Wachtende klanten
Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.
Salesflow ondersteunt jouw onderneming niet alleen met het vinden van new business maar biedt ook de helpende hand bij het onderhouden en daardoor tevreden houden van bestaande klanten. De ene klant vraagt meer aandacht dan de andere, maar Salesflow zorgt ervoor dat elke klant op het juiste moment gecontacteerd wordt. Aan jou de keuze of het nodig is om je gezicht te laten zien of wellicht voldoet een telefoontje ook al.
Benieuwd hoe jij meerdere ’wachtende klanten’ volgens de meest efficiënte route inplant? Bekijk de onderstaande video!
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Dit moet u weten over after-sales management
Leer hoe u uw klantbehoud na de verkoop kunt optimaliseren met behulp van de juiste CRM-software.
Lees verder8 cruciale functies van callcenter-software
CRM-software kan een callcenter op verschillende manieren ondersteunen. Hoe u uw callcenter-processen kunt optimaliseren met CRM, dat leest u hier.
Lees verder