CRM blog

Datafication, wat is dat precies?

Alles wat u moet weten over dataficatie: de definitie, voordelen en toepassingsmogelijkheden voor uw bedrijf.

Cross-selling met behulp van CRM-software

Hoe u met behulp van CRM-software uw salespotentieel optimaal kunt benutten.

CRM-software voor het MKB: de 3 belangrijkste criteria

Flexibiliteit/bruikbaarheid, schaalbaarheid en het kostenplaatje: wij laten zien wat écht belangrijk is in CRM-software voor het MKB.

CRM implementatie

5 tips om vanaf dag één het meeste uit uw CRM te halen

Met deze handleiding weet u het nieuwe CRM-systeem vanaf de eerste dag optimaal te benutten.

Hoe kies ik de juiste CRM-software?

Dankzij deze checklist weet u zeker dat u voor een geschikte CRM-oplossing kiest.

CRM voor reisbureaus: een handleiding

Klantrelatiebeheer in de toeristische sector: ontdek wat CRM-software kan betekenen voor touroperators en reisbureaus.

Contextual Targeting: de ultieme marketingstrategie

De juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats: dit is alles wat u moet weten over Contextual Targeting.

Wat is een Content Management Systeem (CMS)?

Alles over het CMS: een definitie, voordelen, toepassingsgebieden en de koppeling met CRM-software leest u hier.

Oriëntatie

Wat is een operationeel CRM?

Het softwaresysteem ondersteunt bedrijven bij het automatiseren en verbeteren van verschillende klantrelatieprocessen.

Oriëntatie

De functies en voordelen van een collaboratief CRM

Strategisch netwerken en het volgen van interacties binnen uw bedrijf: een collaboratief CRM maakt het inrichten van deze processen eenvoudig mogelijk.

Oriëntatie

Alles wat u moet weten over communicatieve CRM

De voordelen, functies en toepassingsgebieden: alles wat u moet weten over communicatief klantrelatiebeheer.

Oriëntatie

Analytische CRM: dit moet u weten

Analytisch klantrelatiebeheer is een essentieel onderdeel van moderne CRM-software en helpt gebruikers om een 360° beeld van hun doelgroep te verkrijgen.

Oriëntatie

Wat houdt de ‘Single Source of Truth’ precies in?

Wij kijken naar de definitie en het belang van de Single Source of Truth (SSOT) in het kader van Customer Relationship Management.

Gamification in CRM: zo verhoogt u de klantloyaliteit

Wat is gamification en hoe kunnen organisaties het inzetten om klanten op lange termijn aan zich te binden?

Oriëntatie

Wat is de taak van een CRM-manager?

Wij kijken naar de functie van CRM-manager en diens taken en verplichtingen binnen een bedrijf.

Lead CRM: genereer en beheer leads met CRM-software

Dankzij CRM-software kunnen bedrijven hun prospects eenvoudig en overzichtelijk beheren. Ontdek hier alles wat u moet weten over een Lead CRM.

Hoe u uw klantacquisitie kunt optimaliseren met CRM

Van zoekmachinemarketing tot persoonlijke verkoop: allerlei vormen van klantacquisitie die met behulp van CRM-software geoptimaliseerd kunnen worden.

Inbound marketing en CRM: zorg dat klanten u kunnen vinden

Inbound marketing is waar sales en marketing samenkomen. Ontdek hoe u er met uw CRM-systeem voor zorgt dat klanten naar u toekomen.

Verhoog uw klantloyaliteit met retentie marketing

Klanten aantrekken en ze langdurig verbinden aan uw bedrijf: leer wat retentie marketing inhoudt en ontdek de manier waarop u het kunt inzetten.

Customer Centricity: vanaf moment één klantgerichtheid

Klantgerichte bedrijven zetten hun klanten strategisch op de eerste plaats. Wat dit precies inhoudt en hoe u dit ook kan doen, leest u in dit artikel.

Wat is Customer Experience Management (CXM/CEM)?

In dit artikel kijken we naar de functies en voordelen van Customer Experience Management-software.

Het belang van een WYSIWYG-editor in marketing

Wat je ziet is wat je krijgt: de betekenis, functies en toepassingsgebieden van een WYSIWYG-editor.

Optimaliseer uw marketingprocessen dankzij A/B-testing

Welke campagne levert de meeste verkopen op? We laten u zien hoe u uw CRM-processen via een A/B-test en de juiste marketingsoftware optimaliseert.

AI-applicaties om uw e-mailmarketing te verbeteren

AI is niet meer weg te denken uit ons dagelijks werkleven. Lees hier hoe kunstmatige intelligentie uw e-mailmarketing naar een hoger niveau kan tillen.

Overtref uw verkoopdoelen dankzij effectief Sales Management

Van het inrichten van een functionerend salesproces, tot het managen van uw verkoopteam: lees hier alles over effectief Sales Management.

