WATT's UP

Ifunds organiseert WATT's UP

Op 18 juni organiseert Ifunds een nieuwe WATT's UP. Tijdens deze kennissessie vertelt Ifunds je alles over de digitale transformatie in de Nederlandse én Duitse non-profitsector.

Wie Ifunds
Wat WATT's UP: Digitale transformatie in de Nederlandse en Duitse non-profitsector 
Waar Ifunds kantoor, Nieuwegein
Wanneer 18 juni 2019

We leven in een snel veranderende digitale wereld, met enorme veranderingen op het gebied van ondersteuning voor de non-profit fondsenwervende organisaties in de samenleving. Welke impact heeft dit op goede doelen en non-profitorganisaties? Welke trends zien we in de ons omringende landen? Is er behoefte aan digitale transformatie in de non-profitsector? Wat en wie zijn de verstoorders? Hebben non-profitorganisaties een digitale strategie, een diep inzicht in gegevens en de hulpmiddelen om de 'online generatie' van supporters te bereiken? Hoe word je een opvallende speler in de markt voor digitale fondsenwerving? En wie zijn de opmerkelijke spelers in Nederland en Duitsland? Neem deel aan ons Watt's up evenement op 18 juni voor antwoorden op deze vragen.

Programma

Graag verwelkomen wij u op dinsdag 18 juni in ons Ifunds Office in Nieuwegein, waar de volgende sprekers u zullen inspireren met onderwerpen die bovenstaande vragen beantwoorden:

14.30 | Welkom

15.00 | Digitalisering van NGO's in Duitsland en richtlijnen voor hoe transformeren Helga Schneider - Managing Director van Ifunds Duitsland

15.30 | Wat betekent digitalisering voor uw marketinginspanningen? Marleen van den Hoven - CRM-consultant Ifunds

16.00 | Waarom kwaliteit van de gegevens van groot belang is en hoe u waardevolle inzichten kunt krijgen van uw gegevens Lútzen Luinenburg - Human Inference

16.30 | Wat is er nieuw met betrekking tot Microsoft-technologie voor NGO's? Ronald Lemmen - CTO & Product-evangelist Ifunds

17.00 | Drankjes en snacks

Deelnemen?

Om deel te nemen kunt u zich inschrijven via dit aanmeldformulier

9 mei 2019

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

Lees verder

HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update

Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.

Lees verder