Wachtende klanten
Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.
Salesflow ondersteunt jouw onderneming niet alleen met het vinden van new business maar biedt ook de helpende hand bij het onderhouden en daardoor tevreden houden van bestaande klanten. De ene klant vraagt meer aandacht dan de andere, maar Salesflow zorgt ervoor dat elke klant op het juiste moment gecontacteerd wordt. Aan jou de keuze of het nodig is om je gezicht te laten zien of wellicht voldoet een telefoontje ook al.
Benieuwd hoe jij meerdere ’wachtende klanten’ volgens de meest efficiënte route inplant? Bekijk de onderstaande video!
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
3 tips om de customer journey te verbeteren met CRM-software
Leer hoe je met CRM-software elke fase van de customer journey verbetert: van het eerste contact tot het creëren van klantloyaliteit.
Lees verderDe beveiliging van jouw CRM-database
Leer hoe CRM-software gevoelige bedrijfs- en klantgegevens veilig opslaat.
Lees verder