Verbeterde verkoopprestaties met Sales Activity Management

Ontdek hoe Sales Activity Management ondersteunt in de aansturing van uw team, om zodoende uw verkoopresultaten te verbeteren.

Behaal eenvoudig verkoopdoelen dankzij Sales Automation

Wilt u uw verkoopprocessen naar een hoger niveau tillen? Ontdek hoe tools voor Sales Automation hierin ondersteuning kunnen bieden.

Customer Relationship Management-software voor offertes

Verbeter uw verkoopprestaties met geschikte CRM-software voor het beheren van uw aanbiedingen!

Wat is de taak van een Territory Manager?

Wij werpen een blik op de cruciale rol die een Territory Manager en het bijbehorende Sales Territory Management voor uw B2B-organisatie kunnen spelen.

Wat is lead scoring?

Met behulp van lead scoring kunnen bedrijven hun marketing- en verkoopprocessen doelgerichter maken en optimaliseren. Ontdek hier hoe.

Wat is Partner Relationship Management (PRM)?

Lees hier meer over de definitie van PRM en de manier waarop het uw relaties met zakelijke partners naar een hoger niveau kan tillen.

De betekenis en functies van CPQ-software

Wat is CPQ-software en hoe kan het ondersteuning bieden bij het stroomlijnen van uw bedrijfsprocessen?

CRM-software voor tandartsen

Met behulp van de juiste software kunnen tandartsen hun administratieve werklast verminderen en tegelijkertijd tevreden patiënten garanderen.

CRM-systemen voor MKB’s: Een Expertgids

In dit artikel kijken we naar CRM voor MKB’s en bespreken we welke factoren je in overweging moet nemen om tot een oplossing te komen die bij jou past.

CRM-software voor de gezondheidszorg

Met een CRM-systeem voor de zorg kunt u uw gegevens beschermen, nieuwe patiënten aantrekken en zorgen voor naadloze informatie-uitwisseling met overige systemen.

3 voordelen van CRM-software met een ticketingsysteem

Lees hier meer over de voordelen van CRM-software met een geïntegreerd ticketsysteem.

Klantenservice verbeteren? In 7 stappen uw eigen chatbot

Ontdek hoe chatbots enorme waarde aan uw klantenservice kunnen toevoegen en hoe u uw eigen op kan zetten.

Creëer diepgaande klantprofielen met een Customer Data Platform

Een Customer Data Platform (CDP) is software waarmee u de momenten van contact en interactie met uw klant vast kan leggen.

CRM implementatie

Hoe kiest u het beste CRM-systeem voor uw bedrijf?

Aan het kijken naar een CRM-systeem, maar weet u niet waar u op moet letten? Dat hebben wij hier voor u op een rij gezet.

CRM implementatie

De zes stappen van een CRM-implementatie

Waar moet u op letten bij het implementeren van een CRM-systeem? Wij leggen het uit in zes stappen.

Oriëntatie

Voor wat voor soort bedrijven is CRM geschikt?

CRM is geschikt voor iedere bedrijfsgrootte. Wij voorzien u van een aantal praktische voordelen van CRM-software waardoor uw bedrijf beter presteert.

Wat is de toegevoegde waarde van een Data Flow Diagram?

Eén van de meest voorkomende oorzaken achter het falen van een CRM-project is het ontbreken van een goede voorbereiding. Wij leggen u graag uit hoe een DFD (Data Flow Diagram) u hierbij kan helpen.

CRM Privacy

Cybersecurity: investeer in een veilige werkomgeving

Lees waarom het steeds belangrijker wordt voorzichtig en oplettend te zijn in een continu wijzigend digitaal landschap.

CRM: klanten binden aan uw merk

Trouwe klanten leveren het meeste op voor bedrijven. Lees hier hoe CRM-software u kan helpen om het meeste te halen uit uw klanten.

Tips om de klantenservice op een juiste wijze in te zetten

De klantenservice is een belangrijk onderdeel om klanten te behouden. Wij leggen uit hoe u uw customer support het beste in kan richten.

Hoe kan sales gebruik maken van CRM?

De salesafdeling binnen elke organisatie kan profiteren van CRM en CRM-software. Wij leggen uit wat de voordelen zijn.

Wat is leadnurturing?

Leadnurturing helpt bedrijven om meer omzet te genereren. Wij leggen u uit wat het is en geven u best practices mee.

Klantloyaliteit: wat is het en hoe kan u het vergroten?

Loyale klanten leveren het meeste op. Hoe kunt u het beste de loyaliteit onder uw klanten verhogen om de winst te vergroten? Dat leggen wij u uit.

Wat is CRM-datamanagement?

Persoonlijke en snelle service bieden is belangrijk voor klantenbehouden, daarom is datamanagement belangrijk. Wij geven 6 tips om datamanagement juist aan te pakken.

Binding met de klanten verhogen met CRM-software

CRM-software helpt bedrijven om het klantrelatieproces te beheren, te optimaliseren en te automatiseren.