IKUU pages

IKUU zet met IKUU Pages een krachtige web engine op de markt met rijke features

IKUU zet IKUU Pages op de markt, een krachtige engine voor de ontwikkeling van corporate- en marketingwebsites.

ARNHEM, 18 mei 2021 – IKUU Pages is ontwikkeld door de developers van IKUU Dataplatform, het customer dataplatform van het bedrijf. Websites gebouwd in IKUU Pages bieden standaard integratie met marketing automation en met IKUU Dataplatform voor geavanceerde marketing analytics. De eerste projecten zijn reeds succesvol opgeleverd. 

Wie een professionele website in de lucht wil brengen, komt voor uitdagingen te staan. Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Hoe zorg je ervoor dat de website voorzien is van de nieuwste marketingtechnieken? Daar komt bij dat er vaak een houdbaarheidsdatum aan een website zit van een jaar of vijf. Tussentijds zul je ook regelmatig moeten verversen, om gevonden te worden (SEO) en te blijven boeien. Alleen een goede website is dus niet genoeg. Voor digitale groei is een uitgekiende strategie nodig.

Onderscheidende website met extra’s 

“De specialisten van IKUU begrijpen marketing en sales”, zegt Alex Benou, directeur van IKUU. “Zij koppelen die kennis aan zowel technische knowhow als aan creativiteit. Dit alles komt samen in een nieuw, slim en betaalbaar product: IKUU Pages.”

“Met IKUU Pages kunnen we snel unieke websites lanceren die technisch goed, veilig en gebruiksvriendelijk zijn. Content kan eenvoudig aangepast worden. Bovendien is in de Corporate- en Marketing-editie standaard IKUU Dataplatform geïntegreerd en worden websites opgeleverd met marketing automation-software. In de Light-variant van IKUU Pages is een upgrade mogelijk”, vertelt Benou.

De integratie met marketing automation-software is een unieke feature in IKUU Pages. Benou: "Marketing automation is een bewezen effectieve methode om in korte tijd meer leads, meer conversies en meer marge te behalen en tevens een volledig inzicht te verkrijgen op de leads die gegenereerd zijn via de website." 

Ook IKUU Dataplatform is een uniek product. Het verzamelt en presenteert relevante data uit alle marketingtools op één plek. Zo ontdekken gebruikers trends die anders verborgen blijven en krijgen ze een compleet klantbeeld. In IKUU Dataplatform zijn veel integraties mogelijk: van MailChimp, HubSpot en Mautic tot Salesforce, Google Analytics en Simplicate. 

18 mei 2021

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

Lees verder

HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update

Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.

Lees verder