Klantendag

Blisss Klantendag

Blisss organiseert jaarlijks een klanten dag voor al haar klanten binnen de afdeling CRM-Voor Sales.

Deze klanten dag staat volledig in het teken van het delen van tips en ervaringen door onze klanten. Alhoewel de klanten werkzaam zijn in verschillende branches, zit er vaak veel overlap in de verkoopprocessen. Door deze ervaringen uit te wisselen, komt u tot inzichten waar u anders misschien zelf nooit op gekomen was. Blisss stelt zich tijdens deze dag op als coördinator en gastheer. Bekijk de video voor een sfeerimpressie van onze klanten dag uit 2018. 

Hoe kan CRM de financiële dienstverlening ondersteunen?

CRM is voor de financiële dienstverlening een handige tool om op een juiste wijze met klantgegevens om te gaan. Wij leggen uit hoe CRM werkt voor de financiële dienstverlening.

Lees verder

Klantloyaliteit optimaliseren met CRM: 4 tips

Klantloyaliteit is van uiterst belang om klanten te behouden. Wij leggen uit hoe CRM klantloyaliteit en klantbehoud kan versterken.

Lees verder