden als klantenservice, marketing, sales en de ontwikkeling/implementatie van hun softwareoplossing In2CRM.
De CRM-leverancier belooft haar klanten dat ze een ongewijzigde koers zullen blijven varen. En zeker in dit continu veranderende digitale- en zakelijke landschap is het van cruciaal dat men kan blijven vertrouwen op bekende softwareoplossingen, die zijn afgestemd op de individuele doelstellingen van de gebruikers.
Dit persbericht is aangeleverd door softwareleverancier CRMCompany.
21 mei 2024
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Salesforce introduceert zelfstandige, AI-gestuurde verkoopmedewerkers
Gebruikers van de CRM-software kunnen hiermee de druk op sales-teams verlichten. Hoe? Dat leest u hier.
Lees verderDe integratie van sociale media in het CRM-systeem
Sociale media zijn tegenwoordig voor velen een essentieel onderdeel van het dagelijks leven. Bedrijven kunnen hier goed op inspelen door ze te integreren in hun CRM-systeem.
Lees verder