CRM-software ter ondersteuning voor de feestdagen

De feestdagen zijn weer aangebroken. Dat betekent voor bedrijven een drukke tijd. CRM-software kan een helpende hand bieden.

Het is de maand december en dat betekent dat te feestdagen eraan komen. Deze maand is voor winkels, zowel online als offline, belangrijk. Een groot deel van de jaarlijkse omzet wordt deze maand behaald. Veel bedrijven zetten daarom veel in op marketing en het binden van klanten. Hiervoor is er CRM-software ontwikkeld, om bedrijven te ondersteunen met relatiebeheer. CRM-software is voor ieder bedrijf geschikt, groot en klein.

Wat is CRM?

CRM staat in het Nederlands voor klantrelatiebeheer. Het bestaat in essentie uit twee kanten. Ten eerste uit het beheren van al het contact met klanten. Daarnaast bestaat het uit het automatiseren van processen.

Een CRM-systeem vervult de functie om alle klantprocessen digitaal in kaart te brengen. Deze kunnen vervolgens binnen de software worden beheerd en geoptimaliseerd. Het systeem functioneert als centrale database voor alle belangrijke klantgegevens en informatie. Hierdoor krijgen bedrijven meer inzicht in hun eigen klanten.

Functionaliteiten voor marketingcampagnes

CRM-software biedt veel functionaliteiten voor marketingcampagnes. Het wordt makkelijker om bijvoorbeeld e-mailmarketing uit te voeren, rapportages te maken om te zien wat het rendement is en het wordt makkelijker om persoonlijker contact te hebben met de klant.

Meer weten over CRM en de voordelen hier van? Kijk hier verder.

13 december 2022

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Salesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan

Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.

Lees verder

Zoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties

Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.

Lees verder