Wachtende klanten

Wachtende klanten

Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van de bestaande klanten wat kan leiden tot ontevredenheid of zelfs klantverlies.

Salesflow ondersteunt jouw onderneming niet alleen met het vinden van new business maar biedt ook de helpende hand bij het onderhouden en daardoor tevreden houden van bestaande klanten. De ene klant vraagt meer aandacht dan de andere, maar Salesflow zorgt ervoor dat elke klant op het juiste moment gecontacteerd wordt. Aan jou de keuze of het nodig is om je gezicht te laten zien of wellicht voldoet een telefoontje ook al.

Benieuwd hoe jij meerdere ’wachtende klanten’ volgens de meest efficiënte route inplant? Bekijk de onderstaande video!
 

Artificial intelligence

Verbeter nu de datakwaliteit van CRM om AI te kunnen gebruiken

Om ​​AI in CRM te kunnen gebruiken, is de database cruciaal. We laten u zien hoe u de datakwaliteit in uw CRM-systeem duurzaam kunt verbeteren.

Lees verder
Artificial intelligence

Hoe de 4 soorten machine learning in CRM worden gebruikt

Machine learning wordt op 4 verschillende manieren ingezet voor CRM. Je kunt hier lezen hoe.

Lees verder