Wachtende klanten

Wachtende klanten

Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.

Salesflow ondersteunt jouw onderneming niet alleen met het vinden van new business maar biedt ook de helpende hand bij het onderhouden en daardoor tevreden houden van bestaande klanten. De ene klant vraagt meer aandacht dan de andere, maar Salesflow zorgt ervoor dat elke klant op het juiste moment gecontacteerd wordt. Aan jou de keuze of het nodig is om je gezicht te laten zien of wellicht voldoet een telefoontje ook al.

Benieuwd hoe jij meerdere ’wachtende klanten’ volgens de meest efficiënte route inplant? Bekijk de onderstaande video!
 

Casestudy

Casestudy: Mauritshuis - Xapti

Waarom het Maurishuis, het museum met wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de tijd van Rembrandt en Vermeer, kiest voor CRM software van Xapti.

Lees verder

De nadelen van een CRM systeem

De nadelen van een CRM systeem zijn de veiligheid van gegevens, de kosten en het vinden van het gebruik van een enkele database.

Lees verder