Creatio

Belangrijkste updates van Creatio

Creatio kondigt zijn productstrategie en belangrijke updates van zijn low-code platform voor procesbeheer en CRM aan op ‘Creatio Live’.

Creatio, een wereldwijd softwarebedrijf dat een toonaangevend low-code platform biedt voor procesbeheer en CRM, kondigde vandaag op zijn virtuele evenement Creatio Live de release aan van belangrijke updates voor zijn platform. Creatio versie 7.18 bevat een verscheidenheid aan diepgaande verbeteringen aan de kernsoftware: Low-code / no-code platform om van iedereen een ontwikkelaar te maken; BPM-engine om processen sneller te veranderen; en uniforme CRM om verkoop, marketing en service op elkaar af te stemmen.

Deze belangrijke update maakt deel uit van een grotere productstrategie die gericht is op het bieden van een samenstelbare benadering van applicatieontwikkeling en een aanzienlijke upgrade van Application Lifecycle Management (ALM) -tools. Deze strategie omvat het in staat stellen van de klant en partners van Creatio om apps te maken met herbruikbare componenten en om burgerontwikkelaars krachtige ALM-mogelijkheden te geven om de gehele levenscyclus van applicaties van concept tot ontwikkeling en onderhoud op een snelle en transparante manier te beheren.

De grote software-update van Creatio biedt een verbeterde gebruikerservaring door de functionaliteit van alle Creatio-producten verder te stroomlijnen en te vereenvoudigen, een meer intuïtieve UI-ontwerpervaring en verbeterde functionaliteit in CRM-tools voor verkoop, marketing en service. Deze updates stellen gebruikers in staat om te innoveren en nieuwe apps en bedrijfsprocessen sneller te herhalen, en om uniforme CRM-gegevens te benutten om beter geïnformeerde, datagestuurde beslissingen te nemen over betrokkenheid gedurende de gehele levenscyclus van de klant.

“Onze kernwaarde bij Creatio is versnelling. We begrijpen dat een snelle time-to-market een concurrentievoordeel is voor bedrijven en ons doel is om klanten in staat te stellen snel en flexibel te innoveren ”, aldus Katherine Kostereva, oprichter en CEO van Creatio. “Om die belofte waar te maken, zijn we gedreven om uit te blinken en de best mogelijke producten te leveren door continue verbetering. Deze nieuwste updates houden rekening met gebruikersfeedback en zijn ontworpen om maximale waarde van het platform en de resultaten die het voor onze klanten oplevert, te ontgrendelen. "

De voordelen van de belangrijkste platformupdates en -verbeteringen van Creatio zijn onder meer:

Low-Code / No-Code-platform: de bijgewerkte low-code- en ontwikkelaarstools van Creatio stellen gebruikers in staat om sneller apps en processen te bouwen. Volledig vernieuwde systeemontwerptools bieden een meer intuïtieve gebruikersinterface. Uitgebreide functionaliteit voor analyse en rapportage maakt meer gedetailleerde berekeningen mogelijk. Platformverbeteringen voor externe bestandsgegevensopslag en andere back-endfuncties verbeteren de prestaties. Geavanceerde configuratie-instellingen verhogen de efficiëntie.

BPM Engine: belangrijke verbeteringen stroomlijnen de volledige cyclus van procesbeheer en uitvoering door alle Creatio-producten heen. Verbeteringen aan de BPM-functionaliteit van Creatio vereenvoudigen en versnellen de installatie van integraties met low-code / no-code-mogelijkheden, vereenvoudigen bestandsbeheer en rapportage in bedrijfsprocessen met low-code / no-code-tools en optimaliseren mogelijkheden voor procestoegangsbeheer met verbeterde gebruikersinterface .

Unified CRM: vernieuwde tools stellen bedrijven in staat om hun verkoop, marketing en service beter op elkaar af te stemmen. Voor marketing maken aanpassingsopties voor e-mail- en campagnebeheer een meer gerichte timing en tracking mogelijk. Nieuwe social media-integraties voor Facebook en Instagram openen nieuwe engagementkanalen. Voor verkoop helpen verbeterde prognosemogelijkheden en Marketplace-oplossingen het verkoopproces te versnellen. Voor service zorgen nieuwe ondersteuning voor WhatsApp en Telegram en chatverbeteringen ervoor dat servicemedewerkers sneller en nauwkeuriger kunnen reageren.

Creatio biedt ook tal van verticale oplossingen, add-ons en sjablonen die zijn gebouwd op hun low-code / no-code-platform. Deze belangrijke release bevat updates die specifiek zijn voor de Financial Services-branche, waaronder AI-gedreven next best offer (NBO-aanbevelingen) die FS-bedrijven in staat stellen om een meer gepersonaliseerde benadering van klantenwerving op te bouwen. Op hun Marketplace heeft Creatio ook nieuwe oplossingen uitgebracht voor verschillende gebruiksscenario's en branches, zoals SalesAccel, een geavanceerde mobiele app voor verkopers, en Keen Solution Sales die bedrijven helpt bij het verkopen van hun B2C-, B2B- en B2G-oplossingen.

24 mei 2021

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

AI voice-overs: een rage of de toekomst?

Zal de rol van stemacteur nog een toekomst hebben? Alles over AI-ondersteunde voice-overs, leest u hier.

Lees verder

De consument wil meer AI en een gepersonaliseerde klantreis

Alles over de bevindingen uit het Adobe Digital Trends-rapport, waarin duidelijk wordt dat een gepersonaliseerde klantervaring alsmaar belangrijker wordt.

Lees verder