Plinten & profielen centrale

Klant aan het woord: Plinten & profielen centrale

Waarom Plinten & profielen centrale kiest voor de CRM-software van Blisss Software.

PPC, zoals Plinten & Profielen Centrale steeds vaker wordt genoemd, werd in 1999 opgericht door Drees Klaassen. Wat begon als een eenmansbedrijf in randafwerking is uitgegroeid tot de flexibele totaalleverancier voor parketteurs en andere vloerenspecialisten. PPC levert uitsluitend aan bedrijven.
Bij het hoofdkantoor in Wijk bij Duurstede staan alle vloeren in hout, laminaat en PVC, randafwerking, en producten voor installatie, afwerking en onderhoud op voorraad. Daarnaast zijn er vestigingen in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven waar de belangrijkste artikelen ook uit voorraad leverbaar zijn. Medio 2020 opent PPC ook een vestiging in Groningen.

“Vanaf 2008 werken wij al samen met Blisss, die wij gekozen hebben om hun energie, ondernemerschap en kundigheid. De ERP-software die zij leveren, Microsoft Dynamics NAV (Navision) helpt ons met het grip krijgen op de vele orders en transacties die dagelijks door ons bedrijf vloeien. Vanuit één ERP-systeem hebben wij o.a. koppelingen met onze webshop, Tom Tom Works voor onze expeditie en onze barcode scanning.

Inmiddels zijn wij bezig ons oude ERP-systeem naar de nieuwste versie te migreren, waarbij wij ook met apps op onze tablets continue inzicht gaan hebben op ons mooie bedrijf.

Tot slot maken wij ook gebruik van de Salesflow, een CRM App die Blisss speciaal voor onze vertegenwoordigers ontwikkeld heeft. Dit zorgt ervoor dat wij, naast het logistieke proces via Navision, ook ons commerciële proces kunnen sturen. ” Peter Klaassen – Directeur Plinten & Profielen Centrale B.V.

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Dit moet u weten over after-sales management

Leer hoe u uw klantbehoud na de verkoop kunt optimaliseren met behulp van de juiste CRM-software.

Lees verder

8 cruciale functies van callcenter-software

CRM-software kan een callcenter op verschillende manieren ondersteunen. Hoe u uw callcenter-processen kunt optimaliseren met CRM, dat leest u hier.

Lees verder