Casestudy
Plinten & profielen centrale

Klant aan het woord: Plinten & profielen centrale

Waarom Plinten & profielen centrale kiest voor de CRM-software van Blisss Software.

PPC, zoals Plinten & Profielen Centrale steeds vaker wordt genoemd, werd in 1999 opgericht door Drees Klaassen. Wat begon als een eenmansbedrijf in randafwerking is uitgegroeid tot de flexibele totaalleverancier voor parketteurs en andere vloerenspecialisten. PPC levert uitsluitend aan bedrijven.
Bij het hoofdkantoor in Wijk bij Duurstede staan alle vloeren in hout, laminaat en PVC, randafwerking, en producten voor installatie, afwerking en onderhoud op voorraad. Daarnaast zijn er vestigingen in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven waar de belangrijkste artikelen ook uit voorraad leverbaar zijn. Medio 2020 opent PPC ook een vestiging in Groningen.

“Vanaf 2008 werken wij al samen met Blisss, die wij gekozen hebben om hun energie, ondernemerschap en kundigheid. De ERP-software die zij leveren, Microsoft Dynamics NAV (Navision) helpt ons met het grip krijgen op de vele orders en transacties die dagelijks door ons bedrijf vloeien. Vanuit één ERP-systeem hebben wij o.a. koppelingen met onze webshop, Tom Tom Works voor onze expeditie en onze barcode scanning.

Inmiddels zijn wij bezig ons oude ERP-systeem naar de nieuwste versie te migreren, waarbij wij ook met apps op onze tablets continue inzicht gaan hebben op ons mooie bedrijf.

Tot slot maken wij ook gebruik van de Salesflow, een CRM App die Blisss speciaal voor onze vertegenwoordigers ontwikkeld heeft. Dit zorgt ervoor dat wij, naast het logistieke proces via Navision, ook ons commerciële proces kunnen sturen. ” Peter Klaassen – Directeur Plinten & Profielen Centrale B.V.

CRM implementatie

4 tips om vanaf dag 1 het maximale te halen uit uw nieuwe CRM

Met deze 4 tips haalt u vanaf dag 1 het maximale resultaat uit uw nieuwe CRM-systeem.

Lees verder
CRM implementatie

Waarom het trainen van het personeel het succes bepaalt

Lees hier waarom uitgebreide training van medewerkers cruciaal is voor het succes van het nieuwe CRM-systeem.

Lees verder