Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter

De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.

Op woensdag 8 mei 2024 heeft softwareleverancier CRMCompany wereldkundig gemaakt dat het managementteam, bestaand uit Ron Kessels, Manfred Verheij en Tom Schokkenbroek, gezamenlijk de aandelen heeft overgenomen van oprichter en directeur Richard Badenhop. 

Doel blijft ongewijzigd

Het doel van de management buy-out is om de continuïteit van de organisatie te blijven waarborgen. De bijbehorende missie, visie en strategie voor de toekomst blijven onveranderd. Men zal dus op de huidige koers blijven voortborduren. 

Volgens grootaandeelhouder Ron Kessels is de buy-out niet alleen de meest logische en beste stap voor de toekomst van de organisatie, maar ook voor diens klanten en medewerkers: 

“Onze visie voor de toekomst blijft ongewijzigd en ons team heeft zich unaniem geschaard achter deze beslissing. Daardoor kunnen we blijven bouwen aan het succes van onze klanten door middel van In2CRM.” 

Investeren in de toekomst

Om deze belofte waar te kunnen maken heeft CRMCompany in de afgelopen maanden volop geïnvesteerd in de uitbreiding van het team. De nieuwe collega’s zullen zich gaan storten op vakgebieden als klantenservice, marketing, sales en de ontwikkeling/implementatie van hun softwareoplossing In2CRM. 

De CRM-leverancier belooft haar klanten dat ze een ongewijzigde koers zullen blijven varen. En zeker in dit continu veranderende digitale- en zakelijke landschap is het van cruciaal dat men kan blijven vertrouwen op bekende softwareoplossingen, die zijn afgestemd op de individuele doelstellingen van de gebruikers. 

Dit persbericht is aangeleverd door softwareleverancier CRMCompany.

21 mei 2024

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren

Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.

Lees verder

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

Lees verder