Salesflow

Wat doet Blisss ná de aanschaf van de Salesflow?

Na de aanschaf van onze app is het voor ons erg belangrijk dat gebruikers de app door en door kennen en alle functies kunnen gebruiken indien nodig.

Hierdoor bieden wij extra services aan onze klanten. Deze services zijn gebaseerd op behoeften die wij in het verleden tegen zijn gekomen bij klanten. 

Binnen 14 dagen live

Bij Blisss kunt u binnen twee weken aan de slag met software. Dit is mogelijk door standaard templates voor migratie of koppeling, een ingeplande training binnen 14 dagen en basis rapportages die al voor u zijn gemaakt. Hierdoor is een langdurige maatwerk implementatie overbodig.

Gespreid betalen

Indien de aanschafkosten van onze softwareoplossing drukken op uw liquiditeitspositie, dan kunt u de aanschafprijs van onze apps gespreid betalen over een jaar. Hierdoor kunt u meteen de vruchten plukken van onze software. De eenvoud van onze apps bespaart u veel tijd waardoor de software zich direct terugverdiend. Als u in één keer zowel de implementatie als de maandelijkse kosten voor één of meerdere jaren wilt betalen, is dit ook mogelijk.

Workshops

Als medewerkers bereid zijn om met de apps aan de slag te gaan, dan geven wij graag een eerste gebruikerstraining om uw medewerkers wegwijs te maken in onze apps. Als er na deze gebruikerstraining behoefte is aan een cursus voor bijvoorbeeld nieuwe gebruikers of voor een opfristraining dan komen wij graag nog eens langs. Het is ook mogelijk dat we een dag(deel) meelopen met uw medewerkers.

Tablet instructies

Werkt u nog niet met tablets? Blisss ondersteunt u graag bij de aanschaf van tablets. Tevens kunnen wij u helpen met het gebruiksklaar maken van de tablets, zo kunt u na de training direct beginnen! Wij kunnen de e-mail van de gebruikers exporteren, maar ook de agenda gebruiksklaar maken, tevens is onze software direct geïnstalleerd. Bovendien kunnen we uw medewerkers ook ondersteunen als zij voor het eerst aan de slag gaan met een tablet.

Gebruikersanalyse

Wij bieden u graag inzicht in hoe uw vertegenwoordigers de applicatie gebruiken. Handelen ze alle afspraken af? Het geeft een duidelijk inzicht in het gebruik van de applicatie. Worden de apps nog wel frequent gebruikt? Als dit niet het geval is kunt u direct in gesprek met uw vertegenwoordiger om te kijken wat er aan de hand is. Hiervoor kunnen wij u een gebruikersanalyse leveren die u precies inzicht geeft in het gebruik van de apps door uw werknemers.

Gebruikersgemak

De basis van onze apps is dat ze erg gebruiksvriendelijk zijn. Toch brengt het vaak een andere manier van werken met zich mee waar werknemers soms moeite mee hebben. Wij helpen u daarom graag met het enthousiasmeren van werknemers over onze oplossingen zodat iedereen de voordelen ziet van de nieuwe “eenvoudige” manier van werken. Wij zijn pas tevreden als uw medewerkers enthousiast zijn over onze apps en dat ze gemotiveerd zijn om te werken met onze software.

CRM implementatie

4 tips om vanaf dag 1 het maximale te halen uit uw nieuwe CRM

Met deze 4 tips haalt u vanaf dag 1 het maximale resultaat uit uw nieuwe CRM-systeem.

Lees verder
CRM implementatie

Waarom het trainen van het personeel het succes bepaalt

Lees hier waarom uitgebreide training van medewerkers cruciaal is voor het succes van het nieuwe CRM-systeem.

Lees verder