CRM nieuws
Evenementen Evenementen archiefUser-generated content blijft aan populariteit winnen
Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.
25 maart 2024
Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid
Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?
18 maart 2024
Microsoft Copilot for Sales: dit moet u weten
Alles wat u moet weten over de slimme assistent van softwaregigant Microsoft.
12 maart 2024
Salesforce Marketing Cloud Growth: CRM, data en AI voor MKB
De nieuwste editie van het softwarepakket moet het midden- en kleinbedrijf gaan ondersteunen bij de efficiënte groei van hun organisatie.
29 februari 2024
Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één
De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.
28 februari 2024
Mobile CRM: waarom is dat zo belangrijk?
Omdat bijna iedereen tegenwoordig over een smartphone beschikt, lijken mobiele applicaties voor bedrijfssoftware steeds essentiëler te worden.
22 februari 2024
Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan
19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.
16 februari 2024
Spraakassistenten: de nieuwste trend in sales?
Sommigen zullen op dagelijkse basis gebruikmaken van digitale assistenten, maar hoe zit het met de mogelijke toepassingen op het gebied van sales?
6 februari 2024
Retailers opgelet: Google introduceert nieuwe AI-technologie
De retailbranche krijgt, net zoals de meeste sectoren, in 2024 opnieuw volop te maken met kunstmatige intelligentie (AI).
31 januari 2024
Customer Relationship Management: 4 trends voor 2024
Kunstmatige intelligentie, het toenemende belang van data en nog harder werken aan een unieke klantervaring: dit zijn de CRM-trends waarmee we in 2024 te maken gaan krijgen.
26 januari 2024
Dit zijn dé (online) marketing trends van 2024
Organic marketing, social commerce, authenticiteit en de aanhoudende opmars van kunstmatige intelligentie: dit zijn de trends waar marketeers in 2024 op moeten letten.
18 januari 2024
Kunstmatige intelligentie in de horeca?
Technologie in de horeca: wat is het potentieel van kunstmatige intelligentie in deze sector?
15 januari 2024
Een blik op 2024: digitale transformatie in de zorg
Online interactie, virtual reality en de opkomst van AI: wij kijken naar de status van de digitalisering van de zorgsector anno 2024.
10 januari 2024
Een blik op 2024: de belangrijkste trends in e-commerce
Sociale media, duurzame verpakkingen en natuurlijk AI: wij blikken vooruit op de belangrijkste e-commerce trends van 2024.
4 januari 2024
Wat houdt de AI Act precies in?
AI is in een razend tempo enorm populair geworden. Daarom krijgt Europa te maken met een nieuwe wetgeving, die het eerlijke gebruik ervan moet stimuleren.
14 december 2023
Zo krijgt u uw marketingstrategie voor de feestdagen op orde
Het wordt kouder, de dagen worden weer korter en dat houdt maar één ding in.. de feestdagen zijn op komst. Tijd om de marketingstrategie op orde te krijgen.
24 november 2023
Effectievere klantwerving door partnership TikTok en HubSpot
Beide organisaties willen bedrijven helpen het proces van klantwerving eenvoudiger in te richten. Lees hier hoe ze dat gaan doen.
22 november 2023
Lead scoring met behulp van AI en HubSpot
Ontdek hier hoe HubSpot dankzij Artificiële Intelligentie ondersteuning kan bieden bij het prioriteren van uw leads.
16 november 2023
Overheid investeert in Nederlands AI-taalmodel: GPT-NL
Met een investering van maar liefst 13,5 miljoen euro gaat de Nederlandse overheid de strijd aan met grote Amerikaanse techbedrijven als OpenAI.
8 november 2023
Zou AI ons op de werkvloer kunnen vervangen?
KI heeft een alsmaar groeiende rol in ons dagelijks (werk)leven ingenomen. Maar zou het op de langere termijn ook menselijke werknemers kunnen vervangen?
30 oktober 2023
Klantenservice en technologie: klaar voor de toekomst?
Volgens onderzoeksbureau Gartner zullen digitale customer support, generatieve AI en CUI’s de grootste impact hebben op de toekomst van klantenservice.
20 oktober 2023
Stel uw klanten centraal met Artificial Intelligence
In dit artikel laten wij u zien hoe uw organisatie zich beter kan focussen op uw klant met behulp van kunstmatige intelligentie.
18 oktober 2023
Een gebrek aan servicegerichtheid: 3 actuele voorbeelden
Alleen met een goede klant- en servicegerichtheid kunnen bedrijven klanten op lange termijn behouden.
17 oktober 2023
CRM en verkoop vanuit huis
Een nieuwe manier van werken: zo kan verkoop en klantrelatiebeheer ook vanuit huis worden gedaan.
16 oktober 2023
Alles over de huidige staat van de AI-markt
AI-tools zijn momenteel de grootste rage. In dit artikel kijken wij naar de manier waarop de markt voor kunstmatige intelligentie zich ontwikkelt.
13 oktober 2023
Salesforce kondigt nieuwe Einstein AI-assistenten aan
Salesforce kondigt een nieuwe generatie AI-assistenten aan, waarmee het gebruikers wil ondersteunen op het gebied van klantrelatiebeheer.
