Klantendag

Blisss Klantendag

Blisss organiseert jaarlijks een klanten dag voor al haar klanten binnen de afdeling CRM-Voor Sales.

Deze klanten dag staat volledig in het teken van het delen van tips en ervaringen door onze klanten. Alhoewel de klanten werkzaam zijn in verschillende branches, zit er vaak veel overlap in de verkoopprocessen. Door deze ervaringen uit te wisselen, komt u tot inzichten waar u anders misschien zelf nooit op gekomen was. Blisss stelt zich tijdens deze dag op als coördinator en gastheer. Bekijk de video voor een sfeerimpressie van onze klanten dag uit 2018. 

Casestudy

Casestudy: Mauritshuis - Xapti

Waarom het Maurishuis, het museum met wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de tijd van Rembrandt en Vermeer, kiest voor CRM software van Xapti.

Lees verder

De nadelen van een CRM systeem

De nadelen van een CRM systeem zijn de veiligheid van gegevens, de kosten en het vinden van het gebruik van een enkele database.

Lees verder