Belangrijkste updates van Creatio
Creatio kondigt zijn productstrategie en belangrijke updates van zijn low-code platform voor procesbeheer en CRM aan op ‘Creatio Live’.
Creatio, een wereldwijd softwarebedrijf dat een toonaangevend low-code platform biedt voor procesbeheer en CRM, kondigde vandaag op zijn virtuele evenement Creatio Live de release aan van belangrijke updates voor zijn platform. Creatio versie 7.18 bevat een verscheidenheid aan diepgaande verbeteringen aan de kernsoftware: Low-code / no-code platform om van iedereen een ontwikkelaar te maken; BPM-engine om processen sneller te veranderen; en uniforme CRM om verkoop, marketing en service op elkaar af te stemmen.
Deze belangrijke update maakt deel uit van een grotere productstrategie die gericht is op het bieden van een samenstelbare benadering van applicatieontwikkeling en een aanzienlijke upgrade van Application Lifecycle Management (ALM) -tools. Deze strategie omvat het in staat stellen van de klant en partners van Creatio om apps te maken met herbruikbare componenten en om burgerontwikkelaars krachtige ALM-mogelijkheden te geven om de gehele levenscyclus van applicaties van concept tot ontwikkeling en onderhoud op een snelle en transparante manier te beheren.
De grote software-update van Creatio biedt een verbeterde gebruikerservaring door de functionaliteit van alle Creatio-producten verder te stroomlijnen en te vereenvoudigen, een meer intuïtieve UI-ontwerpervaring en verbeterde functionaliteit in CRM-tools voor verkoop, marketing en service. Deze updates stellen gebruikers in staat om te innoveren en nieuwe apps en bedrijfsprocessen sneller te herhalen, en om uniforme CRM-gegevens te benutten om beter geïnformeerde, datagestuurde beslissingen te nemen over betrokkenheid gedurende de gehele levenscyclus van de klant.
“Onze kernwaarde bij Creatio is versnelling. We begrijpen dat een snelle time-to-market een concurrentievoordeel is voor bedrijven en ons doel is om klanten in staat te stellen snel en flexibel te innoveren ”, aldus Katherine Kostereva, oprichter en CEO van Creatio. “Om die belofte waar te maken, zijn we gedreven om uit te blinken en de best mogelijke producten te leveren door continue verbetering. Deze nieuwste updates houden rekening met gebruikersfeedback en zijn ontworpen om maximale waarde van het platform en de resultaten die het voor onze klanten oplevert, te ontgrendelen. "
De voordelen van de belangrijkste platformupdates en -verbeteringen van Creatio zijn onder meer:
Low-Code / No-Code-platform: de bijgewerkte low-code- en ontwikkelaarstools van Creatio stellen gebruikers in staat om sneller apps en processen te bouwen. Volledig vernieuwde systeemontwerptools bieden een meer intuïtieve gebruikersinterface. Uitgebreide functionaliteit voor analyse en rapportage maakt meer gedetailleerde berekeningen mogelijk. Platformverbeteringen voor externe bestandsgegevensopslag en andere back-endfuncties verbeteren de prestaties. Geavanceerde configuratie-instellingen verhogen de efficiëntie.
BPM Engine: belangrijke verbeteringen stroomlijnen de volledige cyclus van procesbeheer en uitvoering door alle Creatio-producten heen. Verbeteringen aan de BPM-functionaliteit van Creatio vereenvoudigen en versnellen de installatie van integraties met low-code / no-code-mogelijkheden, vereenvoudigen bestandsbeheer en rapportage in bedrijfsprocessen met low-code / no-code-tools en optimaliseren mogelijkheden voor procestoegangsbeheer met verbeterde gebruikersinterface .
Unified CRM: vernieuwde tools stellen bedrijven in staat om hun verkoop, marketing en service beter op elkaar af te stemmen. Voor marketing maken aanpassingsopties voor e-mail- en campagnebeheer een meer gerichte timing en tracking mogelijk. Nieuwe social media-integraties voor Facebook en Instagram openen nieuwe engagementkanalen. Voor verkoop helpen verbeterde prognosemogelijkheden en Marketplace-oplossingen het verkoopproces te versnellen. Voor service zorgen nieuwe ondersteuning voor WhatsApp en Telegram en chatverbeteringen ervoor dat servicemedewerkers sneller en nauwkeuriger kunnen reageren.
Creatio biedt ook tal van verticale oplossingen, add-ons en sjablonen die zijn gebouwd op hun low-code / no-code-platform. Deze belangrijke release bevat updates die specifiek zijn voor de Financial Services-branche, waaronder AI-gedreven next best offer (NBO-aanbevelingen) die FS-bedrijven in staat stellen om een meer gepersonaliseerde benadering van klantenwerving op te bouwen. Op hun Marketplace heeft Creatio ook nieuwe oplossingen uitgebracht voor verschillende gebruiksscenario's en branches, zoals SalesAccel, een geavanceerde mobiele app voor verkopers, en Keen Solution Sales die bedrijven helpt bij het verkopen van hun B2C-, B2B- en B2G-oplossingen.
24 mei 2021
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Marketeers vertrouwen steeds vaker op impressiekanalen
Er wordt steeds meer geïnvesteerd in platforms als YouTube en TikTok.
Lees verderZelfstandige AI-medewerkers: Salesforce maakt het mogelijk
Het zogeheten Agentforce zal u helpen om de kwaliteit van uw sales, marketing en klantenservice te verbeteren.
Lees verder