Morgen anders werken

Morgen anders werken

Voor twijfel of een van onze CRM-oplossingen past in uw bedrijf, biedt Blisss Software een workshop waarin uw werknemers zelf op zoek gaan hoe zij het verkoopproces binnen het bedrijf kunnen verbeteren. 

Salesafdelingen groeien door continue het verkoopproces te verbeteren. Echter is het niet gemakkelijk om de bestaande processen te wijzigen. 
Blisss biedt hier een oplossing voor, namelijk de ‘’Morgen Anders Werken’’ Workshop. Deze workshop geeft zowel de buitendienst als de binnendienst de kans en ruimte om het verkoopproces te verbeteren door een aantal aspecten binnen het verkoopproces onder de loep te nemen. 

Aspecten die behandeld worden: 

  • Welke verbeterpunten zijn er voor het benaderen van koude/warme leads?
  • Welke praktische tips hebben jullie voor een optimaal verkoopgesprek
  • Welke kansen zijn er voor een verbeterde productpresentatie
  • Hoe bevorderen jullie het samenspel tussen de buiten en binnendienst
  • Wat kunnen jullie extra aanbieden in de aftersales en het relatiebeheer?

Het doel van deze workshop is het genereren van 50 tot 100 praktische tips die leiden tot extra omzet en een hogere klanttevredenheid. Dit doel zal bereikt worden middels een programma van 2,5 uur verdeeld in twee gedeeltes. 

Het eerste gedeelte van ongeveer 2 uur zal gebruikt worden om met uw werknemers te brainstormen over de verbeterpunten zonder dat de directie hierbij aanwezig is. Dit omdat het belangrijk is om als werknemer te denken als werkgever. Tijdens het tweede gedeelte bent u zelf ook aanwezig om de betreffende verbeterpunten te classificeren in: 

  • 60% morgen meteen invoeren
  • 30% eerst uitwerken en dan invoeren
  • 10% niet invoeren

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Dit moet u weten over after-sales management

Leer hoe u uw klantbehoud na de verkoop kunt optimaliseren met behulp van de juiste CRM-software.

Lees verder

8 cruciale functies van callcenter-software

CRM-software kan een callcenter op verschillende manieren ondersteunen. Hoe u uw callcenter-processen kunt optimaliseren met CRM, dat leest u hier.

Lees verder