26 september 2023
Zoom pakt door met de komst van twee nieuwe AI-applicaties
Softwarebedrijf Zoom probeert, net als de meesten, in te haken op de groeiende populariteit van AI. Wij vertellen u meer over de AI Companion en Revenue Accelerator van Zoom.
13 september 2023
Alles over de Content Assistant en Chatspot.ai van HubSpot
In een tijdperk waarin kunstmatige intelligentie een steeds prominentere rol krijgt op de werkvloer, houden wij u graag op de hoogte van de handigste tools op de markt.
8 september 2023
AI-tools: wat kosten ze momenteel?
Van Microsoft 365 Copilot tot gratis tools: wat kosten de meest populaire AI-applicaties op het moment voor bedrijven die willen profiteren van de voordelen van kunstmatige intelligentie?
25 augustus 2023
Harvey AI: revolutie in de advocatuur
Het verhaal van een Amerikaans techbedrijf dat het dagelijks leven van de advocaat probeert te versimpelen.
22 augustus 2023
Januari 2023: Tijd voor klantrelatiebeheer voor belastingadviseurs
2022 is afgesloten. Dat betekent weer extra veel werk en klantcontact voor belastingadviseurs. CRM helpt bij het communiceren met de klant.
2 januari 2023
CRM-software ter ondersteuning van de feestdagen
De feestdagen zijn weer aangebroken, voor veel bedrijven is dit dus weer de start van een drukke tijd. Gelukkig kan CRM-software een helpende hand bieden.
13 december 2022
Dit zijn de CRM-trends voor 2023
Lees hier wat de verwachte trends zijn van CRM in 2023 en de toekomst.
6 december 2022
Hubspot kondigt Whatsapp integratie aan
In een recent persbericht kondigde CRM-expert HubSpot de algemene beschikbaarheid van de WhatsApp-integratie aan.
22 november 2022
Freshworks' productlease in de herfst van 2022
Freshworks introduceert nieuwe functionaliteiten over hun gehele productportfolio. Lees hier wat de nieuwe functionaliteiten zijn en welke voordelen ze bieden.
20 november 2022
CRM aanbieder Salesflow gaat verder onder de naam Mydesk
CRM leverancier Salesflow gaat verder onder de naam Mydesk. Lees hier over de naamsverandering en de groei van het bedrijf.
25 oktober 2022
IFS neemt ULTIMO over
IFS breidt uit op het gebied van EAM-software met de productiecapaciteiten, klantenbestand en deskundig team van ULTIMO. ULTIMO's SaaS-aanbod onderscheidt zich door een snelle time-to-value, hoge mate van flexibiliteit en configureerbaarheid.
8 juli 2022
SuperOffice evenementen om aan deel te nemen
Het aankomende jaar heeft SuperOffice een zes tal seminars georganiseerd om iedereen te animeren, inspireren en te verbazen.
25 april 2022
Drive-in event van SuperOffice: Structureer je verkoopproces
Op donderdag 24 maart organiseert SuperOffice een drive-in event waarbij je met 3 specialisten om tafel kunt om je verkoopprocessen te optimaliseren.
14 februari 2022
SuperOffice: Veranderen door samen te werken
Op 9 december is Jan van Halst gastspreker op het Eindhovense kantoor van SuperOffice. Dan vertelt hij over zijn ervaring in de topsport cultuur, het bedrijfsleven en over zijn deelname aan Expeditie Robinson.
5 november 2021
Highlights Xapti Spring 21 Release
Het Xapti team ontwikkelt continu door aan de functionaliteiten van de software. De Spring21 release is inmiddels doorgevoerd bij alle klanten en gebruikers.
11 oktober 2021
Zoho lanceert Canvas
De eerste designstudio in de industrie die de CRM-beleving voor ondernemingen opnieuw vormgeeft.
8 september 2021
Wat u moet weten over de huidige Outlook-bug
Een recente fout in Microsoft 365 voorkomt dat tekst correct wordt weergegeven in Outlook. Lees hier meer.
26 juli 2021
Salesforce's nieuwe kortingsbeheer functie
Salesforce kondigt de release aan van een nieuwe kortingsbeheer functie voor zijn CRM-oplossing.
19 juli 2021
Marktplaats retailers ontevreden over Amazon
Een recent onderzoek onder Amazon's Marketplace-retailers toont hun ontevredenheid over de online verzendgigant.
12 juli 2021
Cybercriminelen vertrouwen op valse Outlook-uitnodigingen
Consumentenvoorvechters waarschuwen voor nep-Outlook-vergaderingen.
5 juli 2021
SAP rapporteert sterke groei Cloud
Het in Walldorf gevestigde softwareconcern maakt aanzienlijke winsten bij de conversie van zijn kernprogramma's naar de Cloud.
28 juni 2021
Google stopt met gepersonaliseerde advertenties
Advertenties die mensen op meerdere sites kunnen volgen, behoren binnenkort tot het verleden.
21 juni 2021
Douglas vernieuwt e-commerce strategie
Een van de grootste parfumerieketens optimaliseert zijn eigen online activiteiten met eendaagse levering en een marktplaats voor retailers.
16 juni 2021
Lyft’s speciaal ontwikkelde CRM software
Individuele of standaard software? Het Amerikaanse ride-hailing bedrijf Lyft heeft op deze vraag geen antwoord.
14 juni 2021